op Danny na is het nu eigenlijk temptation islandquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:56 schreef RelDaThief het volgende:
'k Begin stilaan te denken dat Ariana als opwarmetje moest dienen voor wat er komen gaat.
Eerst een groepje happy people creëren met enkele relatief lichte stoorzenders en eens er een paar wat uit evenwicht zijn geweest het grove geschut binnen laten.
De sfeer gaat helemaal omdraaien met die 2 nieuwe erbij en dat gaat voor serieuze vonken zorgen.
Benieuwd of Alice nog lang braaf en stil zal kunnen blijven met een concurrente van dezelfde leeftijd en hoe hevig Ashley zich zal gaan verweren in de komende clashes met die overjaarse kanarie.
Of ik zit er weer 300% naast
En.dan krijgen we weer het zelfde.zelfde verhaal (ro versie)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:56 schreef Lonneke1983 het volgende:
En dadelijk kom Tom en Rohani terug naar binnen en vliegen Tyron en Doriana op Rohani af.
Vind ik absoluut niet hoor. Dan hadden we al meer night visions gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
op Danny na is het nu eigenlijk temptation island
Precies, het vooral om karakter.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring dat je mooie vrouwen nooit alleen hebt, dus ben niet onder de indruk, vind ze ook 80% uit de hoogte omdat ze weten dat ze mooi zijn
Nouuuuuquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
op Danny na is het nu eigenlijk temptation island
Niet mijn type.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, het vooral om karakter.
[ afbeelding ]
Mijn vrouw is "puur". Geen plamuur of dergelijke. Ik weet naast wie ik wakker word smorgens.quote:
Dilano speelt daar beetje een figurant op de set.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar Dilano ik denk dat veel mensen Ariana ook niet echt gaan missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |