Vorig jaar was er ook continu wind tot diep in de zomer, we weten allemaal wat voor zaadzooi dat geworden is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:39 schreef Elan het volgende:
Stevige woei wederom.
Zal door alle dynamiek waarschijnlijk wel een zomer vol extremen worden.
U is juno vergeten?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook continu wind tot diep in de zomer, we weten allemaal wat voor zaadzooi dat geworden is.
Wat dynamisch weer betreft was de hele zomer om te jankenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
U is juno vergeten?
En ja ik weet dat juli helemaal crap was.
Hou op hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook continu wind tot diep in de zomer, we weten allemaal wat voor zaadzooi dat geworden is.
Dat is het al vele zomers eigenlijk. Onweer komt zelden voor.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dynamisch weer betreft was de hele zomer om te janken
Die zomer van 2011 was ook een doffe ellende.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er iets is waar je niet bang voor hoeft te zijn is het een gebrek aan zomers weer.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Die zomer van 2011 was ook een doffe ellende.
Zit me nog steeds dwars![]()
Stel je voor dat 2024 ook zo wordt.
Man, dat wil je toch niet![]()
Echt nachtmerrie, alleen de gedachte al
Moet zeggen dat die wind op Best Kept Secret met 33 graden wel een livesaver was. De EHBO zou het zonder een stuk drukker gehad hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2011 was vergeleken met 2000 nog beter hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:00 schreef aloa het volgende:
[..]
niet druk om maken, alles komt goed.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop het. Van de zomer weer even het prachtige moederland opzoeken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
2011 was vergeleken met 2000 nog beter hoorQua regen viel 2011 ook nog mee
2000 had nog minder zonurenEn daar was augustus ook nog kutter dan augustus 2011.
Zonnecyclus van ongeveer 12 jaar toch? dus van 2000 naar 2011 = 11 jaar en 2011 + 12 = 2023 dus...en vorig jaar was niet best maar wel beter dan toen![]()
dit kan maar zo een kutjaar worden
Ff dimmen, spanjoolquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik hoop het. Van de zomer weer even het prachtige moederland opzoeken.
Graag een graad of 18 en zwaarbewolkt met regelmatig buien. Lekker herfst in Augustus
September en juni vergeten? De herfst was ook bijna recordwarm.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juli was dramatisch en dat is vaak wel de maand waarin mensen vakantie (op)nemen. Dus in die zin snap ik waar de beeldvorming vandaan komt. Maar voor de rest heb je helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
September en juni vergeten? De herfst was ook bijna recordwarm.
Verder was het een vrij gemiddelde zomer, zeker niet eentje om te janken qua temperaturen.
Juni bloedheet, juli koud en regenachtig, september belachelijk heet.... Hoe dynamisch wil je het hebben?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dynamisch weer betreft was de hele zomer om te janken
18 degrees on the 360 degrees temperature scale?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik hoop het. Van de zomer weer even het prachtige moederland opzoeken.
Graag een graad of 18 en zwaarbewolkt met regelmatig buien. Lekker herfst in Augustus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |