Precies ditquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:34 schreef Puzzie het volgende:
Die loopt al weer te liegen , die heeft gewoon alles gezien
Daar ken ik er meer vanquote:
ARIAAANAAAA, we vieren het dat je weg bent.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:33 schreef Lillibet het volgende:
even lekker hypocriet op ariana met zijn allen proosten nu
Nee idd, Sonja en Lenie is ook niet leuk meer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:33 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Die eeuwige herhalingen van clips kan iig echt niet meer
ja dat willen vrouwen, een man die de leiding neemt en zegt, we gaan nu hier naar toequote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat willen vrouwen, een man die de leiding neemt en zegt, we gaan nu hier naar toe
Zo van, je hebt dit al 100 keer op TV kunnen zien, maar dan hebben we iig wat te doenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:36 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Beetje die cringe van de LLDL housetour
Is dat niet te dominant?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat willen vrouwen, een man die de leiding neemt en zegt, we gaan nu hier naar toe
Ok dan misschien maar Lingo kijken. Misschien is Ariana daar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:37 schreef mario390 het volgende:
kom niet bij en streams
zijn afgelopen
Maar Basiri heeft een meid thuis toch???quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
nou basiri kan zijn lol op, ze is vrijgezel
Hij niet toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
nou basiri kan zijn lol op, ze is vrijgezel
Dat vieze stringetje als finisher ookquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:38 schreef JDB94 het volgende:
'Shit, ik moet wel opvallen, laat ik als Paashaas c.q. gele M&M het huis in gaan?'
Leuk voor zijn vriendin thuisquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
maar basiri denkt met zijn fluit. vertelde hij gisteren nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |