Ik miste je al,quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:19 schreef hemarookworst het volgende:
Was best lekker even twee daagjes niks posten hier
Nopequote:
Mario en duidelijk zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
plaats dan gewoon youtube, is gelijk duidelijk
dat was vandaag weckmuziekquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
plaats dan gewoon youtube, is gelijk duidelijk
Ik probeer het toch wel positief te benaderen en hem met suggesties misschien toch de goede kant op te duwenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mario en duidelijk zijn![]()
De wereld vergaat nog eerder dan dat dat gebeurd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ah mario en speklap zijn weer aan het bolken. Dan pak ik later vandaag wel weer puntjes
Bang voor de bolk?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ah mario en speklap zijn weer aan het bolken. Dan pak ik later vandaag wel weer puntjes
Nee hoor, maar gun hen ook hun bolkjesquote:
Dan mag de NASA en SpaceX wel een beetje opschieten met raketten te bouwen die een miljoen miljard keer krachtiger zijn dan wat ze nu hebben. Anders gaat je dat no way lukkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik probeer het toch wel positief te benaderen en hem met suggesties misschien toch de goede kant op te duwen
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:57 schreef Speklap3000 het volgende:
Wees niet bang voor m'n bolk
Dat is toch flauwekul
Al is het soms een stijve pik
Hij is net zo lief als ik
Oh wees niet bang voor mijn bolk
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:15 schreef hemarookworst het volgende:
Dan ga ik weer verder met serieuze dingen doen
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 3 jaar zul je een TT krijgen: "Waar we Paultjuh missen". Tot die tijd
O jee hoe lang zal dat goed gaanquote:
Ik zag hetquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:35 schreef Paul het volgende:
[..]
ik kreeg een warm welkom van @:chevycaprice
En ze bolken daar ook
[..]
mammm niet meekijken als ik ergens anders ben @Speklap3000 zorgt ook al voor mijnquote:
Het zijn mijn ogen die kijkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:37 schreef Paul het volgende:
[..]
mammm niet meekijken als ik ergens anders ben @:speklap3000 zorgt ook al voor mijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |