Als hij verder geen bewijs heeft, zal het in dat geval weinig / geen effect hebben. Als iemand maandenlang de partner heeft bedrogen en daarna gaat latten, dan zou die ander w.m.b. niet de volle mep partneralimentatie hoeven te betalen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarvoor geldt natuurlijk precies hetzelfde probleem.
Hij: "ze heeft overspel gepleegd, ik wil minder alimentatie betalen".
Zij: "wat nou overspel? Ik heb alleen met hem geflirt/gezoend/niet het bed gedeeld, dat is geen overspel".
Kijk jij even tussen het stof voor een persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:25 schreef MeneerPresident het volgende:
[..]
Gaat eens terug naar afghanistan oid
quote:Op maandag 5 februari 2024 14:52 schreef Elan het volgende:
Al die notoire vreemdgangers hier besterven zich al bij de gedachte.
Op zichzelf ben ik het daar niet mee oneens, maar het is wel ontzettend moeilijk om dit op een objectieve manier vast te stellen. Wat nou als ze niet al maandenlang de partner heeft bedrogen, maar wel enige tijd een goed contact (zonder iets anders) heeft gehad met iemand waardoor ze tot de conclusie is gekomen dat ze de huidige relatie wil stoppen. En dan later alsnog met die ene persoon gaat latten?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij verder geen bewijs heeft, zal het in dat geval weinig / geen effect hebben. Als iemand maandenlang de partner heeft bedrogen en daarna gaat latten, dan zou die ander w.m.b. niet de volle mep partneralimentatie hoeven te betalen.
Klopt, maar dat blijf je houden natuurlijk. Ik vind het in elk geval niet binair in de zin van of wel of niet. Daarom die percentages.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zichzelf ben ik het daar niet mee oneens, maar het is wel ontzettend moeilijk om dit op een objectieve manier vast te stellen. Wat nou als ze niet al maandenlang de partner heeft bedrogen, maar wel enige tijd een goed contact (zonder iets anders) heeft gehad met iemand waardoor ze tot de conclusie is gekomen dat ze de huidige relatie wil stoppen. En dan later alsnog met die ene persoon gaat latten?
Want waar zit het minder partneralimentatie betalen dan in? In het bedrogen zijn, of in het hebben van een nieuwe relatie en wellicht dus kosten kunnen delen waardoor minder partneralimentatie nodig zou zijn? Waarom zou een lat-relatie tot minder kosten leiden? Het is niet voor niets een lat-relatie.
Je hebt het nu wel over heel hypothetische gevallen. Doorgaans zijn er een heleboel al dan niet goed aan te wijzen redenen waarom men uit elkaar gaat. Met wat jij aangeeft, zeg je dus dat vreemdgaan hetgeen is dat het duurst afgerekend moet worden. Dat is wel heel erg subjectief.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt, maar dat blijf je houden natuurlijk. Ik vind het in elk geval niet binair in de zin van of wel of niet. Daarom die percentages.
Het zit in de schuld die iemand heeft aan het beëindigen van de relatie. Nu is de werkelijkheid vaak bewerkelijk en overspel soms een gevolg van iets anders i.p.v. de oorzaak, maar stel dat iemand maanden de boel besodemieterd, ondanks dat daar eigenlijk geen aanwijsbare reden toe was, zou diegene dan de volle mep aan partneralimentatie moeten ontvangen?
Als dat vooraf duidelijk is afgesproken, dan wel. En het gaat niet alleen om vreemgaan, maar ook bv. om huiselijk geweld.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt het nu wel over heel hypothetische gevallen. Doorgaans zijn er een heleboel al dan niet goed aan te wijzen redenen waarom men uit elkaar gaat. Met wat jij aangeeft, zeg je dus dat vreemdgaan hetgeen is dat het duurst afgerekend moet worden. Dat is wel heel erg subjectief.
Ik denk dat partneralimentatie puur objectief moet worden vastgesteld. Was er tijdens de relatie om goede redenen (zoals kinderen, zonder in dienst te zijn veel meewerken in het bedrijf van je partner, mantelzorg, etc.) een verschil in inkomen waar men beide mee heeft ingestemd, dan is partneralimentatie aan de orde. En anders heeft de partnr pecht.
Vriendin van me heeft jaren haar man de ruimte gegeven om zijn opleiding te doen, uren te maken om zijn lening af te betalen, terwijl zij parttime werkte en voor de kinderen zorgde, en nu is hij klaar met alles en kan gaan cashen en hij schuift haar zo aan de kant. Maar zij zit met een hiaat in haar carriere en moet dus weer beginnen op te bouwen. Daar is ze flink mee bezig, overigens, maar ik vind wel dat hij dan een verantwoordelijkheid heeft om haar nog een tijd te helpen zodat zij weer op kan bouwen.
Huiselijk gewedig is wel iets dat strafrecherlijk kan worden aangepakt, toch? Maar heeft een vrouw dan recht op een hogere partneralimentatie als ze is mishandeld? Waarom dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als dat vooraf duidelijk is afgesproken, dan wel. En het gaat niet alleen om vreemgaan, maar ook bv. om huiselijk geweld.
Zelf geen ervaring met het onderwerp of alimentatie, maar het lijkt me wel lekker prima als andere mensen dan betrokkenen het fenomeen overspel beoordelen. Het problemen overspel kan ook escaleren in (helaas): nog meer overspel, bedreiging, geweld, psychische mishandeling of andere terreur, dreiging met verlaten of kinderen, klaarblijkelijk zijn mensen in staat tot moorden wegens relaties of verlaten worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Huiselijk gewedig is wel iets dat strafrecherlijk kan worden aangepakt, toch? Maar heeft een vrouw dan recht op een hogere partneralimentatie als ze is mishandeld? Waarom dan?
Partneralimentatie heeft een grondslag, namelijk dat de ene partner te weinig inkomsten heeft om in het eigen levensonderhoud te voorzien, rekeninghoudend met de levensstandaard tijdens het huwelijk. Dat levensonderhoud en die levensstandaard zijn objectief vast te stellen.
Ik snap best dat het heel zuur voelt als je partner vreemd is gegaan en de relatie daardoor strandt en je toch partneralimentatie moet betalen, maar dat is het subjectieve deel. Het objectieve deel is anders, en zoals het hoort, de basis van dergelijke regels en wetten.
Dan zou iemand recht hebben op de volle mep. Net zoals dat bv. een man minder of niet zou moeten betalen als hij gemept werd door zijn vrouw.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Huiselijk gewedig is wel iets dat strafrecherlijk kan worden aangepakt, toch? Maar heeft een vrouw dan recht op een hogere partneralimentatie als ze is mishandeld? Waarom dan?
Partneralimentatie heeft een grondslag, namelijk dat de ene partner te weinig inkomsten heeft om in het eigen levensonderhoud te voorzien, rekeninghoudend met de levensstandaard tijdens het huwelijk. Dat levensonderhoud en die levensstandaard zijn objectief vast te stellen.
Ik snap best dat het heel zuur voelt als je partner vreemd is gegaan en de relatie daardoor strandt en je toch partneralimentatie moet betalen, maar dat is het subjectieve deel. Het objectieve deel is anders, en zoals het hoort, de basis van dergelijke regels en wetten.
Iemand heeft recht op de volle mep als hij/zij voldoet aan de criteria voor partneralimentatie. Meer of minder is geen beloning of straf of afkoopsom. Net zoals kinderalimentatie geen kijk-en luistergeld is.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zou iemand recht hebben op de volle mep. Net zoals dat bv. een man minder of niet zou moeten betalen als hij gemept werd door zijn vrouw.
Ik heb het ook alleen over partneralimentatie. Niet over kinderalimentatie. Die is namelijk voor de kinderen. Voorwaarde voor de volle mep partneralimentatie zou wat mij betreft dus ook mogen zijn dat iemand niet onevenredig veel schuld heeft aan het beëindigen van de relatie.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Iemand heeft recht op de volle mep als hij/zij voldoet aan de criteria voor partneralimentatie. Meer of minder is geen beloning of straf of afkoopsom. Net zoals kinderalimentatie geen kijk-en luistergeld is.
Goede vraag.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:32 schreef Rostrup het volgende:
Waarom bestaat partneralimentatie überhaupt nog?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:32 schreef Rostrup het volgende:
Waarom bestaat partneralimentatie überhaupt nog?
Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goede vraag.
Ik denk omdat vrouwen tegen het opheffen zijn, omdat ze netto-ontvangers zijn.
Stel Kees en Anna gaan scheiden. Kees verdient 3.000 euro netto en Anna 2.500 netto per maand. Er zijn geen kinderen. Het netto gezinsinkomen is dus 5.500 euro per maand. De behoefte aan partneralimentatie van Anna na de scheiding is 60% van 5.500, dus 3.300 euro. Anna verdient zelf 2.500 en heeft nog behoefte aan 800 euro netto per maand. Of Kees dit moet betalen hangt af van zijn draagkracht. Stel Kees heeft een draagkracht van 500 euro, dan is een redelijk bedrag aan partneralimentatie 500 euro.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Wat een bullshit.
Het bestaat omdat nog steeds, maar gelukkig steeds minder, vrouwen ten eerste binnen de relatie als er kinderen komen minder uren gaan werken en dus inkomsten en carrièremogelijkheden mislopen. En ten tweede omdat, gelukkig ook steeds minder, vrouwen een groter deel van de zorg namen na de scheiding dan de man.
Nu vrouwen steeds vaker we ook eigen inkomsten houden en ook vaker grotere banen hebben, is de partneralimentatie al minder hoog. Het is ook al een stuk minder lang. En als er sprake is van 50/50 voor-ouderschap is het ook minder.
Die slachtofferrol staat jullie slecht.
Ik heb het ook expliciet over relaties waaruit kinderen zijn voortgekomen. Wat mij betreft zou in een dergelijke situatie geen partneralimentatie betaald hoeven worden. Dat de wet anders is, vind ik ook vreemd en onnodig.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Stel Kees en Anna gaan scheiden. Kees verdient 3.000 euro netto en Anna 2.500 netto per maand. Er zijn geen kinderen. Het netto gezinsinkomen is dus 5.500 euro per maand. De behoefte aan partneralimentatie van Anna na de scheiding is 60% van 5.500, dus 3.300 euro. Anna verdient zelf 2.500 en heeft nog behoefte aan 800 euro netto per maand. Of Kees dit moet betalen hangt af van zijn draagkracht. Stel Kees heeft een draagkracht van 500 euro, dan is een redelijk bedrag aan partneralimentatie 500 euro.
Dus Kees moet van van ¤ 3.000 partneralimentatie a ¤ 500 gaan betalen, zodat Anna met haar inkomen van ¤ 2.500 ¤500 partneralimentatie kan ontvangen.
Van de pot gerukt.
Bron: https://www.scheidingsinf(...)%20worden%20gebracht.
Lijkt me niet per se pijnlijker dan vreemdgaan. Misschien wat beangstigender, maargoed, dat is maar interpretatie van de gestalkte, toch…?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Stalken is in principe ook iets tussen twee mensen.
Ik snapte je opmerking over co-ouderschap ook al niet, want die heeft invloed op de kinderalimentatie en niet op de partneralimentatie, toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb het ook expliciet over relaties waaruit kinderen zijn voortgekomen. Wat mij betreft zou in een dergelijke situatie geen partneralimentatie betaald hoeven worden. Dat de wet anders is, vind ik ook vreemd en onnodig.
Je hebt stalken en je hebt stalken. En vreemdgaan en vreemdgaan. Als je soms bij Alberto of zo de voorbeelden ziet, kunnen sommige stalkers je het leven wel aardig zuur maken. Sommige vreemdgangers natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lijkt me niet per se pijnlijker dan vreemdgaan. Misschien wat beangstigender, maargoed, dat is maar interpretatie van de gestalkte, toch…?
Hoe zie je dat voor je? Voor elke keer dat je wijf de buurman berijd een procentje minder afdracht?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij verder geen bewijs heeft, zal het in dat geval weinig / geen effect hebben. Als iemand maandenlang de partner heeft bedrogen en daarna gaat latten, dan zou die ander w.m.b. niet de volle mep partneralimentatie hoeven te betalen.
Je zou bij overspel gewoon zelf je financiële behoefte na het beëindigen van de relatie maar moeten fixen. Je haalt daar wat vanaf als blijkt dat er verzachtende omstandigheden zijn of bijvoorbeeld meneer zich ook heeft misdragen. Eventueel kom je dan uit op allebei schuld, waarbij je gewoon in de situatie komt zoals het nu is dat je de volle mep betaalt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Voor elke keer dat je wijf de buurman berijd een procentje minder afdracht?
Dan stel ik een volledige voor. Is de vraag natuurlijk wel weer wat er dan nog voor verdere redenen voor vermindering of volledig schrappen er zijn.
Leuk topic
Jij bent echt niet helemaal goed hèquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Overspel strafbaar stellen is natuurlijk wel een typische mannenfantasie. Juist van de categorie kerels die z’n vrouw graag zou slaan.
Geweld tegen vrouwen is echt een extreemrechts issue, genoeg boys in zulke kringen die vinden dat ze het recht (of erger, de morele plicht) hebben om boven hun vrouw te staan en die desnoods met geweld heur plek te wijzen. Zulke gasten zeggen dan dat ze door ‘woke’ of ’cultuurmarxisme’ gedwongen zijn om tweede viool te spelen en zich als slappe cucks te gedragen terwijl ze eigenlijk de aap hoog op de rots zouden zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij bent echt niet helemaal goed hè
Dat is wel bruto voor hem en netto voor haar.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Stel Kees en Anna gaan scheiden. Kees verdient 3.000 euro netto en Anna 2.500 netto per maand. Er zijn geen kinderen. Het netto gezinsinkomen is dus 5.500 euro per maand. De behoefte aan partneralimentatie van Anna na de scheiding is 60% van 5.500, dus 3.300 euro. Anna verdient zelf 2.500 en heeft nog behoefte aan 800 euro netto per maand. Of Kees dit moet betalen hangt af van zijn draagkracht. Stel Kees heeft een draagkracht van 500 euro, dan is een redelijk bedrag aan partneralimentatie 500 euro.
Dus Kees moet van van ¤ 3.000 partneralimentatie a ¤ 500 gaan betalen, zodat Anna met haar inkomen van ¤ 2.500 ¤500 partneralimentatie kan ontvangen.
Van de pot gerukt.
Bron: https://www.scheidingsinf(...)%20worden%20gebracht.
Maar dan nog... vind het te gek eigenlijk vandaag de dag. Max. is 5 jaar of tot het jongste kind 12 is. Dus met een beetje pech bijna 12 jaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:06 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Dat is wel bruto voor hem en netto voor haar.
Zij betaald belasting daarover, hij krijgt terug.
En zij mag ervanaf zien, wat redelijk vaak gebeurd.
Max is trouwens 5 jaar tegenwoordig
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Geweld tegen vrouwen is echt een extreemrechts issue, genoeg boys in zulke kringen die vinden dat ze het recht (of erger, de morele plicht) hebben om boven hun vrouw te staan en die desnoods met geweld heur plek te wijzen. Zulke gasten zeggen dan dat ze door ‘woke’ of ’cultuurmarxisme’ gedwongen zijn om tweede viool te spelen en zich als slappe cucks te gedragen terwijl ze eigenlijk de aap hoog op de rots zouden zijn.
Dan gaan ze hard trainen om sterk te worden, stoppen met rukken om hun ziel te zuiverenen meer van die typische nazi-shit.
Dit ook, de fantasie om overspel strafbaar te stellen, de wens om er “serieus” over te discussiëren, die leeft alleen bij Baudet-adepten. Neonazi’s dus.
Vooral voor de nepvader én het kind is het een drama.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:50 schreef Akathisia het volgende:
Rechter veroordeelt vrouw die liegt over wie vader kind is
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-haar-kind-erkenning
Dit is wel goed nieuws! Het is mogelijk de ernstige vorm van fraude, met altijd meerdere slachtoffers; het kind, de nepvader en de biologische vader. Maar vooral voor de nepvader is het vaak natuurlijk een drama. Jaren aan tijd en energie opgeofferd aan het opvoeden van een kind van een ander. En als ie pecht heeft, komt ie er pas achter wanneer ie te oud is om een nieuw gezin te stichten. Er moet eigenlijk nog een woord verzonnen worden voor wat zo een beroving impliceert.
Dit heeft toch eigenlijk niets met het onderwerp van dit topic te maken. Ze is niet veroordeeld voor het vreemdgaan op zichzelf, maar vanwege de leugens en wat daaruit voortgekomen is betreffende het vaderschap. Terecht, overigens, want het is natuurlijk een kutstreek om zoiets te doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:50 schreef Akathisia het volgende:
Rechter veroordeelt vrouw die liegt over wie vader kind is
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-haar-kind-erkenning
Dit is wel goed nieuws! Het is mogelijk de ernstige vorm van fraude, met altijd meerdere slachtoffers; het kind, de nepvader en de biologische vader. Maar vooral voor de nepvader is het vaak natuurlijk een drama. Al die tijd, geld en energie opgeofferd aan het opvoeden van een kind van een ander. En als ie pech heeft, komt ie er pas achter wanneer ie te oud is om een nieuw gezin te stichten. Er moet eigenlijk nog een woord verzonnen worden voor wat zo een ernstige beroving goed vat.
Inderdaad. Dit is iets heel anders.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit heeft toch eigenlijk niets met het onderwerp van dit topic te maken. Ze is niet veroordeeld voor het vreemdgaan op zichzelf, maar vanwege de leugens en wat daaruit voortgekomen is betreffende het vaderschap. Terecht, overigens, want het is natuurlijk een kutstreek om zoiets te doen.
Maar wat zijn nu de gevolgen? Nu de erkenning vernietigd is, is hij niet meer de vader. Dan hoeft hij geen kinderalimentatie te betalen, maar heeft hij ook geen recht op de omgangsregeling? Terwijl hij een paar jaar mede voor het kind heeft gezorgd alsof het z'n eigen kind is geweest. Dan bouw je echt wel een band op inderdaad.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:02 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Vooral voor de nepvader én het kind is het een drama.
Ik denk dat als ik een paar jaar voor het kind van een andere man had gezorgd, ook al is het op basis van leugens, dat ik eerder de vrouw eruit zou schoppen dan het kind. Als je echt drie jaar vader van een kind bent geweest is die liefde en de rol niet zomaar weg. Dat is ook het ziekelijke aan dit soort leugens.
Maar ik heb heeeeel makkelijk praten, ik zit gelukkig niet in die situatie.
Ik kan me het helemaal voorstellen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar wat zijn nu de gevolgen? Nu de erkenning vernietigd is, is hij niet meer de vader. Dan hoeft hij geen kinderalimentatie te betalen, maar heeft hij ook geen recht op de omgangsregeling? Terwijl hij een paar jaar mede voor het kind heeft gezorgd alsof het z'n eigen kind is geweest. Dan bouw je echt wel een band op inderdaad.
Wat ik in zo'n geval met zo'n vrouw zou willen doen, zal ik hier maar niet opschrijven.
Klopt, die band is er in 3 jaar tijd. Of het moet zijn dat hij na erkenning uit beeld is verdwenen of zo. Maar denk wel dat het na de wetenschap dat het niet je kind is, wel 'anders' wordt. De band verdwijnt niet, maar het wordt wel anders, denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan me het helemaal voorstellen.
Het ouderschap bestaat niet (louter) uit de bloedband van het vader/moeder zijn, maar je kweekt juist een band door het zorgen voor een kind als het ziek is, ermee lachen, naar bed brengen, voorlezen, etc. Ik kan me niet voorstellen dat een rechter geen omgangsregeling heeft toegekend als de niet echte vader dat wilde, omdat het voor het kind ook bepaald traumatisch is als de man waarvan het al die tijd dacht dat het zijn/haar vader was, ineens niet meer in beeld is.
Maar wat is vreemdgaan? Moet je dat vastleggen in je huwelijkse voorwaarden? Wat wordt de standaard?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:05 schreef Catkiller het volgende:
Niks met met financiële nadelen als de reden voor een scheiding het vreemdgaan van 1 van de partijen is.
Je geeft wel een slecht voorbeeld. Een kleindochter, neem even aan dat ze minderjarig is, is een kind, die niet betast wil worden en zich waarschijnlijk niet kan verdedigen tegen opa.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:10 schreef Pendule het volgende:
Domme argumenten “is tussen twee mensen” “strafrecht” heeft hier niks te zoeken.
Een opa die zijn kleindochter betast is ook in de persoonlijke sfeer en “tussen twee mensen”
Het gaat om de emotionele schade die wordt aangebracht door de vreemdgaande partij. Vreemdgaan moet bestraft worden omdat het een vorm van geestelijke mishandeling betreft.
Wat zou een gepaste straf zijn?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:10 schreef Pendule het volgende:
Het gaat om de emotionele schade die wordt aangebracht door de vreemdgaande partij. Vreemdgaan moet bestraft worden omdat het een vorm van geestelijke mishandeling betreft.
Kosteloze scheiding voor de benadeelde, tijdelijk (meerjarig verbod) op het in het huwelijk treden Voor de aanrichter? Een geldboete van ten minste 2x het maandinkomen van de aanrichter? Betalen van de kosten van het verhuizen van de benadeelde partij?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:16 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat zou een gepaste straf zijn?
Tegen een vreemdganger kan jij jou toch ook niet verdedigen? Wat ga jij doen dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je geeft wel een slecht voorbeeld. Een kleindochter, neem even aan dat ze minderjarig is, is een kind, die niet betast wil worden en zich waarschijnlijk niet kan verdedigen tegen opa.
WAT IS VREEMDGAAN?!?!?!?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:22 schreef Pendule het volgende:
[..]
Kosteloze scheiding voor de benadeelde, tijdelijk (meerjarig verbod) op het in het huwelijk treden Voor de aanrichter? Een geldboete van ten minste 2x het maandinkomen van de aanrichter? Betalen van de kosten van het verhuizen van de benadeelde partij?
Zomaar wat ideetjes.
Meerjarig verbod op het in het huwelijk treden....misschien met het verplicht dragen van een kuisheidgordel erbij? Is tongen met de buurman vreemdgaan en hoe zit dat eigenlijk met voetjevrijen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:22 schreef Pendule het volgende:
[..]
Kosteloze scheiding voor de benadeelde, tijdelijk (meerjarig verbod) op het in het huwelijk treden Voor de aanrichter? Een geldboete van ten minste 2x het maandinkomen van de aanrichter? Betalen van de kosten van het verhuizen van de benadeelde partij?
Zomaar wat ideetjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |