Vrijdag komen we terug. Plek is goed, weer is goed. Ik ben al bruin.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lonaa Ben je / zijn jullie terug? Goed weer? Mooie plek?
@:Tele6 Het zal niet makkelijk zijn. 😘 dat is het al nooit en dan een leeftijdsgenoot.
Mijn slaap is best behalve de sanitaire stops.
Ohh een training voor powerpoints maken. Ik dacht dat je bedoelde dat ze in de training powerpoint gebruiken. Wat ook klopt dan waarschijnlijkquote:Op maandag 5 februari 2024 10:28 schreef sigme het volgende:
Fijn dat baby nu zoet slaapt, @:vlindertje89
Ik wil deze training graag volgen, want ik wil betere powerpoints maken met minder moeite.
Maar voorlopig gaat het wat traag. Maar aan het eind van de dag ben ik vast wel iets wijzer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor mij dan.
Verder nog op tournee en nu thuis en thee en de benen hoog.
Hoe is het met het jochie van @Morgane89 ?
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:44 schreef AnneX het volgende:
Nieuwe puf medicatie en meer luchtDus:
Hele middag op stap voor dingen, die al langer op de lijst stonden. Zoals de telefoonwinkel.
Allereerst hoera voor de screensaver: die deed zijn werk en het telefoon scherm is heel! De screensaver daarentegen. Rip.
Toch maar weer zo’n klaphoes gekocht.
Ook weer eens door een ah gelopen ( en gezocht).
Kwam ik soepen tegen. Wat nieuw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor mij dan.
Hoe is het met het jochie van @:Morgane89 ?voor meer lucht!
Weer prima hier qua temperatuur eigenlijk, dus knapt snel op. Alleen weinig gegeten, maar dat komt wel weer. Gisteren was ook de eerste keer dat hij heeft ge(sinds melk teruggeven als baby dan), dus dat hij nog niet zo'n eetlust heeft snap ik wel.
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:44 schreef AnneX het volgende:
Nieuwe puf medicatie en meer luchtDus:
Hele middag op stap voor dingen, die al langer op de lijst stonden. Zoals de telefoonwinkel.
Allereerst hoera voor de screensaver: die deed zijn werk en het telefoon scherm is heel! De screensaver daarentegen. Rip.
Toch maar weer zo’n klaphoes gekocht.
Ook weer eens door een ah gelopen ( en gezocht).
Kwam ik soepen tegen. Wat nieuw!Ik heb die pompoenlinzen soep wel eens gemaakt, was prima.En dan hoef je niet een hele pompoen te kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor mij dan.
Hoe is het met het jochie van @:Morgane89 ?
Beter een kapotte schermbeveiliger dan een kapotte telefoon
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb die bakken pureersoep wel eens in een Overblijverpakket. Erg handig. Ik vind ze wel vrij zout als alle bouillon erin gaat dus ik doe vaak wat extra groente erbij om de bouillon te verdunnenquote:Op maandag 5 februari 2024 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb die pompoenlinzen soep wel eens gemaakt, was prima.En dan hoef je niet een hele pompoen te kopen
Beter een kapotte schermbeveiliger dan een kapotte telefoon
Ik vrees jijquote:Op maandag 5 februari 2024 17:41 schreef Vanyel het volgende:
Om redenen ging het gesprek hier dit weekend over hoe mensen koken. In onze omgeving blijken best wat mensen ietwat in de war te raken als ze een doordeweekse maaltijd moeten bedenken zonder zak voorgesneden groente.
Ik ben daar totaal![]()
![]()
![]()
van, Mrs V vindt mij wereldvreemd want dat is heel gebruikelijk en normale mensen koken niet als ik (dat is voor de lol, zonder pakjes en zakjes, geen voorgesneden dingen, lekker).
Is zij nou gek of ik?
Dat Mrs.V. haar handen mag dichtknijpen, dat jij daar lol in hebt.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:41 schreef Vanyel het volgende:
Om redenen ging het gesprek hier dit weekend over hoe mensen koken. In onze omgeving blijken best wat mensen ietwat in de war te raken als ze een doordeweekse maaltijd moeten bedenken zonder zak voorgesneden groente.
Ik ben daar totaal![]()
![]()
![]()
van, Mrs V vindt mij wereldvreemd want dat is heel gebruikelijk en normale mensen koken niet als ik (dat is voor de lol, zonder pakjes en zakjes, geen voorgesneden dingen, lekker).
Is zij nou gek of ik?
Lang geleden zat ik op kantoor in een hok met twee dames, M&M, die samen een duobaan vervulden en die nogal verschillend leefden en op de dag dat ze beiden op kantoor waren dan deden ze hun werkoverdracht plus hun levens bespreken en soms experimenteerden ze wat door wat over te nemen van de ander.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:41 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben daar totaal![]()
![]()
![]()
Is zij nou gek of ik?
Dat is toch ook volkomen willekeurig…qua tijdstippen.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:52 schreef Blues het volgende:
Van woe op do een migraine-aanval, dus woensdag ziekgemeld.
Vanochtend op werk (was koud binnen) wéér eentje. 3x een half uur in een donkere spreekkamer gezeten/liggen op bedje en pillen en niet naar huis.
#bikkel.
Als ik zo g's heerlijke gehakbrood met sla heb gegeten kan ik eindelijk echt ff in bedje liggen.
Klote-migraine![]()
![]()
![]()
![]()
En triggers.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is toch ook volkomen willekeurig…qua tijdstippen.
😘
Geloof dat ik dat in een ver verleden eens gedaan heb, 1 keer en vond dat ik dat beter kon. Nu maak ik suas en vries dat in delen inquote:Op maandag 5 februari 2024 18:04 schreef derLudolf het volgende:
Lasagne met kant en klare saus. Nou ja, wel ooit vers gemaakt door mij, zonder pakjes en zo.
Je had toch een hele tijd geen migraine meer gehad toch? Zou het aan de tijd van het jaar kunnen liggen? Had van de week 2x en vanmiddag ook weer netvlies migraine en dat is ook maanden geleden. Vanmiddag gelukkig geen hoofdpijn daarnaquote:Op maandag 5 februari 2024 18:20 schreef Blues het volgende:
[..]
En triggers.
Geen pijl op te trekken.
Ik had ooit een super leuke schoonmoeder....die echt een hekel had aan koken. Die maakte alleen maar alles met k&k zakjes klaar, tot aan de aardappels aan toe. Gewoon zakjes leeg gooien in pannen, k&k stuk vlees in een pan, half pakje margarine er bij en het eten was zo klaar. Ik heb haar 1x zien uitpakken met kerst. Heeft ze twee soorten Knorr Wereldgerechten gemaaktquote:Op maandag 5 februari 2024 17:41 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben daar totaal![]()
![]()
![]()
Is zij nou gek of ik?
Ze hebben bij Jumbo speciaal Italiaanse roerbakmix zonder uiquote:Op maandag 5 februari 2024 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vroeger kocht ik nog wel eens een zak gesneden groente. Maar sinds moestuin en ui-intollantie komt dat niet meer voor.
Een heel enkele keer een zak geraspte peen of witte kool maar dan is de nood wel echt hoog. Of de korting hoog
4 mnd geleden ong, daarvoor 2 mnd ong.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je had toch een hele tijd geen migraine meer gehad toch? Zou het aan de tijd van het jaar kunnen liggen? Had van de week 2x en vanmiddag ook weer netvlies migraine en dat is ook maanden geleden. Vanmiddag gelukkig geen hoofdpijn daarna
Dat je dat nog moet vragen, na de mes-affairequote:
Idem. Mijn moeder maakt en maakte alles vers, dus ik ben dat ook gaan doen.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:55 schreef mjan het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen, na de mes-affaireIn mijn omgeving betekent koken dat je zelf je groenten snijdt en geen zakjes voorgezouten kruidenmix oid erin gooit.
Dit!quote:
Nou dat! En dat je nog niet zo breed bent als dat je lang bent, is vast een genetische perkquote:Op maandag 5 februari 2024 19:23 schreef Syrena het volgende:
En respect voor je gebakstreak Cat, zelfs voor Limburgse begrippen extreem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, hoe gaat het met jullie?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Paar nuttige dagen achter de rug wel. Even mezelf getrakteerd op wat leuks![]()
[ afbeelding ]
Pick Matches GradeEigenlijk de tweede ooit die ik tegenkom op de 12 positie
Fles, je moet het me nog een keer uitleggen met die pick en die match. Wat is wat en waarom ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, hoe gaat het met jullie?
(Niet waarom je deze serie spaart, dat stuk vind ik makkelijk te onthouden)
[ Bericht 9% gewijzigd door sigme op 05-02-2024 19:56:41 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ja, in mijn sociale omgeving. Dit gaat om locatie-omgeving.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:55 schreef mjan het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen, na de mes-affaireIn mijn omgeving betekent koken dat je zelf je groenten snijdt en geen zakjes voorgezouten kruidenmix oid erin gooit.
Hier dus ook. Net als mijn sibs, vrienden afaik (behalve DP, die laat de traiteur het snijden) etc. Maar deze zakjesmensen kwamen in dusdanig groten getale dat ik aan mezelf ga twijfelen.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Idem. Mijn moeder maakt en maakte alles vers, dus ik ben dat ook gaan doen.
Ril.quote:Schoonouders hebben maar 6 recepten op repertoire, maar idd alles snijden. En daarna tot snots koken, dat dan weer wel.
Dat ook.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:02 schreef flipsen het volgende:
Jaloers op de gebakstreak![]()
En beterschap Blues!
Waardeloos johquote:Op maandag 5 februari 2024 17:52 schreef Blues het volgende:
Van woe op do een migraine-aanval, dus woensdag ziekgemeld.
Vanochtend op werk (was koud binnen) wéér eentje. 3x een half uur in een donkere spreekkamer gezeten/liggen op bedje en pillen en niet naar huis.
#bikkel.
Als ik zo g's heerlijke gehakbrood met sla heb gegeten kan ik eindelijk echt ff in bedje liggen.
Klote-migraine![]()
![]()
![]()
![]()
Vroeger kwam ik wel op nudistencamings waar nudité integral est obligatoir gold, en dan gold meestal ook alcohol- en vleeseetverbod. Maar M, en in navolging daarvan M, gingen naar https://nuevo.eltemplodelsol.com wat wel een van de ongecompliceerdste nudistencamping is.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:13 schreef Vanyel het volgende:
@:sigme gingen ze ook nakend koken?
Daar heb ik niet zo'n fantastische ervaringen mee.
Nog gefeliciteerd met je moederquote:Op maandag 5 februari 2024 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
O… wacht… moeders was gisteren jarig, daar had ik geen vlaai gegeten want ik was eerst bij tante en die had proëmevlaai. Wie weet hebben ze nog een stukje over
Feliesquote:Op maandag 5 februari 2024 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
O… wacht… moeders was gisteren jarig, daar had ik geen vlaai gegeten want ik was eerst bij tante en die had proëmevlaai. Wie weet hebben ze nog een stukje over
Op de camping?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik wel op nudistencamings waar nudité integral est obligatoir gold, en dan gold meestal ook alcohol- en vleeseetverbod. Maar M, en in navolging daarvan M, gingen naar https://nuevo.eltemplodelsol.com wat wel een van de ongecompliceerdste nudistencamping is.
Wel vielen ze onder een manager die Tupperware parties organiseerde en dat had uitgebreid met sjieke kinderkledingparties en sexspeeltjesparties (niet gecombineerd) en dus werd daar ook nog wel eens wat van getest en besproken.
Als het altijd eerste weekend van juni is dan heeft tante mooi pechquote:Op maandag 5 februari 2024 21:42 schreef Syrena het volgende:
Grrrmrfff... familie van F., moederskant, heeft elk jaar familiedag. Dit jaar is onze regio weer aan de beurt voor de organisatie. En de "jongeren" moesten het maar van de oudjes overnemen. F. z'n broer wilde al niet, dus kregen we vorige week een kladje met mobiel nummer van neef B. Van mijn schoonmoeder, die al ver voor Kerst aan het miemelen was over die dag. "Het is áltijd het 1e weekend van juni!" (Ze begon er al over in de auto op weg terug van famdag '23...)
F. appt neef: 1 juni ok dan?
Neef: Tante A vroeg of het weekend erna kan!
F.: Nee, dan is nichtje J. jarig
Famdag is dit jaar dus derde weekend van juniOH NEE, is vaderdag!
Ik heb nu al spijt dat ik ja heb gezegd op de organisatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tenzij de kleine een groot familiefeest met maar een kant van de familie kan waarderen: nee.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:27 schreef Syrena het volgende:
Mja, F wil nu serieus aan zijn broer vragen op het op verjaardag J kan. Het kind wordt 8, natuurlijk nietmaar goed. Zelf weten.
Ik doe alleen mee omdat een excel/google spread sheet mag maken
Yups.quote:
Mja, de nervus vagus doet wel dingen. Ik zou ook niet direct aan een piercing denken, maar als ik wanhopig was misschien?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Yups.
Zus van collega heeft DE oplossing laten doen.
Een piercing.
Ik probeerde niet te lachen, niet helemaal gelukt.
https://nvs-klinieknederland.nl/de-behandeling/
Aha, de N. Vagus loopt door de oorlel. En heeft een relatie met migraine. 😇quote:Op maandag 5 februari 2024 22:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Yups.
Zus van collega heeft DE oplossing laten doen.
Een piercing.
Ik probeerde niet te lachen, niet helemaal gelukt.
https://nvs-klinieknederland.nl/de-behandeling/
Ze is al wat maanden migraine vrij.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mja, de nervus vagus doet wel dingen. Ik zou ook niet direct aan een piercing denken, maar als ik wanhopig was misschien?
Kreeg deze maand ook van een arts en een ander medisch wezen acupunctuur aangeraden. De wonderen zijn blijkbaar de wereld nog niet uit.
Dus... Heeft het haar geholpen?
Jij was toch ook al maanden vrij?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze is al wat maanden migraine vrij.
Maar heeft deze episodes vaker toen ik doorvroeg![]()
Maar goed, doe vooral als je denkt dat t helpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja 4mnd en nu 2 in een week.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:00 schreef AnneX het volgende:
Jij was toch ook al maanden vrij?
Affijn, het is voorstelbaar, dat het radeloos maakt . De onbetrouwbaarheid en de ernst.
T is wel een bewezen verdienmodelquote:Op maandag 5 februari 2024 22:55 schreef Blues het volgende:
https://www.kwakzalverij.(...)ewezen-verdienmodel/
quote:Op maandag 5 februari 2024 23:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij was toch ook al maanden vrij?
Affijn, het is voorstelbaar, dat het radeloos maakt . De onbetrouwbaarheid en de ernst.
Sch.ma lag een week per maand op een donkere kamer.Dat is best een beetje een beschuldiging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb in de afgelopen 50 jr ook best veel over me heen gekregen qua onbegrip en de constante verwarring met 'vervelend he die stevige hoofdpijn' opmerkingen.
En heeeeeel veel waar het allemaal aan moest liggen.
Na ja. Tis kut, hoe dan ook.
Dat de puffers zijn aangepast ná een longfunctie test op mijn verzoek, heeft al veel lucht gegeven. Bleek dat de test niet meer wordt gezien door de huisarts maar door de longarts. En dus na 3 maanden was eindelijk de poli afspraak en andere puffers geadviseerd.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja 4mnd en nu 2 in een week.
Spanningsgerelateerd, check. Hormoongerelateerd, ooit check.
Verder geen idee, heb het al 50 jr maar het went niet, vind t nog steeds een stomme (in mijn geval erfelijke) hersenziekte.
OK.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:12 schreef Blues het volgende:
Doen we (huisarts en/of neuroloog) regelmatig
Fijn van de niet zwiepende boom. Toen ik vanmiddag naar huis fietste stond ik af en toe, tussen gebouwen, bijna stil door zo’n windval. Vind ik best engquote:Op maandag 5 februari 2024 23:25 schreef Blues het volgende:
Het stormt weer eens buiten![]()
Boom zwiept niet
Ik niet, dank jequote:Op maandag 5 februari 2024 22:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze is al wat maanden migraine vrij.
Maar heeft deze episodes vaker toen ik doorvroeg![]()
Maar goed, doe vooral als je denkt dat t helpt.
Oh zo herkenbaar. Ik organiseerde de familiedag met mijn zus, en we hadden al snel een tante die mailde dat de organisatoren voor ons niet hadden willen begrijpen dat het altijd op die-en-die dag was maar dat ze er vertrouwen in had dat wij dat wel begrepen en de traditie eindelijk weer in ere zouden herstellen. Uiteindelijk hebben we het op een andere dag georganiseerd.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:42 schreef Syrena het volgende:
Grrrmrfff... familie van F., moederskant, heeft elk jaar familiedag. Dit jaar is onze regio weer aan de beurt voor de organisatie. En de "jongeren" moesten het maar van de oudjes overnemen. F. z'n broer wilde al niet, dus kregen we vorige week een kladje met mobiel nummer van neef B. Van mijn schoonmoeder, die al ver voor Kerst aan het miemelen was over die dag. "Het is áltijd het 1e weekend van juni!" (Ze begon er al over in de auto op weg terug van famdag '23...)
F. appt neef: 1 juni ok dan?
Neef: Tante A vroeg of het weekend erna kan!
F.: Nee, dan is nichtje J. jarig
Famdag is dit jaar dus derde weekend van juniOH NEE, is vaderdag!
Ik heb nu al spijt dat ik ja heb gezegd op de organisatie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:57 schreef sigme het volgende:
[..]Klinkt als een leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |