SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ben je daar over in gesprek met iemand of krijg je medicatie of iets dergelijks?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:49 schreef Karzai het volgende: ik ben ook nog niet helemaal okay hoor nog veel last van achterdocht, maakt me ook wel kapot
Jaquote:
Valt mee. Ik twijfel wel of er 1 neurofibroom op mijn borst niet is gegroeid. Daar wil ik hem wel even naar laten kijken...quote:Op maandag 5 februari 2024 20:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
sterkte heb je nog veel klachten ? is het nog een beetje te doen?
medicatiequote:Op maandag 5 februari 2024 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je daar over in gesprek met iemand of krijg je medicatie of iets dergelijks?
Oh sterkte.🤗 Ik zal voor je duimen!quote:Op maandag 5 februari 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
@:Ama
Dit gaat over de jaarlijkse MRI schedel/hersens die ik een paar weken geleden heb gehad.
[..]
Valt mee. Ik twijfel wel of er 1 neurofibroom op mijn borst niet is gegroeid. Daar wil ik hem wel even naar laten kijken...
quote:
En zo is hetquote:
nee niet echtquote:Op maandag 5 februari 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je het idee dat het wel een beetje helpt
Oh dat is wel balen zegquote:
mja ben wel een beetje klaar met kutcrap 6 jaar ggz heeft ook niet veel geholpenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel balen zegmaar kan je dat niet aangeven want het lijkt me toch wel fijn als je medicatie slikt dat het ook iets doet met je.
GGZ heb ik zelf ook niet hele goede ervaringen mee maar ik heb ook nooit medicatie geslikt.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ben wel een beetje klaar met kutcrap 6 jaar ggz heeft ook niet veel geholpen
Snap ik en dat mag ook gerust.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:05 schreef Karzai het volgende:
tja tis echt fuckedup, kan wel janken af en toe dat ik me zo voel
Het ging toch lang heel goed met je? Pas sinds je in die winkel werkt, gaat het minder. Dat zal er vast mee te maken hebben. Teveel prikkels of zo?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ben wel een beetje klaar met kutcrap 6 jaar ggz heeft ook niet veel geholpen
Maar dat is niet fijn en ik zou daar toch over proberen te praten als ik jou was als medicatie je niet rustig houdt.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:07 schreef Karzai het volgende:
ik heb gewoon de hele dag en nacht het gevoel dat ik in de gaten geworden houd
ik heb het al 12 jaar ofzoquote:Op maandag 5 februari 2024 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het ging toch lang heel goed met je? Pas sinds je in die winkel werkt, gaat het minder. Dat zal er vast mee te maken hebben. Teveel prikkels of zo?
Ik weet dat het niet helpt als wij zeggen dat het niet zo is maar ik hoop dat je op een dag weer ziet dat het niet zo is.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:08 schreef Karzai het volgende:
ben er van overtuigd maar kan er de vinger niet op leggen
Daar kan ik wel mee in komen ja.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:11 schreef Karzai het volgende:
winkel vind ik juist leuk en wil ik niet opgeven, moet juist in contact blijven met mensen en niet met de gordijnen dicht thuis gaan zitten
Dat weet ik wel. Maar toen je je vorige baantje nog had, had je toch geen last van die onrust en achterdocht? Toen kon je dat onderdrukken met je medicatie. Althans, ik heb er toen nooit iets van gemerkt.quote:
ik kan ook wel relativeren en het van me af zetten, maar soms wordt het ff teveelquote:Op maandag 5 februari 2024 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Maar toen je je vorige baantje nog had, had je toch geen last van die onrust en achterdocht? Toen kon je dat onderdrukken met je medicatie. Althans, ik heb er toen nooit iets van gemerkt.
We hebben hier geen beperkingen, alleen uitdagingenquote:
klinkt als iets waar je moeite voor moet doenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben hier geen beperkingen, alleen uitdagingen
heeeeeeeeeeeeejquote:
Dit is correct.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:11 schreef Karzai het volgende:
winkel vind ik juist leuk en wil ik niet opgeven, moet juist in contact blijven met mensen en niet met de gordijnen dicht thuis gaan zitten
is waar, ziet er alleen minder mooi uitquote:Op maandag 5 februari 2024 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee halfjes zijn ook een hele.
Nee, dat hoeft ook niet. Maar misschien zijn er manieren om wat minder geprikkeld te worden?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:11 schreef Karzai het volgende:
hebbie die magneetjes nog gekregen?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet niet vergeten dat ik morgenavond naar de film ga.
crackiequote:Op maandag 5 februari 2024 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klinkt als iets waar je moeite voor moet doen
[..]
heeeeeeeeeeeeej
Nee nog niet maar op maandag komt sowieso niksquote:Op maandag 5 februari 2024 21:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
hebbie die magneetjes nog gekregen?
ja ben nu de woensdag vrij dus heb ik even een breakquote:Op maandag 5 februari 2024 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet. Maar misschien zijn er manieren om wat minder geprikkeld te worden?
Dat noemen we hier fun sizedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik had vanmiddag een Milka Leo, dat is geloof ik net zoietsquote:Op maandag 5 februari 2024 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Pennywafelchocotony is veel te lekker
Ik ben het letterlijk vergeten vanavond, totdat ik in de trein naar huis een mailtje kreeg van Cineville. Kaaaak.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet niet vergeten dat ik morgenavond naar de film ga.
Thuiszitten is niks iddquote:Op maandag 5 februari 2024 21:18 schreef Ama het volgende:
Ik vind het ook wel echt balen dat ik weer thuis zit.
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik wens jou een hele fijne nachtrust, Koen66.
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nominatie voor docent van het jaarLeuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg je dan zo’n plaquette aan de muur?
Ga je überhaupt nog weleens naar de film of lukt dat gewoon nooit?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben het letterlijk vergeten vanavond, totdat ik in de trein naar huis een mailtje kreeg van Cineville. Kaaaak.
OK KOENquote:
Bestaan die nog?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een Milka Leo, dat is geloof ik net zoiets
Is dat niet gewoon een pennywafel? Hier zit het meer in de chocoladequote:Op maandag 5 februari 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een Milka Leo, dat is geloof ik net zoiets
Een party pack?quote:
Budaquote:
Ja dat hoop ik ook daar gaan we voor.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thuiszitten is niks idd
Hopelijk kun je snel weer terug naar die brouwerijdinges
xxl fun sizedquote:
Haha, misschien wel als je het echt wordtquote:Op maandag 5 februari 2024 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk hoorKrijg je dan zo’n plaquette aan de muur?
Als hij niet was gegaan had de wereld daar weer een mening over.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Prins Harry is op weg naar Engeland. Nu zegt men dat het misschien toch erger is dan er wordt gezegd omdat hij meteen in het vliegtuig stapt. Is toch logisch dat je na zulk nieuws in het vliegtuig stapt? Misschien leggen ze het wel weer bij
Schijnbaar, al kwamen ze wel van een manager uit België, dus misschien dat ze daar nog wel gewoon in de winkels liggen?quote:
Moest lachen. Vorig jaar 61x naar de bios geweest.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je überhaupt nog weleens naar de film of lukt dat gewoon nooit?
Nee is ook een pennywafel omhuld met chocolade, ook best lekkerquote:Op maandag 5 februari 2024 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een pennywafel? Hier zit het meer in de chocolade
KitKat?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is ook een pennywafel omhuld met chocolade, ook best lekker
Daar lijkt het wel op ja, alleen dan van Milkaquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
xxl fun sized
[..]
Haha, misschien wel als je het echt wordt. Je mag zelf bepalen wat je met die nominatie wil gaan doen en of je jezelf echt verkiesbaar wil stellen. Dat hoef ik niet
Ja grootverpakking klinkt ook weer zo uitbundigquote:
JA IK GA EEN POGING WAGENquote:Op maandag 5 februari 2024 21:25 schreef Ama het volgende:
Volgens mij wil Koen om tien uur in bed liggen.
Anders was je honderd keer geweestquote:Op maandag 5 februari 2024 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moest lachen. Vorig jaar 61x naar de bios geweest.
Afgelopen maand maar vijf keer, maar anderhalve lang week niet geweest omdat last van m'n rug.
Sowieso kan je dingen nooit goed doen.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Als hij niet was gegaan had de wereld daar weer een mening over.
ik ook, maar dat doe ik bijna elke danquote:
Of hij was 5 jaar over datum?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijnbaar, al kwamen ze wel van een manager uit België, dus misschien dat ze daar nog wel gewoon in de winkels liggen?
En denk je dat het hem gaat lukken?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:25 schreef Ama het volgende:
Volgens mij wil Koen om tien uur in bed liggen.
Maar wat is lekkerder die of een echte KitKatquote:Op maandag 5 februari 2024 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja, alleen dan van Milka
Ik heb ook nog Tony’s met Ben &Jerry’s strawberry cheesecake-smaakquote:Op maandag 5 februari 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is ook een pennywafel omhuld met chocolade, ook best lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |