Ik zou in 1ste instantie iemand kiezen die je kunt verslaanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar als hij wint, word hij duo met de ander. dus het is dubbel denken!
Ik weet zeker dat die kanarie uit het hok hier harder kan meppenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een kanarie legt het altijd af tegen een poes
Ik zou Randy vragen, die heeft momenteel niet zoveel te doen...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:47 schreef ledn81 het volgende:
Het is zo vermoeiend.. de halve week gebeurt er geen kut en nu heb je 3 stagiaires nodig om alles te kunnen volgen
Ooh dat kan ook. Dan iemand die niks kan. Doriana of Ronahi ofzoquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij iemand moet verslaan
Ja maar een kanarie redt het nooit zo lang als het uit een kooitje komtquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik zou Randy vragen, die heeft momenteel niet zoveel te doen...
ja doriana, dan word hij duo met tyron.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou in 1ste instantie iemand kiezen die je kunt verslaan
Die is denk ik wel het makkelijkste te verslaanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja doriana, dan word hij duo met tyron.![]()
maar zou hij dat durven
Ik ook, het is mooi geweestquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb weer genoeg gezien voor vandaag
ik zet de helft van mijn geld op Karen, maar kan ook een nieuwe zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:52 schreef zodeju het volgende:
Waar komen toch die hoge gilletjes vandaan, wie doet dat.
ik vermoed jimmie of dilanoquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:52 schreef zodeju het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de grootste poes heeft, die kanarie of die kat
Zal Ronahi of Karen wel zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:52 schreef zodeju het volgende:
Ohja shitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar als hij wint, word hij duo met de ander. dus het is dubbel denken!
Die zal wel met zijn bro Tyron in een bondje willen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
ben benieuwd wie randy gaat uitdagen
wat weer gelijk de dynamiek om zou gooien met vriendinnetje rohaniquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die zal wel met zijn bro Tyron in een bondje willen.
Hij gaat toch niet strijden tegen Tyron....denk dat hij het alleen moet opknappen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die zal wel met zijn bro Tyron in een bondje willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |