quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
Edith lijkt mij een pleuris mens , mot er nou al niet.
Mokerkoud badquote:
Tijd voor een paar topo quizjes in dit programmaquote:Op maandag 5 februari 2024 19:43 schreef Gibson88 het volgende:
Over de grens, je weet nu al, het is te ver
Op wat voor een type vrouw val jij?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Oooh Nordhorn.
Nee, Bert is mijn type niet. Zij ook niet, dus wellicht passen ze goed bij elkaar.
Alles wat nu door de deur komtquote:Op maandag 5 februari 2024 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de volgende date gaan we positief zijn!
Ze zijn allebei wel gezelligquote:Op maandag 5 februari 2024 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
Volgens mij is Beau wel een heel toffe gozer waar je best goed pilsjes mee kan tikken.
Ik zie dat ik op een aspect wel de fout inging bij deze vaststelling.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:44 schreef Joop_W het volgende:
Aardige meid, maar het is wel of ze er nu met haar vader zit.
Hij moet die baard lozenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:44 schreef Joop_W het volgende:
Aardige meid, maar het is wel of ze er nu met haar vader zit.
Vroeg ik mij ook af.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:44 schreef DKUp het volgende:
@:cherrycoke al een idee wanneer je aan de beurt bent?
Ja vind ik ook, vind die meid ook erg leuk.quote:
Ik ben tegen baardisme.quote:
Heb je misschien van die Memphis benen?quote:
nee benen blijven erg achter. Rug, schouders is m'n sterke puntquote:Op maandag 5 februari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je misschien van die Memphis benen?
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker naar Parijs
Cultuur snuiven
…
….
…
Jaquote:Op maandag 5 februari 2024 19:47 schreef DKUp het volgende:
Gezeik over zand
Reinigen van je huid met zout
Dit haai geneuzel
Oui ouiquote:Op maandag 5 februari 2024 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker romantisch
Ik vind iemand feliciteren met een familielid ook zo'n gekke Nederlandse gewoonte.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen vooruit feliciteren
Mensen die je net 12 minuten kent
Geen blondines, geen Gooise vrouwen typjes, geen wijnen wijnen wijnen types, dus geen Edith. Verder kan allesquote:
Ik heb nog niks gehoord.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:44 schreef DKUp het volgende:
@:cherrycoke al een idee wanneer je aan de beurt bent?
The suspensequote:
Zo leren we nog eens wat.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen blondines, geen Gooise vrouwen typjes, geen wijnen wijnen wijnen types, dus geen Edith. Verder kan alles
En jij?
Ja, of een surfmeisje.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
Sorry maar Loes is echt een slechte match voor Mees. Waarom niet een leuk hockeymeisje
Hier genieten de koppelaars vanquote:Op maandag 5 februari 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
Sorry maar Loes is echt een slechte match voor Mees. Waarom niet een leuk hockeymeisje
Dit is idd een surfjongenquote:
Gelul natuurlijk. Maar mensen zoeken graag excuses dit datquote:Op maandag 5 februari 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Na de scheiding kon hij ineens wel wat aan z’n figuur doen
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Geloof er geen bal van dat ie zich beter voelt.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Geloof er geen bal van dat ie zich beter voelt.
Hij sportte op hoog niveau zei hij ook nog. Dus hij was gewoon goed in conditie en rookte en zoop niet zoveel als ik toen.quote:
ik weet het echt niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Maar @:cherrycoke kun je het ook een dag vooraf horen?
professioneel opgieter en handdoek wapperaarquote:Op maandag 5 februari 2024 19:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij sportte op hoog niveau zei hij ook nog.
Ik hoop het!quote:Op maandag 5 februari 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuke match wel dit, hopelijk wordt het wat
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is @:dkup zijn guilty brabo pleasure
Tot ze haar hemdje verruilt voor een trui denk ikquote:
Ja en die broek is echt mehquote:Op maandag 5 februari 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tot ze haar hemdje verruilt voor een trui denk ik
Vooral die schoenen eronderquote:
Ik verklaar mezelf ook al op sterven na dood een aantal keer per jaarquote:Op maandag 5 februari 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
Hier krijg ik altijd angst van dat elk pijntje terminale kanker is
Ben je daarom wat laat?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
Hier krijg ik altijd angst van dat elk pijntje terminale kanker is
Ah oke. Ik wist niet dat het echt zo tegelijk kwam.quote:
10 jaar jongerquote:Op maandag 5 februari 2024 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is jullie grootste leeftijdsverschil geweest met daten
18 jaar.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is jullie grootste leeftijdsverschil geweest met daten
Plus of min of is dat te privé?quote:
Donkere Jantjequote:
Ik date geen Oma's.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:07 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Bedankt @:DKUp
Na een grove grap vorige week verdiende ik die waarschijnlijk wel
Nee, maar misschien was je zelf wel piepjong toen het speelde.quote:
Ik ben al heel lang niet meer in een vd Valk geweest.quote:
Soms hebben we avonden dat elk koppel lief isquote:Op maandag 5 februari 2024 20:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Al wekenlang weinig sympathiek volk.
Irritant, want dat is het relaxte deel van het uit eten zijn vind ik altijd.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen koffie na de date, je mag niet te lang blijven zitten, de opnames moeten door
Ik was er een maand geleden nog. Heb een werkgever die ons regelmatig daar naartoe stuurt voor events, trainingen etc.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer in een vd Valk geweest.
Haak ik al af. Na het eten heb ik standaard een koffie met een likeurquote:Op maandag 5 februari 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen koffie na de date, je mag niet te lang blijven zitten, de opnames moeten door
Ook thuis?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Haak ik al af. Na het eten heb ik standaard een koffie met een likeur
Als het iets bijzonders is geweest wel. Anders niet. Over het algemeen drink ik thuis geen wijn/bier alleen buitenshuis.quote:
Welke is dat?quote:
krijg bijna lentekriebelsquote:Op maandag 5 februari 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ze gaan een blokje lopen want het is daar ZOMERGOD
Ik sluit mij hier bij aan!quote:Op maandag 5 februari 2024 20:18 schreef Gibson88 het volgende:
Was hem alweer. fijne avonds allenmorgen ben ik er helaas niet mij, maar Woensdag ben ik er wel weer bij
Barbara was dan ook wel gewoon eyecandy. Maar David die er op z'n 45ste zo uitziet vind ik altijd wat engs hebbenquote:
Eng op welke manier?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Barbara was dan ook wel gewoon eyecandy. Maar David die er op z'n 45ste zo uitziet vind ik altijd wat engs hebben
Iemand die heel erg probeert jong te blijven ofzo? T jong zijn niet kunnen loslatenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eng op welke manier?
Ik vond hem er jonger uitzien.
Hey halloquote:
Dit is echt categorie adhdquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:31 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik word dus echt zenuwachtig van drukke mensen.
Ik heb hier dus helemaal geen zin in dit geneuzelquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:32 schreef Joop_W het volgende:
“Maakt mij niets uit” = “We gaan voetballen!”
Hou vol, verlaat ons niet!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb hier dus helemaal geen zin in dit geneuzel
Ik zal hem binnenkort eens proberenquote:
Stukje BNNVARA in je leven.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb hier dus helemaal geen zin in dit geneuzel
Een Fok!er.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:35 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik zit echt vol in spanning wie dit is.
Nee je mag niet zelf disney kijken en dan walgen van Legoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Help mij deze ellende door
LEGO, over SAD gesproken……
Interne gezondheidszorg meen ik - dat je op een zorglocatie werkt begrijp ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:37 schreef S_E het volgende:
Ik vraag me echt al jaren af hè, wat is nou een verzorgende IG?
Disney is niet meer echt best eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee je mag niet zelf disney kijken en dan walgen van Lego
I’m coming for surequote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Disney is niet meer echt best eigenlijk.
LEGO is gewoon, kom op zeg.
Van die saaie vriendinnetjesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom zijn lesbische meiden altijd zo vreselijk truttig?
Hihihihihiji
'Nou edelachtbare, leeftijd is een sociaal construct en hij stribbelde niet tegen.'quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:39 schreef Joop_W het volgende:
“Leeftijd is een sociaal construct.”
Oke Emile Ratelband.
Extra randje voor de sensatiequote:
Zeker op hun leeftijd is het relatief veel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:43 schreef S_E het volgende:
Het is vanavond de avond van de leeftijdsverschillen?
BNNVARA kan niet alleen maar DWDD de schuld blijven geven.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:43 schreef S_E het volgende:
Het is vanavond de avond van de leeftijdsverschillen?
Was dat gerucht er???quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Op Insta kun je jezelf nog steeds opgeven. Zou het dan toch niet ergens dit jaar stoppen?
Jaquote:
1 pot natquote:
Stuur je outfit in de dmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |