Morguh Mazquote:
Morguhquote:
Ja was ook blij dat ze er uit ging het was alleen nog ariana streamsquote:Op maandag 5 februari 2024 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Zo, ik ben weer bij (was weekendje weg).
Blij dat dat rare zeurmens weg is. Die zei eerst A tegen de ene en een minuut later zei ze exact het tegenovergestelde tegen een ander. Begon al met dat verliefde gedoe met Tom. En dan die rare uitval tegen Ahsley in de nacht.
Ik heb echt idee dat ze niet helemaal spoorde, alsof ze het zelf niet zag dat ze zo enorm wispelturig en onvoorspelbaat was. Ook die reactie toen de deur openging naar de studio, totaal van de wijs en wereld.
Morguh Enginequote:
Zo, dan heb je het goed ingehaald zegquote:Op maandag 5 februari 2024 11:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 afleveringen en laatste stukje liveshow kijken
nee collega kijkt het niet, dus we hebben radio op staan ipv de streamsquote:Op maandag 5 februari 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, dan heb je het goed ingehaald zeg![]()
Stream jij niet dan?
O en thuis ook niet?quote:Op maandag 5 februari 2024 11:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee collega kijkt het niet, dus we hebben radio op staan ipv de streams
Nee geen tijd voorquote:Op maandag 5 februari 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en thuis ook niet?
Ik kan het ook niet hoor de hele dag de streams aan hebben. Heb ze nu ook wel aan staan maar niet echt spannend off zo
Dan om bij te blijven de live uitzendingen terug kijken dan heb je alle Hoogtepunten gezienquote:
Ja ik kijk de uitzendingen en lees de streamverslagen, probeer de cos te lezen, maar dat is teveelquote:Op maandag 5 februari 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan om bij te blijven de live uitzendingen terug kijken dan heb je alle Hoogtepunten gezien
Ja de COS gaat snel,quote:Op maandag 5 februari 2024 11:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik kijk de uitzendingen en lees de streamverslagen, probeer de cos te lezen, maar dat is teveel
Was het half 5 Nu nog 2 uurtjesquote:
Dan is Mazikeen vrijquote:Op maandag 5 februari 2024 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wat is er bijzonder aan half vijf
Ja toch, ondertussen hoe ze nog maar een uur en 50 minuten @Mazikeenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh dat is heel belangrijk
quote:Op maandag 5 februari 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, ondertussen hoe ze nog maar een uur en 50 minuten @:Mazikeen
Ja en nu nog maar een half uurquote:Op maandag 5 februari 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, ondertussen hoe ze nog maar een uur en 50 minuten @:Mazikeen
O wa je met de motor naar je werkquote:Op maandag 5 februari 2024 17:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja om 17 uur. Lekker op de motor gereden
Merk, type ???quote:Op maandag 5 februari 2024 17:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja om 17 uur. Lekker op de motor gereden
Geef liever nu de complimentjes aan mijn vrouw. Lekkere gemixte salade met gekookte eitje en honing-mosterd-dressing + gebakken kalkoenblokjes.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:46 schreef ledn81 het volgende:
Dikke complimentjes voor de kookkunsten van Jimmy
Oeps. Mezelf aan het kwootenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geef liever nu de complimentjes aan mijn vrouw. Lekkere gemixte salade met gekookt eitje en honing-mosterd-dressing + gebakken kalkoenblokjes.
Genoeg te doen dus.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:50 schreef Jockari het volgende:
Ik hoop morgen terug meer aanwezig te zijn op de Cos. Meetings, autorijles voor de dochter. Dag weer even gevuld.
Kawasaki Z750quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes. Mijn man ging sporten, dus had geen vervoer terug, dus had de motor gepaktquote:
Lekker. Heb je al gehoord wanneer je operatie is?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yes. Mijn man ging sporten, dus had geen vervoer terug, dus had de motor gepakt![]()
Ben helemaal bij met bb
Ik ben echt slecht ik durf nog niet te bellen. EN Het is een korte wachttijd. Dus denk juni ofzoquote:Op maandag 5 februari 2024 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Heb je al gehoord wanneer je operatie is?
Ik zit nu BB op tv te kijken.
Maar dan kan je niet motorrijden?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht ik durf nog niet te bellen. Het is een korte wachttijd. Dus denk juni ofzolekker zomer revalideren
![]()
Ja maar dat kan ik sowieso niet. Ga in mei een week op pad met de motor, dus als ik nu bel kan ik in mei alles weer afzeggenquote:
Dan kan je toch zeggen pas na……quote:Op maandag 5 februari 2024 21:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik sowieso niet. Ga in mei een week op pad met de motor, dus als ik nu bel kan ik in mei alles weer afzeggen
Ja je hebt binnen een week een afspraak. En binnen 3 weken opererenquote:
Het is jou knie 🤣quote:Op maandag 5 februari 2024 21:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja je hebt binnen een week een afspraak. En binnen 3 weken opereren![]()
Misschien september is ook wel lekker
Oh daarom opende je nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:56 schreef humpty het volgende:
Dankjewel Lillibet....nog nooit geopend en ben bang dat ik het dan verpruts ofzo
Ik zit lekker aan een bak koffie nuquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:05 schreef Frummelie het volgende:
Wat zullen we drinken?
Het is nu tijd voor thee met honing....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |