De jury heeft Jorge Gonzalez wel hard in de poepert genomenquote:
Correct ende juistquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:54 schreef ijs_beer het volgende:
Nebulossa heeft dus al gewonnen in feite.
Maar hoe kan iemand met zijn hoofd denken dat dit een goed idee is voor een ESF-inzending? Of je nou queer bent of niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, dit is echt onmiskenbaar de queer-stem. Ik kan het niet anders zeggen.
Tja...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar hoe kan iemand met zijn hoofd denken dat dit een goed idee is voor een ESF-inzending? Of je nou queer bent of niet.
Camping onder de dijk in Stampersgat heeft meestal wel plek.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand nog leuke suggesties voor een betaalbare stacaravan in Nederland?
We weten nog niet waar Duitsland mee komt hequote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Gratis geld voor mensen die wedden op de laatste plaats dus
Anders dan anders ....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef Greys het volgende:
Wat vreselijk.
Kies dan Jorge ofzo.
Goeie genade Spanje wat heb je gedaan.
Wat een wnsmaak.
Eindelijk niet laatste.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:56 schreef molloot200 het volgende:
Duitsland wordt hier wel blij van.
Er is hier best een flinke tuin, ik kan de VVE er vast wel van overtuigen dat je daar iets op mag zetten als je niks kan vinden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef Strani het volgende:
Ze heeft geen Wiki of zo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Is zij eigenlijk een grote ster in Spanje?
Voor onder 100.000 kan je al iets kopen in Friesland.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef Strani het volgende:
Kijk ik daar even!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Camping onder de dijk in Stampersgat heeft meestal wel plek.
Vorig jaar nog uitgeschakeld in semi van San Marinoquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Is zij eigenlijk een grote ster in Spanje?
Dan sturen we maar Justyna voor Polen die is 52 jaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:58 schreef grazz het volgende:
en toch vind ik het leuk dat ze gewoon een wat ouder iemand sturen, dat dan weer wel, ...ja..
Ok Friesland it is!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor onder 100.000 kan je al iets kopen in Friesland.
https://www.funda.nl/zoek(...)&price=%22-125000%22
Ik had het ook graag anders gezien.
Nou ja, die waren op het ESF uiteindelijk ook wel heel goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorig jaar nog uitgeschakeld in semi van San Marino
Ik hoop het ook van harte.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:58 schreef molloot200 het volgende:
Dit heeft nog kans op een dubbele 0 toch
@Em31 kijk uit!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |