dat hele gesprek heb ik online op video van die avond op YT. Viel allemaal wel mee. Ari zei idd geen gedag aan Ashley. Maar al die drama was wat overdreven en theaterquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Het enige wat ze van dat konkelvoezen hebben laten zien is dat Ariana vraagt of zij ook hebben mogen stemmen.
Zou dat alles geweest zijn?
Echt hè met die ordinaire slabekquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley is ook een viswijf met dat geschreeuw
vind wel meevallen ( zal wel komen omdat ik uit Amsterdam kom )quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley is ook een viswijf met dat geschreeuw
ohh nee je hebt het zelf gemistquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
oh was aan het tikken![]()
heb ik 2 secs of fame mis ik ze
Nou je kan veel zeggen, maar niet dat er geen tempo in de uitzending zitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Beetje tempo FEBO wil graag vandaag nog weten wie er nog uit gaat
Ik begrijp ook niet waarom Ashley zo uit haar panty knaptquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dat hele gesprek heb ik online op video van die avond op YT. Viel allemaal wel mee. Ari zei idd geen gedag aan Ashley. Maar al die drama was wat overdreven en theater
dat dus!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef Ireth het volgende:
De BFF van de huilstruik graag naar huis!! Ik wil dramaaaaaah
oh dom gifje.. er zijn veel leukerequote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dat wat ze in de gang net zei was echt bespottelijk hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dat hele gesprek heb ik online op video van die avond op YT. Viel allemaal wel mee. Ari zei idd geen gedag aan Ashley. Maar al die drama was wat overdreven en theater
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat the fuck zei die vrouw allemaal tegen haar slachtofferquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |