quote:
En ook saai om naar te kijken, met dat slaagt BB dit seizoen voor 100%.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoelang ze nog door moeten met dit, kan mij niet voorstellen dat dit een leuke bezigheid is
Ja ik vond vorige jaar dat ze buiten moesten staan veel leuker.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ook saai om naar te kijken, met dat slaagt BB dit seizoen voor 100%.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet zo katten mensm ik heb er niets mee,
Maar ze komen altijd bij mij
Gekkebeesten, verzorg wel de kat van de buurvrouw als ze weg is en probeer er dan ook echt voor hem te zijn. Maar ik heb er echt helemaal niets mee.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]... ja dat doen ze.. juist dan haha... ik ben gek met honden, katten, kippen... enz..
Dat kan, dat geeft toch niet, dat hebben meerdere mensen hoor.. maar je bent er wel lief voor...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gekkebeesten, verzorg wel de kat van de buurvrouw als ze weg is en probeer er dan ook echt voor hem te zijn. Maar ik heb er echt helemaal niets mee.
en na de thee nog 1 koffie en de rest van de dag thee.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge...
Hi jij doet een andersommetje..![]()
Ik heb dan nog het liefst losse thee... lekker sterk..
Hey Dotquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh. Ik ook lekker bakkie koffie
Ja wat mij ook opviel in de uitzending is Danny tegen Jimmy, het kwam een beetje pesterig over. Weet niet hoe het op de livestream is. Maar sinds gister de uitzending vind ik Danny echt om te kotsenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:30 schreef Ang3l het volgende:
Er was schijnbaar nogal wat commentaar online op de manier waarop Ronahi werd geportretteerd gisteren in de aflevering v Tom & Karen, met t afwas incident. Nou volg in de livestream niet, maar daar schijnt Ronahi nogal anders uit te komen dan wat ze in de edits late zien?
Kan je geen losse thee in die eitjes doen en dan meenemenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
en na de thee nog 1 koffie en de rest van de dag thee.
Ik heb het liefst ook losse thee, maar op het werk is het onhandig.
[..]
Hey Dot
[..]
Ja wat mij ook opviel in de uitzending is Danny tegen Jimmy, het kwam een beetje pesterig over. Weet niet hoe het op de livestream is. Maar sinds gister de uitzending vind ik Danny echt om te kotsen
nee joh allemaal geen tijd voor in de ochtend. Ben echt te lui voor dat.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je geen losse thee in die eitjes doen en dan meenemen
Ja is ook onhandig, ik heb zo'n losse theelepel dat is wel ideaal...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
en na de thee nog 1 koffie en de rest van de dag thee.
Ik heb het liefst ook losse thee, maar op het werk is het onhandig.
[..]
Hey Dot
[..]
Ja wat mij ook opviel in de uitzending is Danny tegen Jimmy, het kwam een beetje pesterig over. Weet niet hoe het op de livestream is. Maar sinds gister de uitzending vind ik Danny echt om te kotsen
Luimens ben je toch 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee joh allemaal geen tijd voor in de ochtend. Ben echt te lui voor dat.
In de avond en weekend drink ik lekker losse thee
Van het weekend maar weer eens naar de bieschenschuur. weer nieuwe theetjes kopen
Ja ik heb deze:quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja is ook onhandig, ik heb zo'n losse theelepel dat is wel ideaal...
Ik geloof dat ik de uitzending even terug moet kijken..![]()
sowiesoquote:
Wat was er van hem tegen Jimmy dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:46 schreef Mazikeen het volgende:
jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat was er van hem tegen Jimmy dan?
Bij dat tikkertje spel?
Nog nooit gezien, maar nu koop ik ook zelden thee.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik heb deze:
[ afbeelding ]
[..]
sowieso
Thnx, die ga ik eens even opzoeken...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik heb deze:
[ afbeelding ]
[..]
sowieso
Dat is vast toegestaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bijna alle bewoners hebben een Fan page , is of topic dus zal het niet posten, het ging nu over Danny dus hoop dat dat is toegestaan.
Johquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:28 schreef Jockari het volgende:
Als ik de social media van Nouchka bekijk, is het eigenlijk een aandachtsh...
Sales manager hequote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:28 schreef Jockari het volgende:
Als ik de social media van Nouchka bekijk, is het eigenlijk een aandachtsh...
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Kawasaki Z750
Nice. Ik reed met een Kawasaki 500 KLE (enduro) Intussen oldtimer die al 7 jaar stil staat. Moet ik eens renoveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |