SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
het is toch een lief drolletjequote:Op maandag 5 februari 2024 11:57 schreef Sally het volgende:
Hihi, arme vanille, zo met die drol nog in de OP
Ik had m erop uitgezocht, jaquote:
Geluktquote:Op maandag 5 februari 2024 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier moet ik gepost hebben!
quote:
Oeh, jij hebt wel vanille-hobby's..............................?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik verzamel stripboekenquote:Op maandag 5 februari 2024 12:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, jij hebt wel vanille-hobby's..............................?
quote:Op maandag 5 februari 2024 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verzamel stripboeken
suske & wiske?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verzamel stripboeken
Nee, die vind ik minder. Wel de andere reeks van hem, de Rode Ridderquote:
Te vanillequote:
Dan moet je naar KPDquote:Op maandag 5 februari 2024 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss moeten we een anti-vanille groep oprichten
quote:Op maandag 5 februari 2024 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo gewoontjes
Weet je het zeker?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo gewoontjes
Hoe kan Rooie Oortjes nou té vanille zijn voor jou?!quote:Op maandag 5 februari 2024 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, die vind ik minder. Wel de andere reeks van hem, de Rode Ridder
[..]
Te vanille
Te kinderachtigquote:Op maandag 5 februari 2024 12:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe kan Rooie Oortjes nou té vanille zijn voor jou?!![]()
Oh maar dat lijkt me net een andere touchquote:
Kanquote:Op maandag 5 februari 2024 12:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar dat lijkt me net een andere touch![]()
Oh dan weet ik wel een aantal mensen die groot fan zouden kunnen zijnquote:
maar die komen hier niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dan weet ik wel een aantal mensen die groot fan zouden kunnen zijn
Ik ookquote:Op maandag 5 februari 2024 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dan weet ik wel een aantal mensen die groot fan zouden kunnen zijn
Vroeger vond ik ze heel interessant ja toen ze nog achterin de actueel stondenquote:Op maandag 5 februari 2024 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook
Las ze vroeger wel maar dat is lang geleden
Daar ken ik ze ook vanquote:Op maandag 5 februari 2024 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger vond ik ze heel interessant ja toen ze nog achterin de actueel stonden
dat zegt me dan weer niksquote:
Ja kloptquote:
Daar kreeg ik vroeger best rode oortjes van!quote:
Nou ik nogquote:Op maandag 5 februari 2024 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
welke pot?quote:Op maandag 5 februari 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
1 vrouwtje in de pot, 1 mannetje in de pot. 9 maanden later: 3 mensen in de pot.
heel vreemd ditquote:
Heksenketel van gemaaktquote:Op maandag 5 februari 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat zouden ze met die in de Efteling gedaan hebben trouwens?
ik vind dit raarquote:Op maandag 5 februari 2024 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij gaat zo:
1 man in de pot
2 man in de pot
9 maanden later 3 man in de pot, met een beetje geluk 4 man in de pot.
Hij zat in de eind revu van groep 8 van mijn broer
Groep 8?quote:Op maandag 5 februari 2024 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij gaat zo:
1 man in de pot
2 man in de pot
9 maanden later 3 man in de pot, met een beetje geluk 4 man in de pot.
Hij zat in de eind revu van groep 8 van mijn broer
Ach een beetje hoe wij varkens en koeien fokken, fokken die kannibalen dus mensen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |