of de verleiding te groot met zoveel mannen op 1 bootquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano heeft dus moeite met het opvolgen van bevelen
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of de verleiding te groot met zoveel mannen op 1 boot
Velen zien het verschil nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:49 schreef greysbones het volgende:
Hij gebruikt en marine en mariniers door elkaar
Daarom klinkt het ietwat ehmmm
Denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
Jim en Karen zeggen dat ze allebei echt zichzelf zijn
zijn dit jaar veel belgen in die niet te verstaan zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:12 schreef zodeju het volgende:
Nou er is nog een bij gekomen die ik totaal niet versta......niet dat ik het erg vindt.
En ook zo druk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn dit jaar veel belgen in die niet te verstaan zijn
Vraag me af of het ook andersom is....alhoewel er zijn erbij die dicht bij de grens wonen.....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn dit jaar veel belgen in die niet te verstaan zijn
Ach alles on de rivieren zijn niet te verstaan ...alles met een zachte G.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me af of het ook andersom is....alhoewel er zijn erbij die dicht bij de grens wonen.....
nou zitten er niet veel bij die echt echt Nederlands praten hahahhaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me af of het ook andersom is....alhoewel er zijn erbij die dicht bij de grens wonen.....
Tom ?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
Neeee die tokkie heeft van Randy gewonnen
Denk dat hij weer een uitdager zoekt.....sneu he.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lees er hier niks over. Ik zie Noeska uitleggen over een puzzel tegen Ronahi.
Dus dan is zij terug gekomen en zit Randy nog in de solo?
En is nu genominerd?
Is nog niet bekend maar er zullen meer battles komen voor Randy.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lees er hier niks over. Ik zie Noeska uitleggen over een puzzel tegen Ronahi.
En is nu genominerd?
Ja ze hebben een spel moeten spelen met houten blokken genummerd op een paal leggen (meerdere palen).quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:22 schreef Rhosyn het volgende:
En is nu genominerd?
Nee he..ik heb een halve cos overgeslagen en de streams lopen achter..(ik ging alleen ff eitjes bakken)quote:
Ik hoop ook dat ie nog iemand mag uitdagen. Ik vind het zo jammer voor hemquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:26 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Ja ze hebben een spel moeten spelen met houten blokken genummerd op een paal leggen (meerdere palen).
Duurde 5 min en zij had gewonnen.
We weten niet of Randy wellicht genomineerd is of toch nog een nieuw spel mag spelen en een duo mag uitdagen. (hoop van wel).
Gister zei bb dat de persoon die verloor genomineerd zou zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:26 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Ja ze hebben een spel moeten spelen met houten blokken genummerd op een paal leggen (meerdere palen).
Duurde 5 min en zij had gewonnen.
We weten niet of Randy wellicht genomineerd is of toch nog een nieuw spel mag spelen en een duo mag uitdagen. (hoop van wel).
Yummy eitjesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee he..ik heb een halve cos overgeslagen en de streams lopen achter..(ik ging alleen ff eitjes bakken)
Is nog geen vrijdag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ie nog iemand mag uitdagen. Ik vind het zo jammer voor hem
Maar dat zei bb bij de challenge tegen Tom toch ook?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister zei bb dat de persoon die verloor genomineerd zou zijn.
Aan het einde van de week.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister zei bb dat de persoon die verloor genomineerd zou zijn.
Maar de nominaties worden in het huis bekend gemaakt op donderdag. Dus kan het eventueel alleen morgen nog. Dus dat betekent nog 1 kansquote:
Nog 2 dagen dus ... kan veel gebeuren in 2 dagen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar de nominaties worden in het huis bekend gemaakt op donderdag. Dus kan het eventueel alleen morgen nog. Dus dat betekent nog 1 kans
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar dat zei bb bij de challenge tegen Tom toch ook?
Oke hoop het voor hem. Is een fijne vent. Hoop dat hij dan kiest voor basiri en Karen of ashley en glennquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar de nominaties worden in het huis bekend gemaakt op donderdag. Dus kan het eventueel alleen morgen nog. Dus dat betekent nog 1 kans
Nee, de nominaties gebeuren op woensdag en worden donderdag bekend gemaakt. Dus of randy is nu al genomineerd en er komt morgen nog een pon challenge voor de 2 anderen. Of Randy mag nog 1 duo uitdagen en er komt morgen nog een challenge en een pon.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nog 2 dagen dus ... kan veel gebeuren in 2 dagen.
Zeker. Terwijl hij samen met Ty als eerste safe was. Had t eerlijker gevonden als Do daar nu zat.quote:
FF rust.....Nouschka heeft hem afgemat.... met haar drukke gedoe en rare spelletjes waar hij helemaal niet achter stond maar zij hoorde geen nee.quote:
nee na dit spel ook Randy is nu genomineerd tot een volgend slachtoffer als die nog komtquote:
Ze doen het wel beter als vorige jaren. BB is ook veel meer betrokkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:39 schreef Joyce-43 het volgende:
BB je bent goed op weg met het leuke ervan maar laat een duo er zitten dan en niet iemand in zijn eentje
ja die compli gaf ik ook de opzet is zeker leuk hahaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze doen het wel beter als vorige jaren. BB is ook veel meer betrokken
DIt is voor tv ... BB wil uiteraard niet dat hij gelijk een keuze maakt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:42 schreef spapaars het volgende:
Hij benoemd ze allemaal, maar kan geen keuze maken.
Ik weet dat Ty slecht is in puzzelsquote:
Ro had toch gezegd dat ze niet zou spelen omdat ze niet genomineerd wil worden? Of was dat do?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ojee hij wil best Rohani en Tom evenuteel weer kiezen ja laat rohani lekker alleen daar,. Die word gek!!!!! wahhaha![]()
Doquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ro had toch gezegd dat ze niet zou spelen omdat ze niet genomineerd wil worden? Of was dat do?
ja maar zo werkt dat niet kan iedereen wel zeggen nee ik wil nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ro had toch gezegd dat ze niet zou spelen omdat ze niet genomineerd wil worden? Of was dat do?
dorianaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Mwahhh arme Randy .. eerder domme Randyquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Arme Randy.
Maar komt dus nog een volgende ronde.
Maar als dan de duopartner zegt ik ga wel...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar zo werkt dat niet kan iedereen wel zeggen nee ik wil niet
niet geheel verassendquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh .. Nouchka was dus heel druk en maakte veel geluid bij het spel.
Ik vind t erg voor m dat ie helemaal alleen zit.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh arme Randy .. eerder domme Randy
ja dan is dat een lullo ook ja eigenlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar als dan de duopartner zegt ik ga wel...
We zien niet alles hèquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik vind t erg voor m dat ie helemaal alleen zit.
3 maal is scheepsrechtquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Randy de 3e ronde wint, heeft hij ook een vrijstelling.
Heb je met die goedkope machientjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:46 schreef Lillibet het volgende:
alles is weg omdat hij moest resetten
wie heeft do oja Tyrone ja die is toch wel sterk kwa mening zou hij zich opofferen zo danquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar als dan de duopartner zegt ik ga wel...
denk jij dat hij stiekum visite krijge hahaquote:
Hij is teveel bezig met bij wie hij komt. Terwijl zijn prioriteit zou moeten zijn terug het huis inquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:47 schreef Thorelf het volgende:
Vind het sneu voor Randy,maar door zijn niet al te slimme keuzes is het ook wel een beetje zijn eigen schuld.
BB, pleur er een Xbox in of een Playstation, in plaats van die goedkope rommelquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Heb je met die goedkope machientjes.
ja hij is aan denken met wie hij in een team wilt komenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij is teveel bezig met bij wie hij komt. Terwijl zijn prioriteit zou moeten zijn terug het huis in
Bij xbox staat de sims 4 nu op gamepassquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
BB, pleur er een Xbox in of een Playstation, in plaats van die goedkope rommel
Als hij zeker wist dat Doriana kwam........quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:48 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik zou voor Tyron en Do, of Karin en Basiri als ik Randy was.
Klopt. Nu, na een duo geweest te zijn met Ariana snap ik ook wel dat ie daar een beetje over nadenktquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hij is aan denken met wie hij in een team wilt komen
Ja precies. Niet zo handig van hem.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij is teveel bezig met bij wie hij komt. Terwijl zijn prioriteit zou moeten zijn terug het huis in
Nee zo loopt hij het risico opnieuw genomineerd te zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:51 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja precies. Niet zo handig van hem.
Wat is er gebeurt dan.....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Over SL, die val van Ty of Bas met zoveel bloedverlies die hebben we toch niet gezien?
Ik gok dat hij weer het duel gaat verliezen. Randy is gewoon niet goed in spelletjesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee zo loopt hij het risico opnieuw genomineerd te zijn.
Tijdens die proef had iemand zich open gehaald en hij had bloed. Hij deed zelf alsof het een bijna dood ervaring was en bijna leeg bloeden.quote:
En het naar lucht happen van een bepaald iemand waarvan de familie het niet leuk vindt dat wij er iets van zeggenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:54 schreef freaky40 het volgende:
Weer dat arrogante hoofd van Lenie in de SL.
Dan gaat basiri en verliest Randy weer.Zo niet slimquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:57 schreef Lillibet het volgende:
karin en basiri lijken uitgekozen te zijn?
ik weet het niet zeker hequote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dan gaat basiri en verliest Randy weer.Zo niet slim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik. Ik speculeer ook maar wat.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:59 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker he
kwam omdat hij net zei niet te weten of karin zou gaan
we vallen in een gesprek nu
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:01 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik speculeer ook maar wat.
Dylanoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tijdens die proef had iemand zich open gehaald en hij had bloed. Hij deed zelf alsof het een bijna dood ervaring was en bijna leeg bloeden.
Werd zwart voor zn ogen enzo. Maar ging wel door.
Bas is niet heel snugger hèquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Denk ook dat het 50/50 zal zijn als het tussen Basiri en Randy gaat.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:01 schreef Lillibet het volgende:
de moeder van dilano was 16 toen ze zwanger raakte en 17 toen ze beviel van hemJa was een beetje in de tijd dat ik ook zwanger was. En de naam dilano was toen wel populair. Vooral in combinatie met een andere naam (weet niet meer welke)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dubbele namen met dilano erin waren populair
Als hij niet aan de waterbak had gestaan dan wist hij het welquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:00 schreef Lillibet het volgende:
ah ze hebben het al over kindjes
dilano en sjabo
Dildo dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:00 schreef Lillibet het volgende:
ah ze hebben het al over kindjes
dilano en sjabo
Kan ze Tom de schuld gevenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:08 schreef BigBreg83 het volgende:
Oooh??? Zal Ronahi moeten gaan? Ze denkt zelf van wel in ieder geval
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:08 schreef BigBreg83 het volgende:
Maken ze dat niet onderling uit?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:08 schreef BigBreg83 het volgende:
je vergeet manifesteren....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:11 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
*steekt heel veel kaarsjes aan
*kruist alle vingers
*trekt een digitale tarot kaart
*vraagt het universum om hulp
Ik weet niet of ze al weten welk koppel er word uitgedaagd.quote:
Practical joke denk ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is Tom aan het doen, verstopt allemaal spullen (van wie?) in een bed?
Hij heeft genoeg van iemand en pleurt het spul zo over de schuttingquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:14 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is tom nou aan doen?
trui van ashley in de kussen en ketting in de kussen nu weer schoenen van ashley ofzo allemaal?
Dat zijn de trofeeën van Tom volgens mijquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:14 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is tom nou aan doen?
trui van ashley in de kussen en ketting in de kussen nu weer schoenen van ashley ofzo allemaal?
Ja zat ook al te kijkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:14 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is tom nou aan doen?
Dan was het BB-huis te kleinquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:17 schreef zodeju het volgende:
Oei, wat als het Tom was die zo zijn kleding en schoenen en kettingen in bed zag liggen.
quote:
Uit naam van Lenie?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:20 schreef zodeju het volgende:
Is dit als straf bedoelt wat Tom nu doet.....ze laten hun troep liggen zegt hij.......![]()
Ja, hij was net ook al bezig dat ze overal alles laten slingeren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:20 schreef zodeju het volgende:
Is dit als straf bedoelt wat Tom nu doet.....ze laten hun troep liggen zegt hij.......![]()
Basiri is niet zo slim. Daar maakt hij nog kans tegen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tom denkt dat als weer hetzelfde duo gekozen wordt, niet weer dezelfde mag gaan (als ik het goed begrepen heb)quote:
Aaaw hij is af en toe moeilijk voor zichzelf vooral, maar zit niet echt kwaad in.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan zich afvragen waarom hij zo moeilijk in de groep ligt.
Dat doet ze wel met degene die haar aan wil/ moet horenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau : Heb je het met hem besproken?
Ronahi : Ik heb al zoveel met hem besproken, ik doe het niet meer...
Zou logisch zijn ja, maar hij zei ook Wat als ze niet wil?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze wou de vorige keer al, dus zou wel logisch zijn.
Weet het niet. waarom moet hij dit soort dingen doen?.....wat dat betreft is het net Lenie, er is daar geen leider en Tom is dat ook niet...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:26 schreef Xilia het volgende:
[..]
Aaaw hij is af en toe moeilijk voor zichzelf vooral, maar zit niet echt kwaad in.
Stinkt mssn uit haar mondquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau was een uur geleden ook al haar tong aan het poetsen. Hoe vaak doet ze dat wel niet op een dag?
Tom zei ook, dat gaat het publiek ook zien dan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom zou Tom 2 x naar Randy moeten? Zij komt er zo makkelijk vanaf en dat is wat ze wil, Tom genomineerd en zij weer veilig
Dat begrijpt ze niet, beetje te dom voorquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:30 schreef Xilia het volgende:
[..]
Tom zei ook, dat gaat het publiek ook zien dan.
Je komt hier om te spelen toch?
Lekker makkelijk als je de ander het steeds laat opknappen.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat begrijpt ze niet, beetje te dom voor
Ze was gisteren aan vertellen dat ze zelfs tandenborstel mee neemt als ze uitgaatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau was een uur geleden ook al haar tong aan het poetsen. Hoe vaak doet ze dat wel niet op een dag?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze was gisteren aan vertellen dat ze zelfs tandenborstel mee neemt als ze uitgaat
Kan ze haar eigen Dixie ook wel meenemenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze was gisteren aan vertellen dat ze zelfs tandenborstel mee neemt als ze uitgaat
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan ze haar eigen Dixie ook wel meenemen
ja die is leuk hahaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:37 schreef Jockari het volgende:
Tom introduceert straks "een moment van meditatie en irritatie met Tom Peeters"
Zou dat niet gewoon verdampen door de warmte en de lampen enzo?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:38 schreef Jockari het volgende:
Vloeistof is nu op korte tijd wel erg gedaald...
[ afbeelding ]
Zat er aan te komen.....denk dat ze een klein beetje boos wordt....maar we mogen dat niet horen.quote:
Ook wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon verdampen door de warmte en de lampen enzo?
ze was totaal nog niet boosquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zat er aan te komen.....denk dat ze een klein beetje boos wordt....maar we mogen dat niet horen.
Omdat ze gauw iets vies vindt....ik vind schoenen van buiten in mijn bed niet echt leuk....zelfs schoenen op het dekbed niet.quote:
Mij zeggen niet veel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:43 schreef Sestra666 het volgende:
oh back
Wat vinden jullie van de nieuwe menson?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Het is ook al in de media Bronquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:51 schreef zodeju het volgende:
Tom weet van die vrijstelling?? Hij wilde het net aan rohani vertellen maar ging steeds zachter omdat Danny erbij kwam. Het was iets over Hem en Nouschka
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hadden al een vermoeden dat de winnaar van het duel in de Safe & Solo Room iets van Big Brother zou krijgen en dat blijkt nu ook zo te zijn. Big Brother vertelde dinsdagochtend aan Randy dat als hij woensdagochtend het duel wint, hij niet alleen weg is uit de kamer, maar ook weer in het huis mag met een nieuwe partner, niet meer genomineerd is én een vrijstelling heeft.
En dat betekent dus dat de winnaar van een duel effectief een vrijstelling krijgt. Daaruit mogen we nu dus besluiten dat zowel Tom als Anouchka deze week niet genomineerd kunnen worden. Of toch niet?Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:46 schreef rinardo het volgende:
Dit kwam ik tegenIk heb nog niemand gehoord over dat Tom en Noushka ap een vrijstelling hebben. En BB laat dat nooit later weten. Ik bedoel dan had hij dat wel laten weten toen ze gewonnen hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat alleen Randy een vrijstelling heeft als hij wint is wel eerlijker, hij zit al sinds zaterdag alleen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is ook al in de media BronAssumptions are...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hadden al een vermoeden dat de winnaar van het duel in de Safe & Solo Room iets van Big Brother zou krijgen en dat blijkt nu ook zo te zijn. Big Brother vertelde dinsdagochtend aan Randy dat als hij woensdagochtend het duel wint, hij niet alleen weg is uit de kamer, maar ook weer in het huis mag met een nieuwe partner, niet meer genomineerd is én een vrijstelling heeft.
En dat betekent dus dat de winnaar van een duel effectief een vrijstelling krijgt. Daaruit mogen we nu dus besluiten dat zowel Tom als Anouchka deze week niet genomineerd kunnen worden. Of toch niet?
Hij wil gewoon Sabeauquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:53 schreef humpty het volgende:
Dylano wil het spel meer los laten en meer gaan genieten en meer ontspannen zijn
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:53 schreef humpty het volgende:
Dylano wil het spel meer los laten en meer gaan genieten en meer ontspannen zijn
Is toch niets leukers dan verliefd zijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]word nooit verliefd!
want dan ben je verloren!
![]()
Je zeilt erin! Tot allebei je oren!![]()
Allebei leuk op hun manierquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:43 schreef Sestra666 het volgende:
oh back
druk, allebeiquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:43 schreef Sestra666 het volgende:
oh back
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is ook al in de media BronDat heb B B niet gezegd hoor hoj zei dat als randy wint die een vrijstelling heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hadden al een vermoeden dat de winnaar van het duel in de Safe & Solo Room iets van Big Brother zou krijgen en dat blijkt nu ook zo te zijn. Big Brother vertelde dinsdagochtend aan Randy dat als hij woensdagochtend het duel wint, hij niet alleen weg is uit de kamer, maar ook weer in het huis mag met een nieuwe partner, niet meer genomineerd is én een vrijstelling heeft.
En dat betekent dus dat de winnaar van een duel effectief een vrijstelling krijgt. Daaruit mogen we nu dus besluiten dat zowel Tom als Anouchka deze week niet genomineerd kunnen worden. Of toch niet?
Jawel, tijdens het gesprek met BB vanochten sowiesoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat heb B B niet gezegd hoor hoj zei dat als randy wint die een vrijstelling heeft
ik zou het juist minder eerlijk vinden aangezien hij dus al 2 keer een kans heeft gehad een vrijstelling te winnenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gehoord over dat Tom en Noushka ap een vrijstelling hebben. En BB laat dat nooit later weten. Ik bedoel dan had hij dat wel laten weten toen ze gewonnen hadden.
Dat alleen Randy een vrijstelling heeft als hij wint is wel eerlijker, hij zit al sinds zaterdag alleen.
Het is ook een aaname dat lees je toch in de laatste regelquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat heb B B niet gezegd hoor hoj zei dat als randy wint die een vrijstelling heeft
Nou heb je meer gehoord als ikquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:01 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jawel, tijdens het gesprek met BB vanochten sowieso
Tegen Randy hé, over vrijstelling voorgaande winnaars heb ik niks gehoord.quote:
Klef en Bef !quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Doriana en Ronahi zijn ook echt klef en bef, zitten de hele dag bijna aan elkaar te klitten
Oeps te snel geweest met lezen sorryquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is ook een aaname dat lees je toch in de laatste regel
Ze kan zich vrijwillig aanmelden om naar Randy te gaan, mag ze spelletjes spelen en sportenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:03 schreef humpty het volgende:
Doriana zit vol energie en wil graag iets leuks doen
Ja dat schreef ik tochquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Tegen Randy hé, over vrijstelling voorgaande winnaars heb ik niks gehoord.
vind het net 2 van die bejaarde dames achter hun geraniumsquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Doriana en Ronahi zijn ook echt klef en bef, zitten de hele dag bijna aan elkaar te klitten
SV worden goed bijgehoudenquote:
Dat is ook niet zo moeilijk met dat volume.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ashley zegt dat Glenn naar haar moet luisteren
Ik zocht al naar oordoppen , maar toen dacht ik aan het volumeknopjequote:
Iedereen een secret mission!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
heh .. en jij hebt een secret mission, en jij hebt een secret mission ...
Kunnen we die 2, voortaan Heppie en Heppie noemen makkelijker typenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het net 2 van die bejaarde dames achter hun geraniums
Truus & Truusquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Kunnen we die 2, voortaan Heppie en Heppie noemen makkelijker typen
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:22 schreef Xilia het volgende:
De secret mission gaat een eigen leven leiden![]()
Beetje zoals de loopopdracht van @:Ireth
Ik ben aan het werk (nu pauze) dus voor de verandering een drama-woensdag graagquote:
quote:
Ze moeten gewoon met elke glas er even in spugen, zit het zo weer vol.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Heb wel het idee dat het minder hard gaat dan in het begin. Ik dacht toen dat ze op dat tempo de 24u al niet zouden halen.
Misschien een overloop aan de onderste bak zodat ze niet al te veel kunnen teruggieten? Sneaky.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar er is toch veel meer uit dan er in de onderste bak zit?
Verdampt er dan zoveel?
Er valt niks te smokkelen, er staan 24/7 camera's op, zonder stream lockquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:44 schreef czvt het volgende:
[..]
Misschien een overloop aan de onderste bak zodat ze niet al te veel kunnen teruggieten? Sneaky.
De ironie ...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:50 schreef greysbones het volgende:
Rohani heeft iets nieuws gevonden
Met iedereen bespreken hoeveel Tom praat
Ze hebben (vooral Glenn) al meerdere malen van de onderste naar de bovenste bak met hun glas water overgebracht. Het beperkte niveau van de onderste bak blijft blijkbaar hetzelfde zoals in het begin.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er valt niks te smokkelen, er staan 24/7 camera's op, zonder stream lock
Ze zal zelf ook wel drukkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jeezes Ronahi, als we geld moeten betalen voor telefoon van thuis drukt Tom sowieso![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |