SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik moest even mn kledingkast laten zien...quote:
Issie er ook uitgekomenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik moest even mn kledingkast laten zien...
Hm, dat hoeft bij mij niet.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:29 schreef maily het volgende:
[..]
Zou jij voor de BoPla zorgen? En de GinTo's?
Saltyquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, dat hoeft bij mij niet.
Maar ik geloof dat er iemand interesse had in wat er in mn kledingkast zoal te zien is
Very? ... of... Spicy?quote:
Dat zag Ik!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Very? ... of... Spicy?![]()
![]()
Het was Harrie
Daar kan ik nou net niks mee.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Q de mooiste letter van het alfabet !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter zichtbaar nu?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is die UI van je eigenlijk?
Hmmm History gives Me a lot of dragons, Me like.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Beter zichtbaar nu?
[ afbeelding ]
Je kan ook al in de naam zien
Mysterieus.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm History gives Me a lot of dragons, Me like.
Wie zijn je voorvaderen?
Verwarrend...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Mysterieus.
Maar het komt niet van voorvaderen af
Wat denk je dan dat mijn User Icon voorstelt?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verwarrend...
- Mutatie?
- Creatie?
- Fluctuatie?
- Transformatie?
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik moest even mn kledingkast laten zien...
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:23 schreef Sally het volgende:
ik ben fanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb deze... kan m wel wat minder insnoeren...![]()
Overvleugelende kracht, verwonderd bij het eigen bestaan, vol vertrouwen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat mijn User Icon voorstelt?
Klinkt wel goedquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Overvleugelende kracht, verwonderd bij het eigen bestaan, vol vertrouwen.
Das leuk en aardig...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Klinkt wel goed![]()
![]()
Maar het verwijst naar mn karakter
Hm, beide kunnen aanwezig zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das leuk en aardig...
Maar is dat dan Vurig? Of Fokking irritant?
Toch Harrie?quote:
toen ik een inkeekje kreeg in die kast wist ik dat niet meer zekerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch Harrie?
Jij kent me een beetje?
Hm, de vraag was "vurig, of fokking irritant"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
toen ik een inkeekje kreeg in die kast wist ik dat niet meer zeker
maar ik vind je gewoon een top wijf nog steeds hoor
jij bent nooit irritant geweestquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, de vraag was "vurig, of fokking irritant"
Nicequote:
Dan moet het IRL geweest zijnquote:
Oh no no mister.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Geniet even van het moment dat zijn speelgoed word aangereikt.
beterquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh no no mister.
* Sally is in charge![]()
![]()
![]()
Zeg, terwijl je charged, breng je nog ff een glas rumquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh no no mister.
* Sally is in charge![]()
![]()
![]()
Die mag je zelf inschenken, slaaf sub.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg, terwijl je charged, breng ,e nog ff een glas rum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Tsskquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Die mag je zelf inschenken, slaaf sub.
En als je toch bezig bent, dus mij een whiskey 1 on the rocks.
Ja?quote:
Ik ben de beroerdste niet, je mag je kwelling deze keer kiezenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja?
Moet ik die zweep er even bij pakken dan.
Gewoon schijt toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja?
Moet ik die zweep er even bij pakken dan.
Wie gaat wie kwellen hier?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet, je mag je kwelling deze keer kiezen
Btw, hadden we de checklist al ingevuld - allebei?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet, je mag je kwelling deze keer kiezen
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:15 schreef Sally het volgende:
Wat leuk!, kom net Dat nummer tegen wat jij en je vriendinnen voor me gezongen hebben op Mijn verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Tot nu toe draait het op niets uit.quote:
wat zoek je danquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Tot nu toe draait het op niets uit.
Waar doelde jij op dan?quote:
< Geniet van de draaiquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Tot nu toe draait het op niets uit.
Ik zag jullie helemaal op elkaar in gaan en heb dat maar half gelezen dus ik dacht die hebben elkaar gevondenquote:
Ah ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zag jullie helemaal op elkaar in gaan en heb dat maar half gelezen dus ik dacht die hebben elkaar gevonden
To taste or to touch!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zag jullie helemaal op elkaar in gaan en heb dat maar half gelezen dus ik dacht die hebben elkaar gevonden
vraag je dat nu aan mijquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
To taste or to touch!
Ah, tenminste 1 die ervan kan genieten en onder de indruk isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik was gewoon onder de indruk van jou outfit denk ik
Outfit?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, tenminste 1 die ervan kan genieten en onder de indruk is![]()
Je zat niet op te letten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Outfit?
Hebby daar een linky van?
AUWquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Je zat niet op te letten.![]()
Zie. Not Compatible.
*ziet geen details
Jij wel, schatjequote:
Zit lekker achterover en pak popcorn?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:40 schreef Harrie het volgende:
[..]moet ik me zorgen gaan maken of kan ik er beter van genieten
Hmmmmm, pluspunt dan: goeie muzieksmaakquote:
popcorn niet echt mijn ding, ik gooi wel wat kipnuggets in de airfryer en pak een koude paterquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Zit lekker achterover en pak popcorn?
Da's jouw ding ja!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
popcorn niet echt mijn ding, ik gooi wel wat kipnuggets in de airfryer en pak een koude pater
voor jou doe ik datquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's jouw ding ja!![]()
Mmmm, gooi ook ff wat nuggets voor mij erbij in dan... trek.
Ach, waarom niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Neemt ook een Njum.
2 pluspunten.........quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, waarom niet.
@:greysbones schijnt je te mogen.
Je bent geen kloon, voor zover ik weet...
Dat zijn 2 pluspunten.
Minpunten:quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, waarom niet.
@:greysbones schijnt je te mogen.
Je bent geen kloon, voor zover ik weet...
Dat zijn 2 pluspunten.
ik zeg niksquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Minpunten:
- Werkt verslavend
- Ongeleid projectiel
Ah, nog een pluspunt:quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Minpunten:
- Werkt verslavend
- Ongeleid projectiel
voor die ego tripjes hebben ze ook de / me functie vriendquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:01 schreef Sally het volgende:
Gezien het feit dat het al weer later is dan dat ik had willen gaan slapen, mede gezien dat mijn gezondheidstoestand nog te wensen overlaat en met het oog op mijn rug, zegge ik u allen een goede nacht.
Dat de slaap u wel moge bekomen.
En dag @:Harrie
Schoone Vrouwe, moge u de nacht welbekomen,quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:01 schreef Sally het volgende:
Gezien het feit dat het al weer later is dan dat ik had willen gaan slapen, mede gezien dat mijn gezondheidstoestand nog te wensen overlaat en met het oog op mijn rug, zegge ik u allen een goede nacht.
Dat de slaap u wel moge bekomen.
En dag @:Harrie
Ik dank u, Heer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schoone Vrouwe, moge u de nacht welbekomen,
Uwe dromen uw zinnen laten bekomen.
Uw wensen mogen vervullen,
uw lusten zich niet meer late verhullen.
Slaap wel.
Ah, geen ridder.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Sproeit nonchalant tegen dat vuur in
Lekker, koffie graag!quote:
Mailykequote:
Sallykequote:
Lovkequote:
Stiggiequote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mailyke
[..]
Sallyke
[..]
Lovke
Helleu meneerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mailyke
[..]
Sallyke
[..]
Lovke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 03-02-2024 12:55:22 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
BOE!quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:18 schreef Sally het volgende:
En ik heb uiteindelijk nu versegemberthee, met een zakje tijmthee erin gehangen...
Mn keel(pijn) en hoest zijn nog niet weg.Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb wel eens gehad dat ik een paar keer de hik had op een dag.quote:
Oh boy ... als het lang duurt gaat het zeer doen ookquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat ik een paar keer de hik had op een dag.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb vroeger vaak de hik gehad. Daarom ben ik zo lang!
SPOILER: nerdie uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Mijn garpje verpestSPOILER: nerdie uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Klopt..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
Oh boy ... als het lang duurt gaat het zeer doen ook
Aaahwww... Alsof jij dat nooit bij ons doet...?quote:
Zal jou eens kussenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Aaahwww... Alsof jij dat nooit bij ons doet...?
Kusje d'rop?
Dat zeiden ze vroeger als je de hik had: "je bent in de groei!"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb vroeger vaak de hik gehad. Daarom ben ik zo lang!
Kan ik me nog herinneren, ja!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:26 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vroeger als je de hik had: "je bent in de groei!"
Precies dit jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:26 schreef maily het volgende:
[..]
Oehquote:
Zie, dan klopt mn nerdie uitleg toch?quote:
Dan ben ik al heel lang in de groei zonder te groeienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:26 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie, dan klopt mn nerdie uitleg toch?![]()
Nou, halootjes terug danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, halootjes terug danHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Hee Stigquote:
Heer gebruikersnaam!quote:
Lovkequote:
Gecondoleerd.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Hoi allen. Valt me zwaar het overleiden van m'n pa. Vanmiddag de buit verdelen. Het verbindt de familie weer.
Mailyquote:Op zondag 4 februari 2024 10:53 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Heej weerman
[..]
Grijsje
[..]
Lovely
Sterkte.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Hoi allen. Valt me zwaar het overleiden van m'n pa. Vanmiddag de buit verdelen. Het verbindt de familie weer.
Sallyquote:Op zondag 4 februari 2024 11:01 schreef Sally het volgende:
Mog*kuchekuche*guh....
Nog niet over, de hoest.
Jawel. Wordt zeker gebruikt.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sally
Heb je geen hoestdrank of iets in huis?
Hopen dat het dan toch snel over is.. Beterschapquote:Op zondag 4 februari 2024 11:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel. Wordt zeker gebruikt.
Net als keeltabletten.
Thnx.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat het dan toch snel over is.. Beterschap
Mwa val je bijna in slaap en dan ineens weer een hoestbui..quote:Op zondag 4 februari 2024 11:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Thnx.
Zijn van die gebroken nachten zo...![]()
![]()
En zelfs als ik net ga liggen... andere positie en zo.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa val je bijna in slaap en dan ineens weer een hoestbui..
Zelf al een tijd geen verkoudheid/hoesten meer gehad
He bah ... rustig aan dan maar ...quote:Op zondag 4 februari 2024 11:01 schreef Sally het volgende:
Mog*kuchekuche*guh....
Nog niet over, de hoest.
Mailykequote:Op zondag 4 februari 2024 10:53 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Heej weerman
[..]
Grijsje
[..]
Lovely
Sallykequote:Op zondag 4 februari 2024 11:01 schreef Sally het volgende:
Mog*kuchekuche*guh....
Nog niet over, de hoest.
Vanmiddag dan maar ff op de bank een tukkie doen?quote:Op zondag 4 februari 2024 11:27 schreef Sally het volgende:
[..]
En zelfs als ik net ga liggen... andere positie en zo.
En met omdraaien...
Pffffffff.
strak planquote:Op zondag 4 februari 2024 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanmiddag dan maar ff op de bank een tukkie doen?
nee goed, alleen kortquote:
Gecondoleerd en sterkte met het verdelen van de buit, zoals je het noemt. Brengt ook vaak wel weer mooie herinneringen boven als je sommige spullen weer in je handen hebt.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
In mn bed mislukte gisteren zelfs...quote:Op zondag 4 februari 2024 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanmiddag dan maar ff op de bank een tukkie doen?
Ah dat is wel vervelend ja, dan maar een tukkie doen op de bankquote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 12:35 schreef Sally het volgende:
[..]
In mn bed mislukte gisteren zelfs...
Stomme hoestbuien.![]()
ach ja, het was gezellig zullen we maar zeggenquote:Op zondag 4 februari 2024 12:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel vervelend ja, dan maar een tukkie doen op de bank
Hoiquote:Op zondag 4 februari 2024 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, het was gezellig zullen we maar zeggen
Charlyquote:
Godendrank!quote:Op zondag 4 februari 2024 12:51 schreef schommelstoel het volgende:
Wie was het die het laatst over honing met melk had?
Sally of maily gok ik.
Gisteravond dus grote mok warme melk met honing gemaakt, en gadverdamme wat was dat lekker.![]()
Gianni61quote:Op zondag 4 februari 2024 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Charly
Eten, drinken, spelletjes spelen
Ik niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:51 schreef schommelstoel het volgende:
Sally of maily gok ik.
Gisteravond dus grote mok warme melk met honing gemaakt, en gadverdamme wat was dat lekker.![]()
Oooohhhh.... van die speciale.....quote:
Echt wel, maar wel oppassen het niet te vaak te drinken.quote:
Ik kreeg dan als kind gewoon warme melk, zonder honing.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar werd ons wel altijd gevoerd als we niet konden slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:schommelstoel:
Een greep uit de collectie, wat ik je nog beloofd hadNice man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er gewoon netjes degelijk uit hoor.
Geen overkill zegmaar.
Die Optimus prime op de tweede foto is een echte klassieke of niet?
Die zag je overal volgens mij.
Nostalgisch
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:schommelstoel:
Een greep uit de collectie, wat ik je nog beloofd hadAww een nerdkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
Ja G1 is waar het hier om draaitquote:Op zondag 4 februari 2024 13:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nice man!
Ziet er gewoon netjes degelijk uit hoor.
Geen overkill zegmaar.
Die Optimus prime op de tweede foto is een echte klassieke of niet?
Die zag je overal volgens mij.
Nostalgisch
Daar gaat het om.. vanavond maar op tijd naar bedquote:Op zondag 4 februari 2024 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, het was gezellig zullen we maar zeggen
Mailsquote:Op zondag 4 februari 2024 10:53 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Heej weerman
[..]
Grijsje
[..]
Lovely
Is de verzameling nog altijd groeiende?quote:Op zondag 4 februari 2024 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja G1 is waar het hier om draait
Heb ook nog enkele combiners maar behalve Menasor zijn de rest wat meer stylish varianten
Nog steedsquote:Op zondag 4 februari 2024 13:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is de verzameling nog altijd groeiende?
Tof!quote:Op zondag 4 februari 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog steeds
Dit jaar zullen denk ik de Aerialbots compleet zijn, eind deze maand komt Scourge, en dan de rest van het jaar elke maand wel eentje denk ik
Ik transformeer ze nog wel eensquote:Op zondag 4 februari 2024 13:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tof!
En toch denk ik dat er best wel wat waarde op de planken staat.
Vorige keer zei je dat het wel mee viel namelijk, zuuunig op zijn.
Maar dat zijn meeste verzekeraars wel, helemaal als het nog in doos zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik transformeer ze nog wel eens![]()
Hier op mijn bureau staat wel de koning van wat ik heb. Tikt bijna de 67 cm aan
Zie hieronderHoly shit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik in een glazen kast gezet met slot en grendel.
Geheid dat neefjes en zwagers er even aan moeten zitten.
Juist bij het transformeren gingen ze bij mij als kind kapot![]()
Te vaak het vliegtuigje in en uitelkaar en dan in de zandbak een heel parkour maken
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier op mijn bureau staat wel de koning van wat ik heb. Tikt bijna de 67 cm aan
Zie hieronderOeh. die is toffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die wil ik nog wel eens zien!(zie je spoiler)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Holy shit!
Die had ik in een glazen kast gezet met slot en grendel.
Geheid dat neefjes en zwagers er even aan moeten zitten.
Juist bij het transformeren gingen ze bij mij als kind kapot![]()
Te vaak het vliegtuigje in en uitelkaar en dan in de zandbak een heel parkour maken
Mag jij welquote:Op zondag 4 februari 2024 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh. die is toffff![]()
Die wil ik nog wel eens zien!(zie je spoiler)
Wasn't mequote:Op zondag 4 februari 2024 12:51 schreef schommelstoel het volgende:
Sally of maily gok ik.
vroeger had je ook van die anijsblokjes voor in de arme melkquote:Op zondag 4 februari 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
Is wel lekker warme melk met honing, lang geleden dat ik dat gedronken heb..
Anijsblokjes zijn nog te koopquote:Op zondag 4 februari 2024 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger had je ook van die anijsblokjes voor in de arme melk
oh, ik dacht echt dat dat iets was dat in de vorige eeuw was achtergeblevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Oh dat ken ikquote:Op zondag 4 februari 2024 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ohja dat vond ik vies.. wow..quote:Op zondag 4 februari 2024 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in mijn herinnering was het lekker, maar ook alweer zo veel jaar geleden dat ik het niet meer echt zou wetenquote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik dacht echt dat dat iets was dat in de vorige eeuw was achtergeblevenZelf nooit gehad trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gianni![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
goed weekend (gehad)?quote:
Kan prima dat jij t lekker vondquote:Op zondag 4 februari 2024 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in mijn herinnering was het lekker, maar ook alweer zo veel jaar geleden dat ik het niet meer echt zou weten
(ster)anijs thee vind ik dan wel weer smerigquote:Op zondag 4 februari 2024 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan prima dat jij t lekker vond
Ik vind anijs niet lekker
Dus anijsmelm ook niet
Toen proefde je alcohol?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
In m'n jonge tienerjaren heb ik anijs in de melk een paar maandjes wel lekker gevonden!
Daarvoor nooit, en daarna ook nooit meer!
quote:Op zondag 4 februari 2024 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen proefde je alcohol?
Jawel, alleen vanmiddag had ik even een dip (voelde mij ineens niet lekker hoofdpijn en buikpijn)quote:
gisteren was erg gezellig, vandaag lekker niks doenquote:Op zondag 4 februari 2024 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, alleen vanmiddag had ik even een dip (voelde mij ineens niet lekker hoofdpijn en buikpijn)
Hoe was jou weekend?
Ik ben veel te netjes hoor ik alquote:Op zondag 4 februari 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
M'n moeder was ongelooflijk fel tegen alcohol.
Daar proost ik straks ff op!
Sigaretten was ze ook fel op tegen, maar gelukkig heb ik nooit kunnen begrijpen wat daar prettig aan is.
Wel een aantal jaren geblowd overigens!
M'n moeder was vroeger een non!quote:Op zondag 4 februari 2024 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben veel te netjes hoor ik al
So many questionsquote:Op zondag 4 februari 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n moeder was vroeger een non!M'n vader werd op een gegeven moment een koster.
Any questions?
Whaha!quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Ja ach, steeds mee naar de kerk toe terwijl ik als kleuter er al niet in geloofde.
In Sinterklaas geloofde ik op zich nog wel omdat je hem kon zien, maar ook daar had ik enorme twijfels over: op tv zag hij er veel netter uit dan in het echt; op school had hij altijd een spijkerbroek en witte gympen aan onder z'n goedkoop uitziende gewaad, en de ene keer had hij rimpels en een diepe mannenstem, de andere keer leek hij op 1 van onze leraressen. De ene keer zei hij dat hij 500 jaar oud was, de andere keer was hij weer 80.
En dan heb je een boek over iemand die 2000 jaar geleden geleefd zou hebben, en dat zou allemaal wel echt moeten zijn?
Ik kon er helemaal niks mee, maar moest wel steeds: "Heer, ik ben niet waardig dat Gij tot mij komt" aanhoren, en "...door mijn schuld, door mijn schuld, door mijn grote schuld".
En terwijl de volwassenen verder gingen met dit soort zelfkastijding, moesten de kinderen maar religieuze plakwerkjes van macaroni maken waarbij ik echt geen idee had waarom we dat deden.
"Ja we zijn zondig omdat Adam en Eva van de verboden vrucht hebben gegeten"
Right, en waarom zou dat iets met mij te maken moeten hebben?
Moest lachenquote:Op zondag 4 februari 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Ja ach, steeds mee naar de kerk toe terwijl ik als kleuter er al niet in geloofde.
In Sinterklaas geloofde ik op zich nog wel omdat je hem kon zien, maar ook daar had ik enorme twijfels over: op tv zag hij er veel netter uit dan in het echt; op school had hij altijd een spijkerbroek en witte gympen aan onder z'n goedkoop uitziende gewaad, en de ene keer had hij rimpels en een diepe mannenstem, de andere keer leek hij op 1 van onze leraressen. De ene keer zei hij dat hij 500 jaar oud was, de andere keer was hij weer 80.
En dan heb je een boek over iemand die 2000 jaar geleden geleefd zou hebben, en dat zou allemaal wel echt moeten zijn?
Ik kon er helemaal niks mee, maar moest wel steeds: "Heer, ik ben niet waardig dat Gij tot mij komt" aanhoren, en "...door mijn schuld, door mijn schuld, door mijn grote schuld".
En terwijl de volwassenen verder gingen met dit soort zelfkastijding, moesten de kinderen maar religieuze plakwerkjes van macaroni maken waarbij ik echt geen idee had waarom we dat deden.
"Ja we zijn zondig omdat Adam en Eva van de verboden vrucht hebben gegeten"
Right, en waarom zou dat iets met mij te maken moeten hebben?
Ik ben altijd vrolijkquote:Op zondag 4 februari 2024 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor!
Zoals het hoort!quote:
Maantjequote:
Stigquote:Op zondag 4 februari 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoals het hoort!
[..]
Maantje![]()
![]()
gezelligquote:Op zondag 4 februari 2024 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Meteen is het druk in de SC
Een maan heeft veel aantrekkingskrachtquote:Op zondag 4 februari 2024 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Meteen is het druk in de SC
Over paar dagen al weer volquote:Op zondag 4 februari 2024 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een maan heeft veel aantrekkingskracht
SALLY!!!quote:
Een 6e toch van de Aarde?quote:Op zondag 4 februari 2024 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een maan heeft veel aantrekkingskracht
Nou nou, wat een enthousiasme?quote:
Ze wordt wel steeds kleiner!quote:Op zondag 4 februari 2024 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een 6e toch van de Aarde?
Zie ik er uit als Google?quote:Op zondag 4 februari 2024 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een 6e toch van de Aarde?
Googianni!quote:
Uhm...quote:Op zondag 4 februari 2024 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze wordt wel steeds kleiner!
Maar dat krijg je als je de 30 gepasseerd bent he!
Kleiner maar hij verdwijnt niet. Want dan zouden we echt wel de lul zijnquote:Op zondag 4 februari 2024 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
https://scientias.nl/onze(...)artoe-willen-sturen/
Tenzij we echt heel domme dingen gaan doen in 2037!quote:Op zondag 4 februari 2024 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kleiner maar hij verdwijnt niet. Want dan zouden we echt wel de lul zijn
En zit ze in een baan om de aarde?quote:
We doen enorm domme dingen dus dit verbaast me dan ook niksquote:Op zondag 4 februari 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij we echt heel domme dingen gaan doen in 2037!
Nee joh, alles draait om haar!quote:Op zondag 4 februari 2024 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En zit ze in een baan om de aarde?
En hoe!quote:Op zondag 4 februari 2024 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We doen enorm domme dingen dus dit verbaast me dan ook niks
quote:Op zondag 4 februari 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, alles draait om haar!
Okee, dat klinkt misschien gemener dan bedoeld!
Ik kijk het wel maar je wordt er depri vanquote:Op zondag 4 februari 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoe!
Vooral China is nu echt bezig een hoop ellende op ons af te sturen.
Maar ook gedoe met Rusland, het Midden-Oosten enz.
Hoe meer nieuws je ziet, hoe kutter de wereld voor je wordt.
Ik kijk dan ook echt geen journaal meer!![]()
Ik ben in '91 gestopt met kijken!quote:Op zondag 4 februari 2024 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk het wel maar je wordt er depri van
Daarom kijk ik altijd op YT naar konijntjesquote:Op zondag 4 februari 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben in '91 gestopt met kijken!
Op een ochtend ging om 6.45 m'n wekker weer af. Tv aangezet, Jan de Hoop met het RTL Nieuws. Vriendelijke man, is gewoon prettig wakker worden zo!
Uhmmmm......verkoolde lijken van Amerikaanse investeerders werden zo voor m'n neus door de straten van Irak heen gesleept en daar aan een brug opgehangen, terwijl ik nog in m'n warme nestje lag te relaxen.
Tv uit gezet, en de keren dat ik sindsdien naar het journaal gezien heb, zijn volgens mij op 1 hand te tellen.
quote:Op zondag 4 februari 2024 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom kijk ik altijd op YT naar konijntjes![]()
Andréquote:
En die Amerikaan is echt hartstikke tof!!!quote:
Nu welquote:
Earl Greyskequote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 09:05 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Nog keelpijn
Niet fijn met slikken, en kan ook niet oneindig die hoestdrank nemen. Of de keeltabletten.
quote:
Sallykequote:Op maandag 5 februari 2024 09:05 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Nog keelpijn
Niet fijn met slikken, en kan ook niet oneindig die hoestdrank nemen. Of de keeltabletten.
Mailykequote:
Tottiequote:
He balen, waterijsjes mag wel onbeperkt hopelijk? En anders (terug) naar de HA?quote:Op maandag 5 februari 2024 09:05 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Nog keelpijn
Auf Deutschquote:
quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo groot en er nog overheen kijken
Nee, mag nietquote:Op maandag 5 februari 2024 09:09 schreef maily het volgende:
[..]
He balen, waterijsjes mag wel onbeperkt hopelijk? En anders (terug) naar de HA?
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2024 09:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, mag niet
Ijsklontjes wel.
Nog geen contact HA gehad, kan sowieso bijna niet praten. Lol.
Mss dat de Thuishulp zo het woord kan doen... Doe komt straks.
Geen idee echter wat een HA kan doen. Mogelijk kan ik alleen "uitzieken".quote:
We hopen met je mee en wensen je beterschapquote:Op maandag 5 februari 2024 09:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, mag niet
Ijsklontjes wel.
Mss dat de Thuishulp zo het woord kan doen... Die komt straks.
quote:Op maandag 5 februari 2024 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hopen met je mee en wensen je beterschap
Betschap!quote:Op maandag 5 februari 2024 09:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, mag niet
Ijsklontjes wel.
Mss dat de Thuishulp zo het woord kan doen... Die komt straks.
Ik kan niets belovenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen
Ik ga er even vanuit dat er hier iets meer hersencellen volwassenheid aanwezig is
Vast wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen
Ik ga er even vanuit dat er hier iets meer hersencellen volwassenheid aanwezig is
Het is tegenwoordig meer een uitzondering dat mensen hersencellen hebben.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Vast wel.
Loopt het weer spaak elders?
Ja sorry, een hele groep eerder vaste bezoekers is er wegquote:Op maandag 5 februari 2024 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig meer een uitzondering dat mensen hersencellen hebben.
Het circus heeft minder actsquote:Op maandag 5 februari 2024 11:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja sorry, een hele groep eerder vaste bezoekers is er weg![]()
Dat was de wens van velen?quote:
Ah ja. Ik doe het er maar meequote:Op maandag 5 februari 2024 11:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was de wens van velen?
Maar ik doelde niet op de users die acts opvoeren, eerder op wat er nu hier in de SC is gaan hangen
Hoe gaat het met punten pakken dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ja. Ik doe het er maar mee
Neuh gaat ook voor geen meter. Fatsoenlijke gesprekken worden ook nog maar amper gemaakt. Het is smileys en plaatjesquote:Op maandag 5 februari 2024 11:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe gaat het met punten pakken dan?
Schiet dat wel een beetje op?
Als je uit het topic komt dat niet genoemd mag worden, dan wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen
Ah, ik zag het niveau laatst even weer ja.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh gaat ook voor geen meter. Fatsoenlijke gesprekken worden ook nog maar amper gemaakt. Het is smileys en plaatjes
Bed.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat houdt jullie bezig deze maandag?
Beterschapquote:Op maandag 5 februari 2024 11:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Bed.
Dingen afzeggen.
Ziek wezen, net paracetamol weer gekregen, dus net ingenomen.
En kippensoep had ze meegebracht.
Beetje FOK!ken, beetje spelletje spelen, beetje tv volgen voor zover dat lukt.
Niet veel.
Dank. Zit nu vrees ik een beetje op het hoogtepunt (jaja @TheStigsDutchCousin ... ik weet het, inkopperquote:
mn werkquote:Op maandag 5 februari 2024 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Werk, maar nu even wandelenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel goed an sich. Het is allemaal een beetje bleh/vanille/grijs. Weinig spanning.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mn werk
en bijkomen van het weekend
Hoe ist met muis?
vanille is op zich niet negatief toch?quote:Op maandag 5 februari 2024 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel goed an sich. Het is allemaal een beetje bleh/vanille/grijs. Weinig spanning.
Maar geen spannende smaak ofzo.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanille is op zich niet negatief toch?
nee, dat is ook waar.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar geen spannende smaak ofzo.
Het motiveert niet echt, dat is het meer. Het is niet slecht, maar ook niet spannend.
Had je meer wat Peper willen hebben dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar geen spannende smaak ofzo.
Het motiveert niet echt, dat is het meer. Het is niet slecht, maar ook niet spannend.
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Werk is oke. Dat is prima. Het is gewoon dat ik weinig motivatie heb voor de hobby's. En geen idee hoe verder eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |