Ook lekker....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:06 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Ik zit lekker aan een bak koffie nu![]()
thee met honing drink ik alleen als ik hele hele erge keelpijn heb![]()
Ben geen theeleut
Mogge...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:22 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen
Ik begin altijd met een kopje zwarte koffie.![]()
Zo richting werk en op het werk neem ik een halve liter thee mee naar mijn werkplek
Snap ik wel, ik heb het weekend weinig gekeken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:36 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik had gisteren even een off Day totaal geen zin in BB haha...
En nu weer met volle moed..
Morguh. Ik ook lekker bakkie koffiequote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:22 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen
Ik begin altijd met een kopje zwarte koffie.![]()
Zo richting werk en op het werk neem ik een halve liter thee mee naar mijn werkplek
Ja precies dat, dan denk ik waar zit ik in godsnaam naar te kijken... zo saai en niks zeggend.. en dan ben ik het gwoon zat.. haha.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik wel, ik heb het weekend weinig gekeken.
Ik trek het ook niet een hele dat de streams aan te hebben. Gebeurd niet zo heel veel.
Ik merk dat als ik ze aan heb ok een gegeven moment helemaal niet meer hoor, gewoon omdat het niet spannend of humoristisch is
Mogge.... nou geniet ervan... jij bent een koffieleut hé?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh. Ik ook lekker bakkie koffie
Ik lees de COS wel mee en als er dan wat gebeurd ben ik ook op de hoogt. Heb hem net even aangezet ik zie ddie water bak en dat overhevelen. Zou je toch simpel van worden als je dat dagen lang moet doenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat, dan denk ik waar zit ik in godsnaam naar te kijken... zo saai en niks zeggend.. en dan ben ik het gwoon zat.. haha.
Ja ik wle drink er best veel, maar ik drink van Decafquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge.... nou geniet ervan... jij bent een koffieleut hé?
Ik kom af en toe dan even in de cos kijken maar ook daar heb ik dan geen zin in haha... en dan ben ik ook even met andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees de COS wel mee en als er dan wat gebeurd ben ik ook op de hoogt. Heb hem net even aangezet ik zie ddie water bak en dat overhevelen. Zou je toch simpel van worden als je dat dagen lang moet doen
Ooh dat scheelt...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wle drink er best veel, maar ik drink van Decaf
Thnx jij ook...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:52 schreef Iceage het volgende:
Net thuis van werk.
Fijne dag u allen.
Ik ga![]()
![]()
Thnx, slaap lekker en sweet dreamsquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:52 schreef Iceage het volgende:
Net thuis van werk.
Fijne dag u allen.
Ik ga![]()
![]()
Beter toch Frum, lekker je eigen ding doen. Ga maar snel de kat eten geven voor je geen vel meer over hebtquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kom af en toe dan even in de cos kijken maar ook daar heb ik dan geen zin in haha... en dan ben ik ook even met andere dingen bezig.
Ja op een gegeven moment gaat het wel tegen staan... maar ik zie liever dit, dan dat bank gehang...![]()
Volgens mij wil er een kat eten, zit heel m'n rug aan flarden te krabben..
Ja ik ga de koning gelijk op z'n wensen bedienen... hahaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter toch Frum, lekker je eigen ding doen. Ga maar snel de kat eten geven voor je geen vel meer over hebt
Lekker beest danquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik ga de koning gelijk op z'n wensen bedienen... haha
Ja echt hoor de strepen staan op m'n rug.., sodemieter..
Zit al flink wat minder in.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:15 schreef spapaars het volgende:
Dat ze begonnen
[ afbeelding ]
En nu
[ afbeelding ]
Ben niet zo katten mensm ik heb er niets mee,quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Valt mee hoor zijn liefdes strelingkjes...
Ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit al flink wat minder in.
Je zit wel in de Sc heb je dat door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |