ik heb het al 12 jaar ofzoquote:Op maandag 5 februari 2024 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het ging toch lang heel goed met je? Pas sinds je in die winkel werkt, gaat het minder. Dat zal er vast mee te maken hebben. Teveel prikkels of zo?
Ik weet dat het niet helpt als wij zeggen dat het niet zo is maar ik hoop dat je op een dag weer ziet dat het niet zo is.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:08 schreef Karzai het volgende:
ben er van overtuigd maar kan er de vinger niet op leggen
Daar kan ik wel mee in komen ja.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:11 schreef Karzai het volgende:
winkel vind ik juist leuk en wil ik niet opgeven, moet juist in contact blijven met mensen en niet met de gordijnen dicht thuis gaan zitten
Dat weet ik wel. Maar toen je je vorige baantje nog had, had je toch geen last van die onrust en achterdocht? Toen kon je dat onderdrukken met je medicatie. Althans, ik heb er toen nooit iets van gemerkt.quote:
ik kan ook wel relativeren en het van me af zetten, maar soms wordt het ff teveelquote:Op maandag 5 februari 2024 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Maar toen je je vorige baantje nog had, had je toch geen last van die onrust en achterdocht? Toen kon je dat onderdrukken met je medicatie. Althans, ik heb er toen nooit iets van gemerkt.
We hebben hier geen beperkingen, alleen uitdagingenquote:
klinkt als iets waar je moeite voor moet doenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben hier geen beperkingen, alleen uitdagingen
heeeeeeeeeeeeejquote:
Dit is correct.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:11 schreef Karzai het volgende:
winkel vind ik juist leuk en wil ik niet opgeven, moet juist in contact blijven met mensen en niet met de gordijnen dicht thuis gaan zitten
is waar, ziet er alleen minder mooi uitquote:Op maandag 5 februari 2024 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee halfjes zijn ook een hele.
Nee, dat hoeft ook niet. Maar misschien zijn er manieren om wat minder geprikkeld te worden?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:11 schreef Karzai het volgende:
hebbie die magneetjes nog gekregen?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet niet vergeten dat ik morgenavond naar de film ga.
crackiequote:Op maandag 5 februari 2024 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klinkt als iets waar je moeite voor moet doen
[..]
heeeeeeeeeeeeej
Nee nog niet maar op maandag komt sowieso niksquote:Op maandag 5 februari 2024 21:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
hebbie die magneetjes nog gekregen?
ja ben nu de woensdag vrij dus heb ik even een breakquote:Op maandag 5 februari 2024 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet. Maar misschien zijn er manieren om wat minder geprikkeld te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |