Vrijdag komen we terug. Plek is goed, weer is goed. Ik ben al bruin.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lonaa Ben je / zijn jullie terug? Goed weer? Mooie plek?
@:Tele6 Het zal niet makkelijk zijn. 😘 dat is het al nooit en dan een leeftijdsgenoot.
Mijn slaap is best behalve de sanitaire stops.
Ohh een training voor powerpoints maken. Ik dacht dat je bedoelde dat ze in de training powerpoint gebruiken. Wat ook klopt dan waarschijnlijkquote:Op maandag 5 februari 2024 10:28 schreef sigme het volgende:
Fijn dat baby nu zoet slaapt, @:vlindertje89
Ik wil deze training graag volgen, want ik wil betere powerpoints maken met minder moeite.
Maar voorlopig gaat het wat traag. Maar aan het eind van de dag ben ik vast wel iets wijzer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor mij dan.
Verder nog op tournee en nu thuis en thee en de benen hoog.
Hoe is het met het jochie van @Morgane89 ?
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:44 schreef AnneX het volgende:
Nieuwe puf medicatie en meer luchtDus:
Hele middag op stap voor dingen, die al langer op de lijst stonden. Zoals de telefoonwinkel.
Allereerst hoera voor de screensaver: die deed zijn werk en het telefoon scherm is heel! De screensaver daarentegen. Rip.
Toch maar weer zo’n klaphoes gekocht.
Ook weer eens door een ah gelopen ( en gezocht).
Kwam ik soepen tegen. Wat nieuw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor mij dan.
Hoe is het met het jochie van @:Morgane89 ?voor meer lucht!
Weer prima hier qua temperatuur eigenlijk, dus knapt snel op. Alleen weinig gegeten, maar dat komt wel weer. Gisteren was ook de eerste keer dat hij heeft ge(sinds melk teruggeven als baby dan), dus dat hij nog niet zo'n eetlust heeft snap ik wel.
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:44 schreef AnneX het volgende:
Nieuwe puf medicatie en meer luchtDus:
Hele middag op stap voor dingen, die al langer op de lijst stonden. Zoals de telefoonwinkel.
Allereerst hoera voor de screensaver: die deed zijn werk en het telefoon scherm is heel! De screensaver daarentegen. Rip.
Toch maar weer zo’n klaphoes gekocht.
Ook weer eens door een ah gelopen ( en gezocht).
Kwam ik soepen tegen. Wat nieuw!Ik heb die pompoenlinzen soep wel eens gemaakt, was prima.En dan hoef je niet een hele pompoen te kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor mij dan.
Hoe is het met het jochie van @:Morgane89 ?
Beter een kapotte schermbeveiliger dan een kapotte telefoon
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb die bakken pureersoep wel eens in een Overblijverpakket. Erg handig. Ik vind ze wel vrij zout als alle bouillon erin gaat dus ik doe vaak wat extra groente erbij om de bouillon te verdunnenquote:Op maandag 5 februari 2024 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb die pompoenlinzen soep wel eens gemaakt, was prima.En dan hoef je niet een hele pompoen te kopen
Beter een kapotte schermbeveiliger dan een kapotte telefoon
Ik vrees jijquote:Op maandag 5 februari 2024 17:41 schreef Vanyel het volgende:
Om redenen ging het gesprek hier dit weekend over hoe mensen koken. In onze omgeving blijken best wat mensen ietwat in de war te raken als ze een doordeweekse maaltijd moeten bedenken zonder zak voorgesneden groente.
Ik ben daar totaal![]()
![]()
![]()
van, Mrs V vindt mij wereldvreemd want dat is heel gebruikelijk en normale mensen koken niet als ik (dat is voor de lol, zonder pakjes en zakjes, geen voorgesneden dingen, lekker).
Is zij nou gek of ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |