SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
het is toch een lief drolletjequote:Op maandag 5 februari 2024 11:57 schreef Sally het volgende:
Hihi, arme vanille, zo met die drol nog in de OP
Ik had m erop uitgezocht, jaquote:
Geluktquote:Op maandag 5 februari 2024 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier moet ik gepost hebben!
quote:
Oeh, jij hebt wel vanille-hobby's..............................?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik verzamel stripboekenquote:Op maandag 5 februari 2024 12:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, jij hebt wel vanille-hobby's..............................?
quote:Op maandag 5 februari 2024 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verzamel stripboeken
suske & wiske?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verzamel stripboeken
Nee, die vind ik minder. Wel de andere reeks van hem, de Rode Ridderquote:
Te vanillequote:
Dan moet je naar KPDquote:Op maandag 5 februari 2024 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss moeten we een anti-vanille groep oprichten
quote:Op maandag 5 februari 2024 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo gewoontjes
Weet je het zeker?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo gewoontjes
Hoe kan Rooie Oortjes nou té vanille zijn voor jou?!quote:Op maandag 5 februari 2024 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, die vind ik minder. Wel de andere reeks van hem, de Rode Ridder
[..]
Te vanille
Te kinderachtigquote:Op maandag 5 februari 2024 12:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe kan Rooie Oortjes nou té vanille zijn voor jou?!![]()
Oh maar dat lijkt me net een andere touchquote:
Kanquote:Op maandag 5 februari 2024 12:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar dat lijkt me net een andere touch![]()
Oh dan weet ik wel een aantal mensen die groot fan zouden kunnen zijnquote:
maar die komen hier niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dan weet ik wel een aantal mensen die groot fan zouden kunnen zijn
Ik ookquote:Op maandag 5 februari 2024 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dan weet ik wel een aantal mensen die groot fan zouden kunnen zijn
Vroeger vond ik ze heel interessant ja toen ze nog achterin de actueel stondenquote:Op maandag 5 februari 2024 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook
Las ze vroeger wel maar dat is lang geleden
Daar ken ik ze ook vanquote:Op maandag 5 februari 2024 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger vond ik ze heel interessant ja toen ze nog achterin de actueel stonden
dat zegt me dan weer niksquote:
Ja kloptquote:
Daar kreeg ik vroeger best rode oortjes van!quote:
Nou ik nogquote:Op maandag 5 februari 2024 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
welke pot?quote:Op maandag 5 februari 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
1 vrouwtje in de pot, 1 mannetje in de pot. 9 maanden later: 3 mensen in de pot.
heel vreemd ditquote:
Heksenketel van gemaaktquote:Op maandag 5 februari 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat zouden ze met die in de Efteling gedaan hebben trouwens?
ik vind dit raarquote:Op maandag 5 februari 2024 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij gaat zo:
1 man in de pot
2 man in de pot
9 maanden later 3 man in de pot, met een beetje geluk 4 man in de pot.
Hij zat in de eind revu van groep 8 van mijn broer
Groep 8?quote:Op maandag 5 februari 2024 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij gaat zo:
1 man in de pot
2 man in de pot
9 maanden later 3 man in de pot, met een beetje geluk 4 man in de pot.
Hij zat in de eind revu van groep 8 van mijn broer
Ach een beetje hoe wij varkens en koeien fokken, fokken die kannibalen dus mensen!quote:
zo iets doe je toch niet in de kookpot. Waar kook je dan al die tijd in?quote:Op maandag 5 februari 2024 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach een beetje hoe wij varkens en koeien fokken, fokken die kannibalen dus mensen!
Maar het is idd wel raar, ja!Ik kende hem ook nog niet.
Good point!quote:Op maandag 5 februari 2024 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo iets doe je toch niet in de kookpot. Waar kook je dan al die tijd in?
ja, in deze sc zaten de mensen met verstand hequote:Op maandag 5 februari 2024 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie denken hier veel te veel over na
Ik niet hoor.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie denken hier veel te veel over na
Gewoon weinig energie om wat te doenquote:Op maandag 5 februari 2024 13:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Ik las dat je niet meer zo'n inspiratie hebt voor je hobby's.
Jammer!
Hopelijk gaat het beter als de dagen wat gaan lengen en de zon vaker schijntquote:Op maandag 5 februari 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon weinig energie om wat te doen
Telefoon/tablet/laptop weg leggen en gewoon wat gaan doenquote:Op maandag 5 februari 2024 13:48 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het beter als de dagen wat gaan lengen en de zon vaker schijnt
Ver-woke-d.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat zouden ze met die in de Efteling gedaan hebben trouwens?
hmm, ja, daar wordt het wel langzaam tijd voor.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En langzamerhand denken aan kleding die ik dit voorjaar / zomer wil dragen en eens gaan maken
Zie het wel voorbij komen!quote:Op maandag 5 februari 2024 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En langzamerhand denken aan kleding die ik dit voorjaar / zomer wil dragen en eens gaan maken
Zo heet haar huisdier dacht ikquote:
Ja, nee, dan heb ik het toch goed gelezenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb Louis van Gaai gevoerd
pics van je tetjes!quote:
Lichtelijke saaie hobby's die geen inspanning vereisen.quote:
Verkeerde topic gianni!quote:
[KPD] SC?quote:Op maandag 5 februari 2024 16:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkeerde topic gianni!
Tetten mogen ook nog in [SEX]quote:
Mogen we langskomen?quote:Op maandag 5 februari 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
In mijn huis mogen tetten ook nog
Nee geen mannen toegestaan in mijn huisquote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee geen mannen toegestaan in mijn huis
Geen idee. Oh ja, in DTS staat nog wel eens wat.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah!
Maar hier in [ONZ] toch ook? Dit waren de enige 3 plekken waar het nog mocht.
Die Tieten Showen?quote:Op maandag 5 februari 2024 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee. Oh ja, in DTS staat nog wel eens wat.
Zou denkk ik hier wel een spoiler overheen moeten.
Crap, ik zie dat een blote tieten photoshopje die ik gemaakt heb, van imgur verwijderd is!quote:Op maandag 5 februari 2024 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee. Oh ja, in DTS staat nog wel eens wat.
Zou denkk ik hier wel een spoiler overheen moeten.
Imgur is idd aan het ruimen.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Crap, ik zie dat een blote tieten photoshopje die ik gemaakt heb, van imgur verwijderd is!
Oef, je werd er niet eens kwaad om, dat ik nu toch even - ter verduidelijking... - dat topic genoemd had.quote:
Je zal m toch nog wel ergens lokaal hebben staan? Zo'n kunstenaar als jij bent....quote:Op maandag 5 februari 2024 16:32 schreef ToT het volgende:
Dat plaatje heb ik wel vaker gebruikt, en ineens schiet me te binnen dat een photoshopje daarvan in een ander topic ook verwijderd is.
Hmmmmen volgens mij ook in de andere waarin ik het gebruikt heb, bedenk ik me nu; ik zie hem nergens meer.
Oh well....
Het bronplaatje wel, de shopjes niet, maar die waren ook niet zo indrukwekkend!quote:Op maandag 5 februari 2024 16:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Je zal m toch nog wel ergens lokaal hebben staan? Zo'n kunstenaar als jij bent....
Waarom sla je die shops dan ook niet op, lol.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Het bronplaatje wel, de shopjes niet, maar die waren ook niet zo indrukwekkend!
Erdogan met dikke tieten enzo.
Getquote:Op maandag 5 februari 2024 16:06 schreef maily het volgende:
[..]
Lekkere, met van die zwarte spikkels
Oh ja, wacht.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Oef, je werd er niet eens kwaad om, dat ik nu toch even - ter verduidelijking... - dat topic genoemd had.
*pfieuw.
Whehe.quote:
Ik heb er echt duizenden gemaakt, en gewoon puur voor de lol!quote:Op maandag 5 februari 2024 16:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom sla je die shops dan ook niet op, lol.
Je wil niet weten hoeveel plaatjes ik lokaal heb staan (al dan niet nu op externe hd)
Zal jou eens kussenquote:Op maandag 5 februari 2024 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Whehe.
Het was ter verduidelijkingOm het verschil met dit topic aan te geven, skatje.
![]()
Kusje d'rop?
Oeh.quote:
Oh maar hij hield z'n helm op, zei hij in een ander topicquote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar hij hield z'n helm op, zei hij in een ander topic
After dinner dip hier.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja gaat z'n gangetje
Hoe is t daar?
*oren spitstquote:Op maandag 5 februari 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja gaat z'n gangetje
Hoe is t daar?
Ah heb daar niet zo heel gauw last van eigenlijkquote:
Daar heb ik geen moeite mee. Het gesprek vind ik ergerquote:Op maandag 5 februari 2024 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Haat aan schrijven van sollicitatiebrieven. Het zo verboden moeten worden
Oh ben je nu echt aan t solliciteren?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Hopelijk springt hij eruit en mag je op een leuk gesprek!quote:Op maandag 5 februari 2024 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Iets leuks.
Over een zilverreiger met groene voeten ofzo
Er kwam een leuke vacature voorbijquote:Op maandag 5 februari 2024 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh ben je nu echt aan t solliciteren?
Duimen!quote:Op maandag 5 februari 2024 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er kwam een leuke vacature voorbij
Hoeveel pingpongballen gaan er in een 747?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee. Het gesprek vind ik erger
Kei veelquote:Op maandag 5 februari 2024 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoeveel pingpongballen gaan er in een 747?
Aangenomen!quote:
Maantjequote:
Oppassen geblazen dusquote:Op maandag 5 februari 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kan soms wel een beetje agressief doen hoor!
[ afbeelding ]
Wat leuk! Wat v iets?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er kwam een leuke vacature voorbij
Somsquote:Op maandag 5 februari 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kan soms wel een beetje agressief doen hoor!
[ afbeelding ]
quote:
Vacature weer in de natuurwereld. Een beetje van alles wat. Coordinatie etcquote:
Oh nee, dat was je chinese neefje he?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar... ik ben helemaal niet boos...
Ja, die proberen we nog steeds op te voeden.quote:
Met een liniaal op de knokkels?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, die proberen we nog steeds op te voeden.
En een flogger op de reetquote:
Jij met je floggerquote:
quote:
ER WORDT HIER NIET GEFLOGDquote:
jajajajaja - jouw standpunt ken ik inmiddels.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ER WORDT HIER NIET GEFLOGD
Flauw ik weet
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Flauw ik weet
Zal jou eens kleppen met mijn klep!quote:Op maandag 5 februari 2024 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, moet @:TheStigsDutchCousin zijn KLEP weer afpoetsen![]()
wat saaiquote:Op maandag 5 februari 2024 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Flauw ik weet
Kom dan!quote:Op maandag 5 februari 2024 20:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens kleppen met mijn klep!
Kom er al aan ja!quote:
*helm poetst*quote:
Ja hè?quote:
ja hoor. beetje pijn is fijnquote:
quote:
Idd!quote:Op maandag 5 februari 2024 21:51 schreef schommelstoel het volgende:
Kinders, gedraag je anders zwaait er wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Idd!
Kon het wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, plak die zweep maar aan de muur en gooi stiggy er tegen aan
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Géén 'vanilla' hobby neequote:Op maandag 5 februari 2024 21:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kon het weten![]()
Nou, plak die zweep maar aan de muur en gooi stiggy er tegen aan
Stig gaat het zwaar krijgenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Géén 'vanilla' hobby nee
Maar dit is niet de zweep
Btw, er was consentquote:Op maandag 5 februari 2024 21:51 schreef schommelstoel het volgende:
Sprak hij dapperquote:Op maandag 5 februari 2024 21:51 schreef schommelstoel het volgende:
Dit klinkt dreigend..quote:Op maandag 5 februari 2024 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
Sprak hij dapper![]()
Wat wou je er aan doen?
Earl Greyskequote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
Sprak hij dapper![]()
Wat wou je er aan doen?
Beterschap!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
Stiggie is een beetje sickly
Beterschap!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
Ik heb je nog gewaarschuwd dat @Sally zo verkouden is ....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
Beterschap!!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb je nog gewaarschuwd dat @:Sally zo verkouden is ....
quote:
quote:
Thanksquote:
"Some say..."quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:53 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
*kuchekuche...
Sorry Stiggy.. heb je toch aangestoken dan, via het scherm... én door je helm heen?!
Beterschap man!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
Oh noooeess...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks
[..]
"Some say..."
Ik vrees het
Of hebben jullie stiekem in een donker obscuur topic met elkaar staan vozenquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of hebben jullie stiekem in een donker obscuur topic met elkaar staan vozen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Smakelijk!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij gaat het al beter. Want ik heb honger. En dat is meestal een goed teken
Thanks! Het is inmiddels opquote:
Hoi Becky,quote:Op zondag 4 februari 2024 22:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:borrelnootje00 leef je nog??
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoi Becky,
Hierbij een teken van leven.
Groetjes aan jezelf. 🖐
Hoi Maily, moet weer verder werken.quote:
Werkze!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoi Maily, moet weer verder werken.
Rustig aan iig en zwaai terug 🖖
Ik voel me veel beter, alles blijft binnenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:00 schreef maily het volgende:
[..]
Zie nou maar dat je lunch binnenblijft
Hallo Borreltjequote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoi Maily, moet weer verder werken.
Rustig aan iig en zwaai terug 🖖
broodje haring met roggebrood ?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij gaat het al beter. Want ik heb honger. En dat is meestal een goed teken
Beter te dik in de kist dan een Borrelnootje gemistquote:
een broodje met roggebrood?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
broodje haring met roggebrood ?
quote:
ja, maar doe je dat een plak roggebrood tussen je broodje?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mijn vader maakte altijd een boterham met stroop en roggebrood
(heb ik hem al een poos niet meer zien doen)
brood stroop en dan roggebrood eropquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar doe je dat een plak roggebrood tussen je broodje?
Maar wat voor brood gebruikte hij dan op de onderste sneequote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
brood stroop en dan roggebrood erop
soort sandwich
Ieuw.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
broodje haring met roggebrood ?
bruinquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wat voor brood gebruikte hij dan op de onderste snee
Twee sneetjes koolhydraatarm brood met vlokfeestquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wat voor brood gebruikte hij dan op de onderste snee
vlokfeestquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Twee sneetjes koolhydraatarm brood met vlokfeest
Is kei lekker!quote:
dan zou ik toch dat andere brood weg latenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
brood stroop en dan roggebrood erop
soort sandwich
ik zou het roggebrood weglatenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik toch dat andere brood weg laten
en gewoon puur haring etenquote:
dan blijft er niet veel over..quote:
Ik heb vroeger tijdens een vakantie in Denemarken stroop gehad. Die was zo dik daar kon je plakjes van snijdenquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
haring en roggebrood lust ik niet
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb vroeger tijdens een vakantie in Denemarken stroop gehad. Die was zo dik daar kon je plakjes van snijden
Ja, hij was wel heel erg lekkerquote:
je bent zellufquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, hij was wel heel erg lekker
Vlokfeestquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Twee sneetjes koolhydraatarm brood met vlokfeest
Wij kregen weleens een boterham met kaas en roggebroodquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mijn vader maakte altijd een boterham met stroop en roggebrood
(heb ik hem al een poos niet meer zien doen)
Ik vind dit een racistische opmerkingquote:
daar past stroop ook prima bijquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:08 schreef maily het volgende:
[..]
Wij kregen weleens een boterham met kaas en roggebrood
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit een racistische opmerking
Ga jij eens roggebrood met haring leren etenquote:
quote:
Mixed signalsquote:
Hm, ik weet dat ze haring met veel dingen inleggen, maar dit...?!quote:
Hahaha ik denk dat het ook niet te eten isquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ik weet dat ze haring met veel dingen inleggen, maar dit...?!
Lijkt me toch niet lekker
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ik weet dat ze haring met veel dingen inleggen, maar dit...?!
Lijkt me toch niet lekker
Misschien dat er zwangere vrouwen zijn die er trek in hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hahaha ik denk dat het ook niet te eten is![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien dat er zwangere vrouwen zijn die er trek in hebben
Die eten toch augurkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien dat er zwangere vrouwen zijn die er trek in hebben
Of haring.quote:
Waarheen?quote:
Of kaas dat at mijn zus veelquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Of haring.
Of chocola - veel chocolaaaaa(magnesiumtekort)
Goed voor de calcium en zoutquote:
Dagelijks uitje naar de visboerquote:
Nou, dagelijks gaat wat in de papieren lopen... maar een visje lust ik op zn tijd zeker!quote:
Dan 1 keer per week naar de pindakaas boer?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, dagelijks gaat wat in de papieren lopen... maar een visje lust ik op zn tijd zeker!
Ook niet echt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan 1 keer per week naar de pindakaas boer?
Wat boeit dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook niet echt.![]()
Goh. Mijn leven is saai
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Wat boeit dat?
Als jij er tevreden mee bent?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Gelijk in
Maar niet helemaal tevree, baithewee.
Kan me voorstellen juist niet.quote:
Een tekort en een overschot aan magnesium kan slaapproblemen veroorzaken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan me voorstellen juist niet.
Maar HC kennende....
Het komt niet vaak voor, maar eerder bij mensen met nierproblemen waarbij de uitscheiding van magnesium (o.a., ook andere mineralen) niet goed verloopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Een tekort en een overschot aan magnesium kan slaapproblemen veroorzaken.
Spierzwakte, bijzonder; bodybuilders vreten magnesium als een malle voor de spierbouw!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Het komt niet vaak voor, maar eerder bij mensen met nierproblemen waarbij de uitscheiding van magnesium (o.a., ook andere mineralen) niet goed verloopt.
Maar er zijn wel andere bijwerkingen van hypermagnesiëmie die veel eerder op de voorgrond staan dan slaapproblemen.
"Bekende symptomen van teveel magnesium zijn:
• Buikkrampen
• Diarree
• Misselijkheid
• Moeheid
• Spierzwakte
• Hartkloppingen
• Dorst
• Een lage bloeddruk
"
Er wordt wel Moeiheid vermeldt.
Dus... neemt @:HappyCharly dan teveel magnesium(supplementen)? Of is er lichamelijk wat aan de hand.
Aangezien ik HC toch vaak heel moe maar toch niet kunnen slapen hier rond zie/zag hangen...![]()
Maar dat komt omdat Magnesium (antagonist Calcium) (plus Kalium) belangrijk zijn voor de werking van de spieren/spiervezelsquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Spierzwakte, bijzonder; bodybuilders vreten magnesium als een malle voor de spierbouw!
Encyclopesally!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat Magnesium (antagonist Calcium) (plus Kalium) belangrijk zijn voor de werking van de spieren/spiervezels![]()
Mg helpt bij "overdracht van zenuwprikkels en het goed functioneren van de spieren. Het draagt daarnaast bij aan stevige botten, de opbouw van spieren en bij de energievoorziening van je lichaam."
[deel-citaat]
Edit:
"De spieren gebruiken calcium om aan te spannen, en magnesium voor ontspanning. Mensen met een magnesiumtekort kunnen spierkrampen krijgen, de ontspanning werkt dan niet goed."
Beetje Go Go Gadget...?quote:
Iedere zwangere heeft zo zijn eigen dingetje dat veel gegeten wordt en dingetje dat plots niet meer gegeten of gedronken wordtquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Of haring.
Of chocola - veel chocolaaaaa(magnesiumtekort)
Nou nouquote:
Ook als je een long aandoening hebt is het heel verstandig extra magnesium te nemenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat Magnesium (antagonist Calcium) (plus Kalium) belangrijk zijn voor de werking van de spieren/spiervezels![]()
Mg helpt bij "overdracht van zenuwprikkels en het goed functioneren van de spieren. Het draagt daarnaast bij aan stevige botten, de opbouw van spieren en bij de energievoorziening van je lichaam."
[deel-citaat]
Edit:
"De spieren gebruiken calcium om aan te spannen, en magnesium voor ontspanning. Mensen met een magnesiumtekort kunnen spierkrampen krijgen, de ontspanning werkt dan niet goed."
Schildklierklachten... en nog meer aandoeningen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook als je een long aandoening hebt is het heel verstandig extra magnesium te nemen
Zo deed je het een beetje klinkenquote:
Wel altijd de juiste soort kiezenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Schildklierklachten... en nog meer aandoeningen.
Maar het ging in dit geval juist om een Magnesium Overschot.
Kruidvat heeft een nieuwe van eigen merk!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel altijd de juiste soort kiezen
Want wat je bij de Kruidvat koopt zal niet helpen ..
Maw zal grotendeels niet worden opgenomen door je lichaam
Maantjequote:
ZEGquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas geen bolkplaatjes posten!
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas geen bolkplaatjes posten!
Ja het gaat me er te kinderachtig aan toe nu met die smileydiarree en dergelijke. Een paar (nieuwe/niet-reguliere) users maken het helemaal kapot.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:59 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]neeee dat kan echt niet nee. Het is daaro echt uitgestorven
Feest voor de laatst geplaatste reactie danquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:59 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]neeee dat kan echt niet nee. Het is daaro echt uitgestorven
Ja.. ik denk dat ik dit hoofdstuk maar ga afsluiten.. het word er niet beter op.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het gaat me er te kinderachtig aan toe nu met die smileydiarree en dergelijke. Een paar (nieuwe/niet-reguliere) users maken het helemaal kapot.
Kom gezellig hier, je bent niet de enige die het licht heeft gezienquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het gaat me er te kinderachtig aan toe nu met die smileydiarree en dergelijke. Een paar (nieuwe/niet-reguliere) users maken het helemaal kapot.
Durf Te Stoppen!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |