SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ben je daar over in gesprek met iemand of krijg je medicatie of iets dergelijks?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:49 schreef Karzai het volgende: ik ben ook nog niet helemaal okay hoor nog veel last van achterdocht, maakt me ook wel kapot
Jaquote:
Valt mee. Ik twijfel wel of er 1 neurofibroom op mijn borst niet is gegroeid. Daar wil ik hem wel even naar laten kijken...quote:Op maandag 5 februari 2024 20:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
sterkte heb je nog veel klachten ? is het nog een beetje te doen?
medicatiequote:Op maandag 5 februari 2024 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je daar over in gesprek met iemand of krijg je medicatie of iets dergelijks?
Oh sterkte.🤗 Ik zal voor je duimen!quote:Op maandag 5 februari 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
@:Ama
Dit gaat over de jaarlijkse MRI schedel/hersens die ik een paar weken geleden heb gehad.
[..]
Valt mee. Ik twijfel wel of er 1 neurofibroom op mijn borst niet is gegroeid. Daar wil ik hem wel even naar laten kijken...
quote:
En zo is hetquote:
nee niet echtquote:Op maandag 5 februari 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je het idee dat het wel een beetje helpt
Oh dat is wel balen zegquote:
mja ben wel een beetje klaar met kutcrap 6 jaar ggz heeft ook niet veel geholpenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel balen zegmaar kan je dat niet aangeven want het lijkt me toch wel fijn als je medicatie slikt dat het ook iets doet met je.
GGZ heb ik zelf ook niet hele goede ervaringen mee maar ik heb ook nooit medicatie geslikt.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ben wel een beetje klaar met kutcrap 6 jaar ggz heeft ook niet veel geholpen
Snap ik en dat mag ook gerust.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:05 schreef Karzai het volgende:
tja tis echt fuckedup, kan wel janken af en toe dat ik me zo voel
Het ging toch lang heel goed met je? Pas sinds je in die winkel werkt, gaat het minder. Dat zal er vast mee te maken hebben. Teveel prikkels of zo?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ben wel een beetje klaar met kutcrap 6 jaar ggz heeft ook niet veel geholpen
Maar dat is niet fijn en ik zou daar toch over proberen te praten als ik jou was als medicatie je niet rustig houdt.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:07 schreef Karzai het volgende:
ik heb gewoon de hele dag en nacht het gevoel dat ik in de gaten geworden houd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |