9 graden is echt nog verre van chill. Als ik straks thuiskom na werk is het waarschijnlijk 16 graden. Dan gaat de verwarming echt wel aanquote:Op maandag 12 februari 2024 13:06 schreef dick_laurent het volgende:
"Prima weer om niet te hoeven stoken" ..... *kijkt naar actuele temp kaart van Nederland.*
[ afbeelding ]
9 graden, en dan al niet meer stoken?
[ afbeelding ]
Chill is ook kil/fris/koud en dan klopt het weer welquote:Op maandag 12 februari 2024 15:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
9 graden is echt nog verre van chill. Als ik straks thuiskom na werk is het waarschijnlijk 16 graden. Dan gaat de verwarming echt wel aan
Hier met de deur open 19 gradenquote:Op maandag 12 februari 2024 15:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
9 graden is echt nog verre van chill. Als ik straks thuiskom na werk is het waarschijnlijk 16 graden. Dan gaat de verwarming echt wel aan
Ja, hoe dan? Komt kou in, maar de zon warmt meer op? Veel glas zekerquote:Op maandag 12 februari 2024 16:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier met de deur open 19 graden
Zon begint echt weer warmte te geven
Jep, heb vrij veel glas en het meeste op oost en zuid.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, hoe dan? Komt kou in, maar de zon warmt meer op? Veel glas zeker
Bij mij komt de zon nog amper binnen
Hier ook.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, heb vrij veel glas en het meeste op oost en zuid.
Artikel gelezen?quote:Op maandag 12 februari 2024 18:33 schreef INViCTuS het volgende:
Het wordt toch weer kouder. Mogelijk dan
[ twitter ]
Ja, gelezen. Wel interessant stuk. Toch een apart iets, Golfstroom e.d.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Artikel gelezen?
Wij gaan dat waarschijnlijk niet meer meemaken
Zonwering helpt enorm. Zorg dat je ramen in de schaduw zitten.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier ook.
Woonkamer is recht op het zuiden met een heel groot raam.
Een vloek in de zomer.
Dat is helaas niet mogelijk hier, mag niet van de woningbouwverenigingquote:Op maandag 12 februari 2024 21:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zonwering helpt enorm. Zorg dat je ramen in de schaduw zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |