Ik begin me ook aan hem op te warmen en te appreciëren. Hij valt gewoon buiten de popi groep van Tom waardoor de meesten hem een figurant vinden. Hoop dat hij een power duo wordt met Sabeau.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik vind Dilano een leuke nette, goed opgevoede jongen, hoeft helemaal niet onzeker te zijn vind ik
lijkt me eerder gewoon geen type die van geruzie/drama houdt
wat meesten van jullie vorig jaar van Jason leuk vonden, heb ik nu zelf met Dilano (mijn eigen mening, maar jullie mogen ook jullie eigen mening hebben hoor) en oké beetje bevooroordeeld ben ik ja, mede-eindhovenaar
hadden ze nou meer spellen vorig jaar, of zijn we echt nog maar net begonnen om er iets over te zeggen?quote:Op maandag 5 februari 2024 09:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
En iets van ballonnen
[ afbeelding ]
Aan elkaar vastzitten
[ afbeelding ]
Een balletje op je helm houden, daar was Matt zo goed in toen hij een ander wilde laten schrikken om dat balletje laten vallen.
[ afbeelding ]
Matt deed vorig jaar niet mee hèquote:Op maandag 5 februari 2024 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hadden ze nou meer spellen vorig jaar, of zijn we echt nog maar net begonnen om er iets over te zeggen?
ja dat weet ik ja dat jaar was ook saai met spellen vorig jaar hadden ze wel veelquote:Op maandag 5 februari 2024 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt deed vorig jaar niet mee hè
Dat was het jaar ervoor
Jason begon zo maar die maakte een draai tijdens het programma. Ik zie daar totaal nog geen teken van bij Dilano. Jason ging veel meer met gevoel spelen maar bleef heel erg bij zichzelf. Jason ging compleet kapot halverwegen het programma en worstelde zich daar uit. Ik heb het idee dat Dilano toch een groot gedeelte een act opvoert van die scherpe speler.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:28 schreef TheVoice4ever het volgende: ik vind Dilano een leuke nette, goed opgevoede jongen, hoeft helemaal niet onzeker te zijn vind ik lijkt me eerder gewoon geen type die van geruzie/drama houdt wat meesten van jullie vorig jaar van Jason leuk vonden, heb ik nu zelf met Dilano (mijn eigen mening, maar jullie mogen ook jullie eigen mening hebben hoor) en oké beetje bevooroordeeld ben ik ja, mede-eindhovenaar
Het eerste jaar zelfs. Met Jill.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt deed vorig jaar niet mee hè
Dat was 2 jaar ervoor
En aan elkaar was vorig jaar
nah, hij speelt geen act denk ik, sommige bewoners zijn gewoon meteen al wat dominanter op de voorgrond (maar ja of dat verstandig teveel op de voorgrond, die zijn meestal ook wel targets, daarom zie ik Tom, Ashley en Tyron nog wel enkele keren genomineerd worden, hopelijk doorzien ze Ronahi ook hoe vals zij bezig is, samen met Doriana)quote:Op maandag 5 februari 2024 14:34 schreef marky het volgende:
[..]
Jason begon zo maar die maakte een draai tijdens het programma. Ik zie daar totaal nog geen teken van bij Dilano. Jason ging veel meer met gevoel spelen maar bleef heel erg bij zichzelf. Jason ging compleet kapot halverwegen het programma en worstelde zich daar uit. Ik heb het idee dat Dilano toch een groot gedeelte een act opvoert van die scherpe speler.
Had ook niet anders verwacht van Alicequote:
Neeeheeequote:Op maandag 5 februari 2024 14:40 schreef Lillibet het volgende:
op de stream binnen is nouchka het eelt van de voeten van ashley aan het halen met een electrisch apparaat![]()
![]()
![]()
ja ik zie het nuquote:
Geen flauw idee, maar het lijkt wel zo te zijn dat mensen die meedoen aan dit soort programma's vaak meerdere doenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nouchka ken ikheeft zij niet meegedaan aan million dollar island???? komt me bekend voor
Klopt.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nouchka ken ikheeft zij niet meegedaan aan million dollar island???? komt me bekend voor
hoe graag wil je leuk gevonden wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |