Tuurlijk niet want boerenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
XR ook.
Moeten de boeren weggeknuppeld worden, net zoals jij zo graag wil bij XR demonstraties?
quote:Op maandag 5 februari 2024 22:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tuurlijk niet want boeren![]()
Alleen als het op ten duur de samenleving ontwricht, mag dat wel. Zoals bij supermarkt magazijnen, waardoor je legen schappen krijgt. Dat gaat te ver.
Is dit De Speld of zo?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:41 schreef Starhopper het volgende:
Volgens de burgemeester is het allemaal prima![]()
[ twitter ]
Was het maar waar....quote:
Snelwegen blokkeren en brand stichten ís ontwrichting.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tuurlijk niet want boeren![]()
Alleen als het op ten duur de samenleving ontwricht, mag dat wel. Zoals bij supermarkt magazijnen, waardoor je legen schappen krijgt. Dat gaat te ver.
Huh, de tweet is weg of aangepast?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:41 schreef Starhopper het volgende:
Volgens de burgemeester is het allemaal prima![]()
[ twitter ]
Hij heeft het al weggegooid, maar ik hoop dat Vijfheerenlanden nog wel even dringend gaat nadenken of deze plaatjesdraaier nog wel de juiste persoon op de post 'handhaven van de openbare orde' is.quote:
Ja tweet is nu wegquote:Op maandag 5 februari 2024 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, de tweet is weg of aangepast?
quote:Op maandag 5 februari 2024 22:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja tweet is nu weg![]()
Heb gelukkig nog snel een screenshot kunnen maken.
[ afbeelding ]
Nog steeds tenenkrommend.quote:
Doorgaans wel ja. Ook benieuwd hoe zo’n burgemeester het gaat draaien als een moeder van 3 om komt door die capriolen van die boeren.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:54 schreef Faraday01 het volgende:
En ik maar denken dat een demonstratie vooraf aangekondigd moet worden bij de gemeente.
Hierdoor leerde ik zojuist dat Vijfheerenlanden een gemeente is.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:59 schreef PippenScottie het volgende:
VLI dat Sjors Frohlich burgemeester is
Je kan er beter een aantal zoemende drones boven hun hoofden op loslaten.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:07 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom word de ME niet los gelaten op die randmongolen?? Vol op doorslaan. Blijkbaar luisteren ze anders niet.
Een sproeivliegtuig met vloeibare mest!quote:Op maandag 5 februari 2024 23:08 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je kan er beter een aantal zoemende drones boven hun hoofden op loslaten.
Een blusvliegtuig is ook wel optie.
Dat zit er al standaard in wanneer ze oppervlaktewater gebruiken.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Een sproeivliegtuig met landbouwgif!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |