dus dan moet hij strijden tegen zijn partner, dorianaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij gaat toch niet strijden tegen Tyron....denk dat hij het alleen moet opknappen.
Maar wel strijden tegen Doriana.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij gaat toch niet strijden tegen Tyron....denk dat hij het alleen moet opknappen.
Dat zijn de gebruikelijke 'tekens' in een RLS.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:58 schreef Lillibet het volgende:
ronahi legt anoushka uit dat als je zender check hoort je iets zegt wat niet mag
En bij Ronahihihi: wat een hittepetit!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:59 schreef B00STER het volgende:
Volgens mij werkt de champagne een beetje door bij Ashley en Karen
Aanstellersquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:59 schreef B00STER het volgende:
Vreselijk aangeschoten vrouwen die zo de aandacht vragen.....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:59 schreef B00STER het volgende:
en Dilano zijn shirt uitquote:Op zondag 4 februari 2024 00:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze hebben nog steeds hun schoenen aan![]()
denk eigenlijk dat het wel meevalt met dat aangeschoten zijn maar dat ze gewoon aandacht willenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vreselijk aangeschoten vrouwen die zo de aandacht vragen.....
voor jouquote:Op zondag 4 februari 2024 00:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en Dilano zijn shirt uit(op wat oudere beelden denk)
Anoushka en iets wat lijkt op chapeauquote:Op zondag 4 februari 2024 00:04 schreef ledn81 het volgende:
de nieuwe namen, kan iemand die nog eens noemen dan zet ik ze in het plattegrondje. Er gebeurt nu zoveel :p
Sabeau en Nouchka dacht ikquote:Op zondag 4 februari 2024 00:04 schreef ledn81 het volgende:
de nieuwe namen, kan iemand die nog eens noemen dan zet ik ze in het plattegrondje. Er gebeurt nu zoveel :p
Sabeau en Nouchka.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:04 schreef ledn81 het volgende:
ja, lijkt me ook stug van 1 of 2 glaasjesquote:Op zondag 4 februari 2024 00:04 schreef Lillibet het volgende:
[..]
denk eigenlijk dat het wel meevalt met dat aangeschoten zijn maar dat ze gewoon aandacht willen
Gewoon even mailen naar de FEBOquote:Op zondag 4 februari 2024 00:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Thans![]()
Ok Nouchka ligt rechts en Sabeau links. En zoniet dan toch
Weinig eten, als er iets naar je hoofd schiet na weken onthouding is het champagne wel.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
ja, lijkt me ook stug van 1 of 2 glaasjes
ik pak de Ford en rijd er wel even heen. Karen gaat gewoon op dr eigen bedjequote:Op zondag 4 februari 2024 00:08 schreef Lillibet het volgende:
@:ledn81 ze gaan karin ergens anders neerleggen![]()
![]()
je plaatje klopt dadelijk niet
Karen wil gewoon graag bij Tom slapenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vreselijk aangeschoten vrouwen die zo de aandacht vragen.....
moet lachenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik pak de Ford en rijd er wel even heen. Karen gaat gewoon op dr eigen bedje
Nee hoor, zag haar net nog lopen.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:08 schreef Krambo het volgende:
Alice ligt al in bed? Hoe dan met al die herrie
Mag ik meerijden?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik pak de Ford en rijd er wel even heen. Karen gaat gewoon op dr eigen bedje
Ik snap datquote:Op zondag 4 februari 2024 00:09 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Karen wil gewoon graag bij Tom slapen
We mailen wel ff dat ze dit doorgeven.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ok Nouchka ligt rechts en Sabeau links. En zoniet dan toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |