quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:32 schreef torentje het volgende:
[..]
Precies, die boeren houden alle voedzame producten voor zichzelf, mensen zonder eigen stuk land oftewel stedelingen moeten maar zien te overleven van de kliekjes die de boeren weggooien.
Ja, want er zit niets tussen 0 en 100. Dát is hier ook het probleem.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:36 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Die mensen uit de stad kunnen sprinkhanen eten.
[ afbeelding ]
Is niet geheel toevallig in de buurgemeente van Vijfheerenlanden.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En Sjors zag dat het goed was
Nee. Rot op.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:18 schreef wilders_baas het volgende:
Hup boeren. Heel Nederland staat achter jullie.
Dat is een milieudelictquote:Op maandag 5 februari 2024 23:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Een sproeivliegtuig met vloeibare mest!
Die op de snelweg de wet overtreden zijn dan weer geen toetsenbordhelden en die zeggen hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:13 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zijn dat reacties van mede-boeren of gewoon "toetsenbordhelden"?
Dat keur ik ook af. Ik bedoel: het is niet oké.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:23 schreef Vis1980 het volgende:
Het valt mij op dat mensen zogenaamd altijd geweld afkeuren, behalve als ze het met het standpunt eens zijn. Dan is het ineens zelfverdediging of verzet. Maar als morgen een andere groep triest loopt te doen op de snelweg (maakt niet uit welke groep) dan moet er weer hard opgetreden worden.
Als dat zo is, dan hebben ze deze acties niet nodig, Wilders is nu de grootste toch en die heeft jarenlang heel makkelijk oppositie gevoerd en nu gaat hij laten zien natuurlijk dat hij het allemaal even op gaat lossen.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:18 schreef wilders_baas het volgende:
Hup boeren. Heel Nederland staat achter jullie.
Niet op dit tijdstip.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft de politie geen waterkanonnen meer?
,,Niet ok, maar protesteer lekker verder nadat de branden zijn geblust. Groetjes van Sjors."quote:Op maandag 5 februari 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft de politie geen waterkanonnen meer?
Ja die wil geen boeren voor zijn deur hebben vannacht.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja tweet is nu weg![]()
Heb gelukkig nog snel een screenshot kunnen maken.
[ afbeelding ]
Ik denk dat de meeste mensen geweld ten alle tijden afkeuren.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:23 schreef Vis1980 het volgende:
Het valt mij op dat mensen zogenaamd altijd geweld afkeuren, behalve als ze het met het standpunt eens zijn. Dan is het ineens zelfverdediging of verzet. Maar als morgen een andere groep triest loopt te doen op de snelweg (maakt niet uit welke groep) dan moet er weer hard opgetreden worden.
Je hebt een relatief klein groepje nodig om de boel te slopen, niet de meeste mensen. Ik zie verder ook dat die groep die geweld tegen bijvoorbeeld de overheid of zelfs media 'begrijpt' een stuk groter is geworden door de coronatijd. Sommigen zijn zich rot geschrokken hoe op het oog 'normale' mensen bijvoorbeeld enorm agressief werden van een uitgenodigde viroloog in een willekeurig praatprogramma. Of het begrip toen die Belg wapens jatte van het leger en die viroloog om het leven wilde brengen.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen geweld ten alle tijden afkeuren.
Het is wel zo dat de protesten met geweld de meeste voorstanders van het geweld achter zich hebben staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |