O wa je met de motor naar je werkquote:Op maandag 5 februari 2024 17:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja om 17 uur. Lekker op de motor gereden
Merk, type ???quote:Op maandag 5 februari 2024 17:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja om 17 uur. Lekker op de motor gereden
Geef liever nu de complimentjes aan mijn vrouw. Lekkere gemixte salade met gekookte eitje en honing-mosterd-dressing + gebakken kalkoenblokjes.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:46 schreef ledn81 het volgende:
Dikke complimentjes voor de kookkunsten van Jimmy
Oeps. Mezelf aan het kwootenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geef liever nu de complimentjes aan mijn vrouw. Lekkere gemixte salade met gekookt eitje en honing-mosterd-dressing + gebakken kalkoenblokjes.
Genoeg te doen dus.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:50 schreef Jockari het volgende:
Ik hoop morgen terug meer aanwezig te zijn op de Cos. Meetings, autorijles voor de dochter. Dag weer even gevuld.
Kawasaki Z750quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes. Mijn man ging sporten, dus had geen vervoer terug, dus had de motor gepaktquote:
Lekker. Heb je al gehoord wanneer je operatie is?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yes. Mijn man ging sporten, dus had geen vervoer terug, dus had de motor gepakt![]()
Ben helemaal bij met bb
Ik ben echt slecht ik durf nog niet te bellen. EN Het is een korte wachttijd. Dus denk juni ofzoquote:Op maandag 5 februari 2024 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Heb je al gehoord wanneer je operatie is?
Ik zit nu BB op tv te kijken.
Maar dan kan je niet motorrijden?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht ik durf nog niet te bellen. Het is een korte wachttijd. Dus denk juni ofzolekker zomer revalideren
![]()
Ja maar dat kan ik sowieso niet. Ga in mei een week op pad met de motor, dus als ik nu bel kan ik in mei alles weer afzeggenquote:
Dan kan je toch zeggen pas na……quote:Op maandag 5 februari 2024 21:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik sowieso niet. Ga in mei een week op pad met de motor, dus als ik nu bel kan ik in mei alles weer afzeggen
Ja je hebt binnen een week een afspraak. En binnen 3 weken opererenquote:
Het is jou knie 🤣quote:Op maandag 5 februari 2024 21:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja je hebt binnen een week een afspraak. En binnen 3 weken opereren![]()
Misschien september is ook wel lekker
Oh daarom opende je nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:56 schreef humpty het volgende:
Dankjewel Lillibet....nog nooit geopend en ben bang dat ik het dan verpruts ofzo
Ik zit lekker aan een bak koffie nuquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:05 schreef Frummelie het volgende:
Wat zullen we drinken?
Het is nu tijd voor thee met honing....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |