Oh nee!!!quote:
Zouden ze bij de politie al slim genoeg zijn om eens met aantal drones al de overtredingen eens goed op beeld te zetten? Dan kun je tenminste gerichte actie ondernemen.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lees wel een melding van een enkele boer die een bekeuring van 400 euro op zak heeft.
Het kan dus wel. Genoeg kentekens te zien.
Bekeuring? Dit lijkt me ruim voldoende voor minimaal een nachtje celquote:Op maandag 5 februari 2024 22:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lees wel een melding van een enkele boer die een bekeuring van 400 euro op zak heeft.
Het kan dus wel. Genoeg kentekens te zien.
Een flinke waslijst aan bekeuringen thuis is veel effectiever en voordeliger.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bekeuring? Dit lijkt me ruim voldoende voor minimaal een nachtje cel
Vandalisme is alvast een misdrijf. Brandstichting ook.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:24 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een flinke waslijst aan bekeuringen thuis is veel effectiever en voordeliger.
- Tractor op de snelweg.
- Lopen op de snelweg.
- Blokkeren van de snelweg
- Parkeren op de vluchtstrook.
- Afvaldumping
- Afvalverbranding zonder vergunning.
Daarnaast uiteraard nog schadevergoeding voor beschadiging van het weg dek.
Loopt lekker op.
Brandjes rond afslag t harde ja.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:34 schreef heywoodu het volgende:
Oh, daarom hoorde ik even de brandweer, ze staan hier blijkbaar ook de boel in de hens te steken
Ach, ze zullen vast niet moeten werken morgen, hebben ze even wat te doen.
Oh daar ook? Bij afslag Elspeet ook bij de rotonde(s)quote:Op maandag 5 februari 2024 22:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Brandjes rond afslag t harde ja.
XR ook.quote:
Die pluk je dan na het bekijken van de dronebeelden van hun bed wanneer daar genoeg bewijs voor is.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vandalisme is alvast een misdrijf. Brandstichting ook.
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:41 schreef Starhopper het volgende:
Agenten gaan nu met de boeren in gesprek,
Ah die wist ik dan weer niet, zullen ze daar naar toe zijn.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh daar ook? Bij afslag Elspeet ook bij de rotonde(s)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |