Ja wederom, de eigenlijk was het heel simpel act van Rik na elke opdracht vind ik ook wat vervelend dat is het namelijk vrijwel nooit.quote:
Fons en Jeroen kregen 4 getallen, die corresponderen met 4 kleuren vlaggetjes, de wagenrijders moeten de 4 bedragen die horen bij die 4 kleuren bij elkaar optellen.quote:
Ik lees het nu hier.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
Leer van fruitsoorten is pomologie, wie weet dat nu zonder googelen?
Tuurlijk johquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
Leer van fruitsoorten is pomologie, wie weet dat nu zonder googelen?
Fruitleer is een snack van gedroogd fruitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, ik heb gegoogeld, kreeg eerst een boel van fruit gemaakt leer (voor schoeven of zo).
Kapotmaken is mollen jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:01 schreef golfer het volgende:
Fons wil ze allemaal kapot maken. Hoezo mollen?
Aha, ik heb gewoon zo snel mogelijk door gescrolld tot ik iets zag dat op « logie » eindigde.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fruitleer is een snack van gedroogd fruithttps://weckenonline.eu/c(...)ger/fruitleer-maken/
¤1700 weg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ze verliezen hier gewoon een paar duizend euro mee
Komt mij ook heel bekend voor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:10 schreef Legoblokje het volgende:
Dit is een exacte kopie van de opdracht uit 2019
Jaaaa was tofquote:
Nee lag niet op onze route gelukkigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Niet opgehouden door protesterende boeren?
Helaasquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Denk dat alleen Tooske veilig is met haar 4 jokers.
Ze is er intussen ook wel uit, want Blues kwam haar deze week nog in onze AH tegen (zij en Bastiaan wonen in ons dorp).quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Denk dat alleen Tooske veilig is met haar 4 jokers.
Rian graagquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef golfer het volgende:
En graag nu iemand eruit die niet meer terugkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |