Geen paddo hier, wel een handjevol pillen ingenomen vanochtend 😱quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welke paddo heb je genomen? Ik wil ook kleurtjes zien.
Wat lichte regen op een windstille warme dag is nog het minst erge van al het kwaad. Hopelijk is het dat.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
Donderdag 15 graden
Helaas met regen
Ah ja, dat is minder dan ja. Ik heb overal zonneschermen, die houden de zon van je raam en je hebt toch voldoende licht en kunt lekker de tuin in kijken.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is helaas niet mogelijk hier, mag niet van de woningbouwvereniging
Meer dan zoveel mogelijk ramen, deuren, gordijnen en luxaflex dicht houden kan ik niet doen.
Al komt vroeg of laat de warmte toch in huis.
Dat is ook dé reden dat ik een bloedhekel aan hoge temperaturen heb, omdat het binnen dan ook bloedheet wordt.
Of rolluiken.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ah ja, dat is minder dan ja. Ik heb overal zonneschermen, die houden de zon van je raam en je hebt toch voldoende licht en kunt lekker de tuin in kijken.
Vindt dat altijd vrij kansloos als je met 30 graden en volle zon buiten, je binnen in het donker zit met de lamp aan
Ik ben gewoon weg in mei hoor, ga het niet afwachten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:44 schreef INViCTuS het volgende:
Het zal gvd toch geen herhaling van vorig jaar worden, hè. Vorig jaar was er ook een late ssw en vervolgens vanaf maart tot half koude graf wind en k*t weer. Dat heeft ons het voorjaar gekost
[ twitter ]
Dat ziet er daar toch anders dan hier een rijtjeshuis met 4 grote luiken ala het woonwagenkamp.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:16 schreef dick_laurent het volgende:
Hier hebben alle huizen, en dus ook het onze, standaard rolluiken.
Wij hebben ze echter alleen in de slaapkamer altijd dicht, om lekker donker te kunnen slapen. Verder overal gewoon open.
Kwa warmte buiten houden maakt het in de zomer toch geen reet uit.
Als je je airco niet gebruikt wordt het uiteindelijk toch wel 30+ graden binnen, of je je rolluiken nu non-stop dichthoudt of niet, je houdt het niet tegen![]()
Dus dan maar lekker gewoon alles open houden en airco'tje op 25 graden, dikke prima. Ohja,en i.c.m. plafond ventilatoren, ideaal.
Ja, alle rolluiken dicht. Lekker de lamp aan om 13 uur op een zonnige juni dag. Ik kan daar met mijn hoofd niet bijquote:
RIPquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:16 schreef dick_laurent het volgende:
Hier hebben alle huizen, en dus ook het onze, standaard rolluiken.
Wij hebben ze echter alleen in de slaapkamer altijd dicht, om lekker donker te kunnen slapen. Verder overal gewoon open.
Kwa warmte buiten houden maakt het in de zomer toch geen reet uit.
Als je je airco niet gebruikt wordt het uiteindelijk toch wel 30+ graden binnen, of je je rolluiken nu non-stop dichthoudt of niet, je houdt het niet tegen![]()
Dus dan maar lekker gewoon alles open houden en airco'tje op 25 graden, dikke prima. Ohja,en i.c.m. plafond ventilatoren, ideaal.
Oh hier is het ook lelijk hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ziet er daar toch anders dan hier een rijtjeshuis met 4 grote luiken ala het woonwagenkamp.![]()
Dat vreselijk lelijke witte kunststof.
Haha, ja naja jij zou hier sws niet overleven.quote:
Ik zou er een dubbele moord voor plegen.quote:
Damn.. ik zou serieus in de problemen komen dan hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou er een dubbele moord voor plegen.
Hier loopt het vroeg of laat uiteindelijk op tot 29 graden.
In de woonkamer.
Boven 30+
Maar zover is het gelukkig voorlopig nog niet.
Eerst het voorjaar
Aan de overkant van de rivier hier zit ook een enorm complex waar ze allemaal tralies voor de ramen hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:39 schreef dick_laurent het volgende:
Oh hier is het ook lelijk hoor
Ik stoor me er echter niet zo aan. Bijv de huizen hebben ook allemaal tralies/hekwerk voor de ramen. De witte nieuwbouw blokjesvilla's niet meer, maar alle huizen van zeg pre 2015 wel, het was een wettelijk iets tegen inbraak voor zover me bekend.
Moest ik ook ff aan wennen in het begin, maar nu ..meh... doesn't bother me, je zit toch vaker buiten dan binnen hier
Ik betwijfel het oprecht. De flink lagere luchtvochtigheid die een airco meebrengt maakt ook een enorm verschil in beleving en hoeveel je zweet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Damn.. ik zou serieus in de problemen komen dan hoor.
En 15 graden met 40% LV?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik betwijfel het oprecht. De flink lagere luchtvochtigheid die een airco meebrengt maakt ook een enorm verschil in beleving en hoeveel je zweet.
Nogmaals 33c met 68% lv
of
25c met 47% lv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |