Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vrijwel het gehele elftal van PSV bestaat uit spelers die tijdens mindere periodes volledig zijn afgeschreven hier op Fok. Incl. Luuk, Bakayoko, Veerman, Saibari, enz.
Wat een toptrainer hebben wij dat hij met zoveel brandhout prima resultaten boekt…
Het antwoord op de vraag die je stelde had ik al gegeven voordat je de vraag stelde.quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:57 schreef Tarado het volgende:
[x]https://twitter.com/VI_nl/status/1760572405221589102[/x]
Niks tegen Lang hoor, prima ventje maar een docu over z'n leven, hij is nog nat achter z'n oortjes.
Geen Noano 7k op je feestje voor jou!quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is ook geen prima ventje
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen Noano 7k op je feestje voor jou!
Er zijn altijd individuen die bepaalde spelers afschrijven, er zijn er die kanttekeningen plaatsen en er zijn er die ondanks alles vertrouwen blijven houden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vrijwel het gehele elftal van PSV bestaat uit spelers die tijdens mindere periodes volledig zijn afgeschreven hier op Fok. Incl. Luuk, Bakayoko, Veerman, Saibari, enz.
Wat een toptrainer hebben wij dat hij met zoveel brandhout prima resultaten boekt…
Waar zeg ik dat ik het altijd goed heb gezien precies?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn altijd individuen die bepaalde spelers afschrijven, er zijn er die kanttekeningen plaatsen en er zijn er die ondanks alles vertrouwen blijven houden.
Dat geldt voor elke speler hier eigenlijk altijd. Het is dan wat makkelijk om een beeld te scheppen alsof jij het altijd goed hebt gezien en alle anderen een speler afkraakten. Het is veel genuanceerder.
Tja een grap hierover is bijna een inkopperquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:57 schreef Tarado het volgende:
Niks tegen Lang hoor, prima ventje maar een docu over z'n leven, hij is nog nat achter z'n oortjes.
Is weer eens wat anders dan terug naar 1974quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:57 schreef Tarado het volgende:
PSV heeft een dure rapper/acteur gekocht.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:57 schreef Tarado het volgende:
In de confetti league...quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:55 schreef Jeroboam het volgende:
Wel grappig dat Ajax straks de Nederlandse ploeg is die het langst actief is in Europa dit seizoen
Wat is daar grappig aan? leg het me uit. Ik wil wel een keer goed lachen, ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:55 schreef Jeroboam het volgende:
Wel grappig dat Ajax straks de Nederlandse ploeg is die het langst actief is in Europa dit seizoen
Op het laagste niveau dankzij een mislukte voorzet van Taylor. Dat is wel typerend voor het seizoen ja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:55 schreef Jeroboam het volgende:
Als je de wedstrijd gezien zou hebben, dan had je er wel degelijk om kunnen lachen. Het waren net de comedy capers.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? leg het me uit. Ik wil wel een keer goed lachen, ben benieuwd.
Ze bedoelen waarschijnlijk Bakayoko. Die had immers zo'n rare pleister op zijn neus. Typisch Feyenoord.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens onze Rotterdamse bronnen in het Feyenoord topic zou Babadi wel eens naar Feyenoord kunnen gaan.
Die soap begint onderhand ook wel een beetje vervelend te worden voor een 18-jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |