Hehe.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:23 schreef Tussle266 het volgende:
Wel lekker, stukje Goldband tussendoor.
Wil je niet zo vloekenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:23 schreef Tussle266 het volgende:
Wel lekker, stukje Goldband tussendoor.
Klopt helemaal. @DJ11 heeft mijn keek op de week gevisualiseerd in mijn UI. Dus het @DJ11 slaat op de UIquote:Op maandag 5 februari 2024 19:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee joh, Keek op de week is van Koot en Bie
Ok. Ik snap het niet, maar vind het primaquote:Op maandag 5 februari 2024 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt helemaal. @:DJ11 heeft mijn keek op de week gevisualiseerd in mijn UI. Dus het @:DJ11 slaat op de UI
Volgens mij is het net als Smiths en de Flock populairder onder zij die er niet bij waren. Zoals wij.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit staat laag? In de Top 2000 op 800 ofzo.
Monkey Gone To Heaven zeker niet erin? Snap dat dit geen peak 80s is voor velen maar dan nog..
Ik denk dat mensen qua 80s met een andere insteek stemmen dan met de beste nummers allertijden.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit staat laag? In de Top 2000 op 800 ofzo.
Monkey Gone To Heaven zeker niet erin? Snap dat dit geen peak 80s is voor velen maar dan nog..
Ja Pixies is natuurlijk wel de ultieme 90s band met de grootste successen in de 80squote:Op maandag 5 februari 2024 19:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen qua 80s met een andere insteek stemmen dan met de beste nummers allertijden.
Ikzelf kocht deze cd pas met Come on pilgrim erbij in 1991, dus ook niet echt dat het die 80s vibe heeft voor mij.
Goed verwoord.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Pixies is natuurlijk wel de ultieme 90s band met de grootste successen in de 80s
Dat valt wel mee denk ik.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij is het net als Smiths en de Flock populairder onder zij die er niet bij waren. Zoals wij.
Ik kan niet goed inschatten hoe groot de V15 destijds was?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik.
Smiths kwamen in de 80s met elke scheet in de Verrukkelijke 15.
Stenders verzon zelf een nieuwe Smiths op 1 april en die kwam ook op 1.
Daar snelde je voor naar huis om op te nemen.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik kan niet goed inschatten hoe groot de V15 destijds was?
quote:
quote:Net als twee jaar geleden The Communards werd Marc Almond geconfronteerd met een portie huiveringwekkende en misselijke homohaat. De diepere betekenis van het in koor gescandeerde 'teringnicht, teringnicht' zal de Engelsman ontgaan zijn, de ladingen fruit en melkkartons die er in zijn richting werden geworpen, lieten echter helaas niets aan duidelijkheid te wensen over...
(Bron: Het Parool 16-05-1989)
Jezus, wat slechtquote:Op maandag 5 februari 2024 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Linkse hobbies in de 80s; Pinkpop 1989:
[..]
Schreeuwen ze de tekst mee, of de tussenvoegsels?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jezus, wat slecht![]()
Is die melk vanwege Harvey Milk of denk ik te moeilijk?
De Pippies schreeuwen mee met Hazes. Ik weet niet of ik trots moet zijn of me moet schamen
Uit de goot, niet zo groot.. dat kuthoer kennen ze nietquote:Op maandag 5 februari 2024 19:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Schreeuwen ze de tekst mee, of de tussenvoegsels?
Dan valt het allemaal wel meequote:Op maandag 5 februari 2024 19:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Uit de goot, niet zo groot.. dat kuthoer kennen ze niet
Wel onnodige afkapquote:
I'm that type of guy of Going back to Cali had hier ook de voorkeurquote:Op maandag 5 februari 2024 20:10 schreef Tussle266 het volgende:
Geef ze de keuze en ze pakken de verkeerde. Laat dat maar aan Nederlanders over.
U zult niet teleurgesteld wordenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef Tussle266 het volgende:
Dit geeft me wel vertrouwen voor de grootmeester en De La (nee niet die) voor vanavond of morgen.
Als je het over Nik Kershaw had. "I Won't Let The Sun Go Down On Me" mocht ook wel in de lijst staan.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:10 schreef Tussle266 het volgende:
Geef ze de keuze en ze pakken de verkeerde. Laat dat maar aan Nederlanders over.
Niet boven de 23 minutenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:15 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft Mike Oldfield alleen maar liedjes met Shadow erin?
Veel fluit, veel huppelen en dat een keer of 300 keer in de herhaling…quote:Op maandag 5 februari 2024 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik weet niet meer hoe In Dolce Jubilo gaat, maar het is een grote oh ja als ik hem opzet
Ik had opgezocht. Oh ja.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel fluit, veel huppelen en dat een keer of 300 keer in de herhaling…
quote:
Oh middernachtquote:Op maandag 5 februari 2024 20:58 schreef PippenScottie het volgende:
Tot hoe laat duurt dit nog eigenlijk?
Ai. Ik heb het rijk alleen. Gamen, film kijken, of lijstje luisteren en boekje lezen. Dilemma’s, dilemma’squote:
Ik zou het zeker nog 5 kwartier de moeite willen noemen om te blijven luisterenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ai. Ik heb het rijk alleen. Gamen, film kijken, of lijstje luisteren en boekje lezen. Dilemma’s, dilemma’s
I trust your judgememtquote:Op maandag 5 februari 2024 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou het zeker nog 5 kwartier de moeite willen noemen om te blijven luisteren
Als het je gaat jeuken, hebben ze precies bereikt wat ze willenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef livelink het volgende:
Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar wat raak ik gestresst van dit nummer van The Cure. Er mag ook wel wat minder gebeuren hoor.
Vast wel, ik sta daar zeker niet boven.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het je gaat jeuken, hebben ze precies bereikt wat ze willen
Eens. Fijn lijstjequote:Op maandag 5 februari 2024 22:19 schreef Tussle266 het volgende:
Ik moet zeggen dat deze eerste dag me reuze meeviel. Je kan niet alles hebben in het leven, maar dit kwam toch wel aardig in de buurt.
Truste noobiequote:Op maandag 5 februari 2024 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
na deze komt er nog wel een handjevol pareltjes voorbij, maar ik haak toch af voor de rest
tot morgen!
Een man die echt niet (meer) kan zingen met een BZN-achtig achtergrondkoortje en hoempapa-muziek, laten we zeggen dat het niet mijn favoriete Cohen is.quote:
Moet altijd zo lachen om jouw omschrijvingenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een man die echt niet (meer) kan zingen met een BZN-achtig achtergrondkoortje en hoempapa-muziek, laten we zeggen dat het niet mijn favoriete Cohen is.
Ik kan deze ook wel prima hebben ja. Niet een van mijn favorieten ofzo, maar dit luistert wel prima weg.quote:
Zouden The Cats ook nog komen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na een nummer met Volendamse inslag zeilen we nu écht naar Volendam, tsja.
The End of the Show zou op zich kunnen. Al heeft dit wel echt een ruime 80s inslag, en The Cats voelen niet echt als 80s. Ik denk het dus niet. Maar hij lag wel 1 jaar later uit de Grootvorst, dus wie weet.quote:
Hemeltergend is wel toepasselijk ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pff deze hemeltergende schijtlol ook hier
Ja deze zit bij mij dan wel weer in de gedoogzone.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik vind deze eigenlijk minder erg dan bijvoorbeeld de Ekdom Anthem.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Living Doll (die we ongetwijfeld nog wel gaan horen) is vooral ook kapot gemaakt door Gekdom zelf. En het helpt niet mee dat het jaren het enige was van Cliff wat nog in de Top 2000 stond, terwijl die man meer is dan een gare novelty act.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind deze eigenlijk minder erg dan bijvoorbeeld de Ekdom Anthem.
Useless Man is wel tof. Over Living Doll heb je wel gelijk..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind deze eigenlijk minder erg dan bijvoorbeeld de Ekdom Anthem.
Marillion lijkt me wel typisch zo'n 'moeilijke' band waar veel mensen die normaal nooit veel Radio 2 stemmen maar wel wat hebben met de Top 2000 op luisteren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Had eigenlijk wel gehoopt op 1 of 2 extra Misplaced Childhood's in deze lijst. In de Extra 500 nota bene ook 2 noteringen van Marillion. Voor deze lijst minder actieve Marillion stemmers blijkbaar
Dit vind ik 4x erger dan Danny de Munkquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom ruik ik steeds jouw geur nog?
Ligt 'ie bij jou in huis?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom ruik ik steeds jouw geur nog?
Ik niet, deze man heeft dan toch minder een spraakgebrek wat mij betreft, en dat terwijl hij uit het buitenland kwam.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dit vind ik 4x erger dan Danny de Munk
Ja dat zal het zijn. Het alternatieve randje van deze lijst ligt ook vooral bij gisteren. Dat vlakt nu wat afquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marillion lijkt me wel typisch zo'n 'moeilijke' band waar veel mensen die normaal nooit veel Radio 2 stemmen maar wel wat hebben met de Top 2000 op luisteren.
We komen ook in de week-53-regionen nu hè, als we tellen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn. Het alternatieve randje van deze lijst ligt ook vooral bij gisteren. Dat vlakt nu wat af
538 volgens Pino. Maar er zijn er al enkele tientallen geweest.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
We komen ook in de week-53-regionen nu hè, als we tellen.
Hij vergeet een van de betere van Broes.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:52 schreef Tussle266 het volgende:
Lekker man, volgens de player op de site gaan we in een keer van 561 naar 559. Dus of Bartcore start de verkeerde in, of de stagiair heeft de boel verkeerd genummerd.
Ah, het volkslied van de motorclub. Die is wel prima inderdaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij vergeet een van de betere van Broes.
Heb je toch je zinquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:16 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is wel jammer. Had er dan liever nog een van de Cubanen uit Miami gehoord.
Gewoon de best verkochte plaat van dat jaar he. Direct de rest van hun leven vakantie genomen, die mensen.quote:
Tja.. Als het om best verkochte platen per jaar gaat levert dat volgens mij ook best een bedenkelijk lijstje opquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gewoon de best verkochte plaat van dat jaar he. Direct de rest van hun leven vakantie genomen, die mensen.
Krijg toch allemaal de klerequote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waar is Danny de Munk als je hem nodig hebt
Ook dit is toch wel beter dan die vreselijke Rat.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waar is Danny de Munk als je hem nodig hebt
Ja daar valt Pietje Veerboot nog niet zo tegen. YTOTIW vind ik zowat de enige leukequote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tja.. Als het om best verkochte platen per jaar gaat levert dat volgens mij ook best een bedenkelijk lijstje op
Weinig mis met Modern Talking. Nou ja, van alles mis met Modern Talking, maar in de context.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gewoon opgelucht zijn om Modern Talking te horen na de twee vorige nummers
Ik ga het wel proberen komend jaar, maar ik denk wel dat de kans geweest is. Al heb ik wel idee dat je dit nummer structureel vaker hoort sinds haar dood.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:53 schreef Tussle266 het volgende:
Hoera. Jammer dat deze net tekort kwam 6 weken geleden, dat zal nu niet meer lukken, lijkt me?
Het zal ook afhangen van hoe ze met de KKD omgaan dit jaar denk ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen komend jaar, maar ik denk wel dat de kans geweest is. Al heb ik wel idee dat je dit nummer structureel vaker hoort sinds haar dood.
Hoop stiekem dat ze het toch blijven uitmelken. Vond de Extra 500 week eigenlijk net zo leuk als een reguliere Top 2000 weekquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het zal ook afhangen van hoe ze met de KKD omgaan dit jaar denk ik.
Ik vond die laatste dag Extra 500 eigenlijk het meest memorabel (en spijtig)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoop stiekem dat ze het toch blijven uitmelken. Vond de Extra 500 week eigenlijk net zo leuk als een reguliere Top 2000 week
Ik kan met allebei leven, blijven of afschaffen. Alleen hoop ik wel dat als het een blijver is, dat dit dan ook betekent dat het niet zo uit de lucht komt vallen als afgelopen jaar. Wat dus ook betekent dat de platen die daar stonden wat meer aandacht krijgen in de aanloop.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoop stiekem dat ze het toch blijven uitmelken. Vond de Extra 500 week eigenlijk net zo leuk als een reguliere Top 2000 week
The Church is geen vorig jaar overleden vrouwquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik gok zomaar dat the church voorbijkwam?
Ja in die paar uren op vrijdag zat echt veel genot. Beter dan dat werd het niet op 1e en 2e kerstdag vond ikquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond die laatste dag Extra 500 eigenlijk het meest memorabel (en spijtig)
Oh nee ik zie t al, ze komen later id lijstquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Church is geen vorig jaar overleden vrouw
Die komen nog voorbij vandaagquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik gok zomaar dat the church voorbijkwam?
Mwah er zaten ook echt wel een paar hele nare stukjes bij (HHB, Believe, Zij Weet Het, UB40) maar ook wel wat genot ja (Original Sin, Tim Hardin, Mandinka)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja in die paar uren op vrijdag zat echt veel genot. Beter dan dat werd het niet op 1e en 2e kerstdag vond ik
HHB was wel een dieptepunt ja. Rotterdam is een smakeloos landquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah er zaten ook echt wel een paar hele nare stukjes bij (HHB, Believe, Zij Weet Het, UB40) maar ook wel wat genot ja (Original Sin, Tim Hardin, Mandinka)
Ach, gewoon muziek om lekker mee te bleren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:35 schreef Tussle266 het volgende:
In de jaren 80 werden mensen die Bon Jovi fan waren toch ook al gewoon uitgelachen hoop ik?
Dat kan ook met Tears Run Rings of Modern Love. Zou ik me toch zekerder mee voelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ach, gewoon muziek om lekker mee te bleren.
Ik kreeg hier niet één, maar twee mentions vanquote:Op maandag 5 februari 2024 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt helemaal. @:DJ11 heeft mijn keek op de week gevisualiseerd in mijn UI. Dus het @:DJ11 slaat op de UI
Die lallende zuiplap helpt anders ook niet heel erg mee.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
De productie van dit nummer is zo waardeloos
Die krijgen we ook nogquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:38 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, dit vind ik best een verrassing eigenlijk. Deze stond toch niet in de KKD? Dat was toch Nooduitgang?
Jammer, maar het zal wel loslopen met het missen, schat ik zo in.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende 2 uren moet ik missen. Dat had beter gepland kunnen worden
Mis je wel Churchgenotquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende 2 uren moet ik missen. Dat had beter gepland kunnen worden
Nee, dit is Oôs Joos.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:29 schreef Bargehassus het volgende:
Oh, zingt Normaal ook al in het Engels?
Dit is ook één van de laatste nieuwkomers zonder echte lijstjesgeschiedenis bij 2 denk ik? Misschien nog 1 of 2?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heel veel mooier dan dit gaat het de komende dagen niet worden in deze lijst
Voor mij ook een misschien dan. Heb de lijst niet uitgeplozenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is ook één van de laatste nieuwkomers zonder echte lijstjesgeschiedenis bij 2 denk ik? Misschien nog 1 of 2?
Ik dacht tijdens de stemweek een buzz rond King of Pain te zien. Maar daar twijfel ik nu wel aan, want dan had die al geweest moeten zijn. Daarnaast nog de laatste van de Flock (Wishing). Als die 2 er niet in staan, dan komen er alleen nog platen die ooit al eens in de Top 2000/KKD/Top 80's stonden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Voor mij ook een misschien dan. Heb de lijst niet uitgeplozen
A Flock of Seagulls komt nog inderdaad. King of Pain zo te zien niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik dacht tijdens de stemweek een buzz rond King of Pain te zien. Maar daar twijfel ik nu wel aan, want dan had die al geweest moeten zijn. Daarnaast nog de laatste van de Flock (Wishing). Als die 2 er niet in staan, dan komen er alleen nog platen die ooit al eens in de Top 2000/KKD/Top 80's stonden.
Er komt vast nog wel een verrassingquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik dacht tijdens de stemweek een buzz rond King of Pain te zien. Maar daar twijfel ik nu wel aan, want dan had die al geweest moeten zijn. Daarnaast nog de laatste van de Flock (Wishing). Als die 2 er niet in staan, dan komen er alleen nog platen die ooit al eens in de Top 2000/KKD/Top 80's stonden.
Ik ben benieuwd. Het valt me sowieso niet echt tegen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een verrassing
Ja same! Vorig jaar was het gewoon 'de Top 2000 maar dan alleen de 80s plaatjes', maar nu heb je ook wat meer alternatieve en minder geijkte 80s classics. Ik ben nu al meerdere keren compleet verrast, en dat had ik vorig jaar totaal niet lolquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Het valt me sowieso niet echt tegen.
Ik had er wel eentje in de bubbling verwacht. Maar dit is dus de populairste?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:11 schreef Tussle266 het volgende:
3/3 voor de vlucht in deze lijst, maar 0 in de T2k. Toch wel opvallend.
Nee de vijand van Israel komt nog over een plaat of 100.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had er wel eentje in de bubbling verwacht. Maar dit is dus de populairste?
I Ran komt nog. Had ook geen andere als hoogste van ze verwachtquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had er wel eentje in de bubbling verwacht. Maar dit is dus de populairste?
Of anders zijn broer Pietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou wel toepasselijker zijn als Eddy Keur deze zou draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
Dat is optimistisch. Ik dacht dat Wishing de laatste was.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht nog 3 nummers die niet in de lijst van vorig jaar stonden en die niet in de Extra 500 stond of ooit in de Top 2000 heeft gestaan na deze.
Hoeveel nummers hadden we vorig jaar en hoeveel zijn er daarvan al geweest?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is optimistisch. Ik dacht dat Wishing de laatste was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |