Ik zou wel 'in' en 'niet' omwisselen.quote:
Het gaat van de loting afhangen in Calgary. Een loting tegen een Dawson of Fish zou heel nadelig zijn want dan moet ie het alleen doenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik waag te betwijfelen of Roest sneller zou rijden
SPOILER: 5000m Men Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Bloembollen.quote:
Het ging over Ghiotto.quote:
Ik neem aan dat ie gewoon wil winnenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd of TJ Flowers in Calgary op 6 blank-schema vertrekt
SPOILER: 5000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Volgens mij gaat het om combinatieklassement 1500m/5000m.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:20 schreef hhh38 het volgende:
Volgens het schaatsforum gaat het zo in de B-groep 1500m gelijk om een Allround ticket, maar ik snap er zelf nog steeds niks van.
Beau Snellink moet zometeen ongeveer 7 tienden sneller zijn dan z'n rechtstreekse tegenstander Peter Michael (als die onder de 1:49 gaat)
Ja dat snap ik nog wel. Maar wie waar staat in het klassement en welke tijden ze hebben gereden moet je zelf maar uitzoeken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om combinatieklassement 1500m/5000m.
Maar er is voorzover ik weet nergens een klassement te vinden dus ik moet je verdere antwoord schuldig blijven.
Beau is flink wat sneller.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:20 schreef hhh38 het volgende:
Volgens het schaatsforum gaat het zo in de B-groep 1500m gelijk om een Allround ticket, maar ik snap er zelf nog steeds niks van.
Beau Snellink moet zometeen ongeveer 7 tienden sneller zijn dan z'n rechtstreekse tegenstander Peter Michael (als die onder de 1:49 gaat)
Maar volgens mij is z'n eigen tijd niet snel genoeg, want hij moest zichzelf ook nog verbeteren ofzo.quote:
Klopt toch met je vorige post?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar volgens mij is z'n eigen tijd niet snel genoeg, want hij moest zichzelf ook nog verbeteren ofzo.
Oh anderen zeggen weer dat het genoeg is. Schiet mij maar lek.
Ik dacht dat Michael al een tijd laag in de 1:49 had staan, met die 2 seconden verschil gisteren in het voordeel van Michael moest Snellink dan zelf ook 1:48.5 rijden. Maar blijkbaar toch niet.quote:
Ik vind het al prijzenswaardig dat je het nog probeert te duiden, ik ben de logica allang kwijt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar volgens mij is z'n eigen tijd niet snel genoeg, want hij moest zichzelf ook nog verbeteren ofzo.
Oh anderen zeggen weer dat het genoeg is. Schiet mij maar lek.
Het meest overzichtelijk is in principe kijken naar de startlijst van de 500m op het WK allround straks, dan weet je ongeveer wel wie er kan, mag en wil starten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het al prijzenswaardig dat je het nog probeert te duiden, ik ben de logica allang kwijt.
SPOILER: 1500m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1st 500m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1st 500m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Present!Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Gaan we nou wéér zeiken over het puntensysteem?
Het is niet dat er een vol seizoen met tig World Cup-wedstrijden is, natuurlijk wordt het gewoon lastig om op een afstand te winnen als je een wedstrijd mist/overslaat.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Dit wordt gewoon een 11e plek voor Krol.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Wat zeiden ze?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:27 schreef heywoodu het volgende:
Gaan we nou wéér zeiken over het puntensysteem?
Het is niet dat er een vol seizoen met tig World Cup-wedstrijden is, natuurlijk wordt het gewoon lastig om op een afstand te winnen als je een wedstrijd mist/overslaat.![]()
heywoodu
![]()
Iets over dat Ning vandaag de World Cup op de 1500m kan winnen, maar dat hij eigenlijk niet de beste was, maar gewoon overal aanwezig (en consistent goed) was, 'maar de ISU heeft er álles aan gedaan met het puntensysteem om te zorgen dat je altijd moet starten'.quote:
Zucht.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Kritiek op het vele skippen van de Nederlanders is verboden bij NOSquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets over dat Ning vandaag de World Cup op de 1500m kan winnen, maar dat hij eigenlijk niet de beste was, maar gewoon overal aanwezig (en consistent goed) was, 'maar de ISU heeft er álles aan gedaan met het puntensysteem om te zorgen dat je altijd moet starten'.
Zucht.![]()
ik denk 7de plek voor KrolWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
De meest constante wint. Lijkt me niet meer dan terecht
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
heywoodu
![]()
Ik vraag me ook af wat ze als 'oplossing' zien. Het klassement bestaat uit zes (?) wedstrijden, dat is echt ontzettend weinig, hoe wil je - wetende dat er mensen gaan skippen - er dan voor zorgen dat degene die 'echt de beste' is de eindwinst pakt? Zeges belonen met 100 punten en plek twee met 50, plek drie met 30, etc? Dat is toch ook onzin.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kritiek op het vele skippen van de Nederlanders is verboden bij NOS
Met een handjevol wedstrijden is het logisch dat elke wedstrijd relatief gewoon veel waard is, en dat één wedstrijd missen dus heel duur is. Logisch en terecht.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik vind het zo ook prima, lijkt me ook goed voor de sport als geheel als het prijzengeld vaker naar de 'buutenlandrs' gaat, die hebben toch niet zoveel geld als de grote NL ploegen.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
heywoodu
![]()
Krol heeft er zin in.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Maar eens zien wat Krol kanNo Dyson Barrier is going to stop me!
Veel verval nu
matigjesnieuwe baan, ze moeten nog wat oefenen of willen juist wat anders om zich te onderscheiden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Wel een beetje gekke camerastandpunten hier.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Voste > KrolYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Krol is echt ruk dit jaar. Einde tijdperk?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
heywoodu
![]()
Gezien zijn seizoen in elk geval redelijk.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
De ramen/muren zitten volgensmij veel te dicht op de baan waardoor je niet echt lekker wijde shots kan maken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Wel een beetje gekke camerastandpunten hier.![]()
heywoodu
![]()
"Howe studeert wiskunde, dus hij zou in deze rit slim moeten kunnen rekenen."Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Reken er maar niet op.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef heywoodu het volgende:
"Howe studeert wiskunde, dus hij zou in deze rit slim moeten kunnen rekenen."[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Howe rekent goed om Krol voor te blijvenNo Dyson Barrier is going to stop me!
Hij doet ook een minor in Urban planning, dus hij kan ook goed plannen!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:53 schreef Starflyer het volgende:
Howe rekent goed om Krol voor te blijvenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Nederlanders kunnen alleen in Thialf schaatsen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik ben vanaf nu fan van Connor Howe.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij doet ook een minor in Urban planning, dus hij kan ook goed plannen![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nu het fenomeenNo Dyson Barrier is going to stop me!
Welkom bij de fanclub, ik was al fanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu fan van Connor Howe.![]()
![]()
De Jordanquote:No Dyson Barrier is going to stop me!
heywoodu
![]()
Laten we het puntensysteem eens gaan bediscussiëren
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Nederlanders mogen terug naar de tekentafel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keurig van deze twee fenomenen![]()
Ik heb een tandenborstel van JordanWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
heywoodu
![]()
Of van "om punten te scoren moet je meedoen".quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:01 schreef hhh38 het volgende:
ISU is van "meedoen is belangrijker dan winnen"Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik vind de issues rondom de B-groep een groter probleem dan de stand boveninquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef heywoodu het volgende:
Laten we het puntensysteem eens gaan bediscussiëren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILER: 1500m Men Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
heywoodu
![]()
Zijn daar ook discutabele zaken?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de issues rondom de B-groep een groter probleem dan de stand bovenin
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
De isu devalueert op een bepaalde manier ook het eigen klassement. Krijg er cyclocross vibes bij waar de klassementen tot prijzen voor de mannen net achter de top geworden zijn. Zo erg is het nog niet maar dat wil je ook voorkomenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of van "om punten te scoren moet je meedoen".![]()
Laatste rit altijd een flutrit.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Vooral dat als je een WB overslaat of in de B-groep begint het heel moeilijk is om in de A-groep te blijvenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn daar ook discutabele zaken?![]()
heywoodu
![]()
Dat doen de toppers die met grote regelmaat wedstrijden skippen vooral.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De isu devalueert op een bepaalde manier ook het eigen klassement.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
De moeilijkheid om te promoveren naar de A-groep als je later in het seizoen in de B-groep begint. (Door bijvoorbeeld blessures)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn daar ook discutabele zaken?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Dat gaat toch gewoon op basis van de stand in de World Cup? Dus als je wedstrijd vijf overslaat en dan nog wel hoog genoeg staat, mag je wedstrijd zes ook gewoon in de A-groep rijden? Of niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral dat als je een WB overslaat of in de B-groep begint het heel moeilijk is om in de A-groep te blijven
Hoezo dat eigenlijk? Alleen de Nederlanders nemen World Cup niet serieus.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De isu devalueert op een bepaalde manier ook het eigen klassement. Krijg er cyclocross vibes bij waar de klassementen tot prijzen voor de mannen net achter de top geworden zijn. Zo erg is het nog niet maar dat wil je ook voorkomen![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaat toch gewoon op basis van de stand in de World Cup? Dus als je wedstrijd vijf overslaat en dan nog wel hoog genoeg staat, mag je wedstrijd zes ook gewoon in de A-groep rijden? Of niet?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Klopt ook, mijn punt is dat het een strijdje is dat je niet aan wilt gaan met de toprijders.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat doen de toppers die met grote regelmaat wedstrijden skippen vooral.![]()
Leuk dat we eens discussie voeren over het WB-format![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die Jappen werden toch aan het begin van het seizoen 1,2,3 en nu 18,19,20?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Ah zo. Tja, dat is vervelend, maar wat zou daar een oplossing voor zijn die wel eerlijk is? Je kunt er moeilijk iets met een tijdslimiet aan hangen, want dat is op elke baan toch weer een beetje anders. Of je moet iets doen als "Als je in de B-groep sneller rijdt dan de nummer vijf in de A-groep mag je volgende keer naar de A-groep"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De moeilijkheid om te promoveren naar de A-groep als je later in het seizoen in de B-groep begint. (Door bijvoorbeeld blessures)
Reclame voor opera.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Nu nog wel, je wilt voorkomen dat het erger wordt. Berg je maar in een Olympisch seizoen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoezo dat eigenlijk? Alleen de Nederlanders nemen World Cup niet serieus.
Het heeft ook met planning te maken, deze world cup valt ook matig. Zeker met het wk weer op hoogte.![]()
Ik blijf gewoon FireFox gebruiken als je het niet erg vindtquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Safari hier.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon FireFox gebruiken als je het niet erg vindtYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dan kun je ook vreemde dingen gaan zien met kwartetstarts en teamgenotenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah zo. Tja, dat is vervelend, maar wat zou daar een oplossing voor zijn die wel eerlijk is? Je kunt er moeilijk iets met een tijdslimiet aan hangen, want dat is op elke baan toch weer een beetje anders. Of je moet iets doen als "Als je in de B-groep sneller rijdt dan de nummer vijf in de A-groep mag je volgende keer naar de A-groep"![]()
![]()
De schaatsers die in divisie A mogen starten zijn.
Top 6 uit divisie A en top 3 uit divisie B uit de vorige wedstrijd.
Schaatsers met een wildcard, zoals Krol vandaag.
De rest wordt aangevuld naar de wereldbekerstand.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Gewoon weer stokslagen introduceren als je bewust een wedstrijd mist.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nu nog wel, je wilt voorkomen dat het erger wordt. Berg je maar in een Olympisch seizoen.
Het heeft ook met planning te maken, deze world cup valt ook matig. Zeker met het wk weer op hoogte.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik weet niet of dat op te lossen valt. Er zijn al wat ideeen geopperd afgelopen weken hier; een ander format enzovoorts. Heeft natuurlijk met de belangen en financiele draagkracht te maken. De Nederlanders moeten pieken op kwalificatiemomenten en hebben riante salarissen zodat ze WB-gelden niet nodig hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nu nog wel, je wilt voorkomen dat het erger wordt. Berg je maar in een Olympisch seizoen.
Het heeft ook met planning te maken, deze world cup valt ook matig. Zeker met het wk weer op hoogte.
Daar ga je moeilijk wat aan veranderen.![]()
2 weken voor een WK zou juist perfect geplaatst zijn. Dat zei Wüst ook, in principe wil je jezelf nog wel een keer testen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het heeft ook met planning te maken, deze world cup valt ook matig. Zeker met het wk weer op hoogte.
Alleen is het reisschema een beetje onhandig met de vorige WB in Salt Lake![]()
heywoodu
![]()
Edgequote:
De kuchjes en verkoudheden vliegen je dan ineens op de oren. Het is niet te verplichten, ga dan ook niet geforceerd regels opstellen ten faveure van aanwezigheid. Het is topsport, geen certificaat van aanwezigheid.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon weer stokslagen introduceren als je bewust een wedstrijd mist.![]()
heywoodu
![]()
Quebec, Salt Lake en dan WK in Calgary was handiger geweest ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2 weken voor een WK zou juist perfect geplaatst zijn. Dat zei Wüst ook, in principe wil je jezelf nog wel een keer testen.
Alleen is het reisschema een beetje onhandig met de vorige WB in Salt LakeVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Masaya Yamada heeft nu de prachtige reeks behaald van 1e, 19e, 19e, 18e, 18e en 18e. Daarmee word je 11e in de Wereldbeker met dit puntensysteemquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Jappen werden toch aan het begin van het seizoen 1,2,3 en nu 18,19,20?![]()
![]()
Zei ik gisteren ook, maar dat kwam niet uit met 4CC in SLCquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Quebec, Salt Lake en dan WK in Calgary was handiger geweest ja.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
heywoodu
![]()
Maar welke regels dan precies? Want een ander puntensysteem maakt het niet ineens anders, met een handjevol wedstrijden komt een gemiste wedstrijd gewoon hard aan, wat het systeem ook is. En schrapresultaten zijn leuk in sporten met een volwaardig World Cup-seizoen (nou ja, eigenlijk niet), maar niet als je klassement gemaakt wordt op basis van zes wedstrijden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De kuchjes en verkoudheden vliegen je dan ineens op de oren. Het is niet te verplichten, ga dan ook niet geforceerd regels opstellen ten faveure van aanwezigheid. Het is topsport, geen certificaat van aanwezigheid.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dat vind ik nog veel te hoog. Het feit dat hij steeds zoveel meer punten pakt dan wat redelijke schaatsers in de B-groep die beter rijen is typisch.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Masaya Yamada heeft nu de prachtige reeks behaald van 1e, 19e, 19e, 18e, 18e en 18e. Daarmee word je 11e in de Wereldbeker met dit puntensysteem[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar dat was weer vervelend geweest voor de 4CC-schaatsers die daarvoor al in Salt Lake waren. En dat toernooi was vorig jaar ook al in Quebec.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Quebec, Salt Lake en dan WK in Calgary was handiger geweest ja.
Salt Lake - Calgary - Quebec had ook gekund![]()
![]()
Net zulk lange reizen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Quebec, Salt Lake en dan WK in Calgary was handiger geweest ja.
Quebec Salt Lake 8 uur
Quebec Calgary 8 uur
Calgary Salt Lake 8 uur![]()
niet perse. Fibonacci achtige puntensystemen doen het op dat vlak beter.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar welke regels dan precies? Want een ander puntensysteem maakt het niet ineens anders, met een handjevol wedstrijden komt een gemiste wedstrijd gewoon hard aan, wat het systeem ook is. En schrapresultaten zijn leuk in sporten met een volwaardig World Cup-seizoen (nou ja, eigenlijk niet), maar niet als je klassement gemaakt wordt op basis van zes wedstrijden.![]()
Ja al is het wel wat ironisch dat de kwalificatie momenten bijna belangrijker lijken dan hetgeen waarvoor wordt gekwalificeerd. Iedereen moest top zijn bij de WC kwalificatie wedstrijden maar uiteindelijk heeft bijna geen enkele topper alle WC's gereden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De Nederlanders moeten pieken op kwalificatiemomenten en hebben riante salarissen zodat ze WB-gelden niet nodig hebben.![]()
heywoodu
![]()
Maar met twintig schaatsers begin je dan met 4181 punten voor de winnaar, 2584 voor de nummer twee en dan uiteindelijk 0 voor de nummer twintig. Of kun je dat ook tweaken?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
niet perse. Fibonacci achtige puntensystemen doen het op dat vlak beter.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Zeker voor die wedstrijd in oktober is dat wel frappant inderdaad. Het maakt voor niets uit behalve de WB, want in december is er toch weer een plaatsingswedstrijd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja al is het wel wat ironisch dat de kwalificatie momenten bijna belangrijker lijken dan hetgeen waarvoor wordt gekwalificeerd. Iedereen moest top zijn bij de WC kwalificatie wedstrijden maar uiteindelijk heeft bijna geen enkele topper alle WC's gereden.![]()
heywoodu
![]()
Hallo Amerikaanse trials in elke sport waarin de VS wereldtop is (zoals zwemmen en atletiek).quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja al is het wel wat ironisch dat de kwalificatie momenten bijna belangrijker lijken dan hetgeen waarvoor wordt gekwalificeerd. Iedereen moest top zijn bij de WC kwalificatie wedstrijden maar uiteindelijk heeft bijna geen enkele topper alle WC's gereden.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
"Tja, wat ga je dan drie weken in Salt Lake doen?"
Pffff, trainen? Op hoogte? Waarom altijd zo moeilijk denken, het zijn drie weekjes op een van de topbanen in de wereld, drama
Jan is ook weer opgetrommeld.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Waarom moet iedereen punten krijgen? En natuurlijk kun je dat tweaken. De limiet naar oneindig voor de reeks is de gulden snede, een iets andere, lagere verhouding kan ook. Het gaat er vooral om dat winst en topresultaten relatief meer beloond worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar met twintig schaatsers begin je dan met 4181 punten voor de winnaar, 2584 voor de nummer twee en dan uiteindelijk 0 voor de nummer twintig. Of kun je dat ook tweaken?![]()
Omdat je ook wil bepalen wie er in de A-groep rijdt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen punten krijgen? En natuurlijk kun je dat tweakers. De limiet naar oneindig voor de reeks is de gulden snede, een iets andere, lagere verhouding kan ook. Het gaat er vooral om dat winst en topresultaten relatief meer beloond worden.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Er wordt ook gedaan alsof ze van de steppe in Mongolië naar diep Siberië moeten reizen en schaatsen afgelopen 3 weken. Terwijl het bijna de 2 meest geciviliseerde landen ter wereld zijn.![]()
Smeekens heeft geen commentaarstem maar hij heeft er wel wat meer verstand van dan de gemiddelde NOS commentatorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef hhh38 het volgende:
De favoriete commentator van @:wimderon, jawel![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er bestaat ook een cijferwereld achter de komma voor dit type vragenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat je ook wil bepalen wie er in de A-groep rijdt.![]()
![]()
heywoodu
![]()
Technisch gezien kun je makkelijker van de steppe in Mongolië naar Siberië reizen, dat ligt er namelijk tegenaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef Remco het volgende:
Er wordt ook gedaan alsof ze van de steppe in Mongolië naar diep Siberië moeten reizen en schaatsen afgelopen 3 weken. Terwijl het bijna de 2 meest geciviliseerde landen ter wereld zijn.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hij zegt alles op dezelfde toon en maakt zijn zinnen veel te vaak niet af. En als ie iets slims zegt negeert Erik van Dijk het natuurlijk want die rakelt stoïcijns z'n eigen riedeltje opquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Smeekens heeft geen commentaarstem maar hij heeft er wel wat meer verstand van dan de gemiddelde NOS commentator![]()
Ja die is gewoon een langzamere versie van Leerdamquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grevelt start dan ook veel te traag om iets te winnen op 500![]()
??quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef Remco het volgende:
2 meest geciviliseerde landen ter wereld zijn.
Canada en de US? dat zijn grotendeels hillbilly counties met af en toe wat civilisatie in de steden er tussendoor uitgestrooid
(ik bedoel niet alleen de mensen, maar ook de infrastructuur)Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Is deze Yamada een zusje van de broertjes Yamada?Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
heywoodu
![]()
Volgens Erik is het baanrecord anderhalf jaar geleden gereden. Begin augustus dus ergens.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ja ik overdrijf wat maar wordt wel wat flauw van dat continue aangestip van hoe lang ze wel niet weg zijn en wat de reisafstanden zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
??
Canada en de US? dat zijn grotendeels hillbilly counties met af en toe wat civilisatie in de steden er tussendoor uitgestrooid
(ik bedoel niet alleen de mensen, maar ook de infrastructuur)![]()
Deze Yamada doet het beter dan haar broersNo Dyson Barrier is going to stop me!
1,5 seizoen geledenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Erik is het baanrecord anderhalf jaar geleden gereden. Begin augustus dus ergens.![]()
![]()
Hij heeft weinig besef van tijd. Dat horen we regelmatigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Erik is het baanrecord anderhalf jaar geleden gereden. Begin augustus dus ergens.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Kok onder de 38
heywoodu
![]()
10.41 en 10.46: "Allebei een tiende gepakt op Kok!"Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
0.01s sneller
Dat leek in het olympische jaar ook zo vlak voor de Spelen, toen won ze daar toch gewoon.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jackson is niet echt in vorm lijkt het![]()
laatste rit dus deze worden 13de en 15de als het volgens schema gaat
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
7e en 11e, dat valt nog meequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:42 schreef vaarsuvius het volgende:
laatste rit dus deze worden 13de en 15de als het volgens schema gaat![]()
SPOILER: 1st 500m Women Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ajax - PSV is klaar, tijd voor de 500 meter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fllop.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pilon omver gekegeld
Llop gaat alleen maar langzamer rijden dit seizoen. Hij rijdt schijnbaar helemaal zonder coach. Als ik hem was zou ik bij Team Novus of Team Gold proberen aan te sluiten.![]()
heywoodu
![]()
Botman heeft de cursus boos kijken gevolgd voor hij zijn foto liet maken.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Sow KaniaVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Goede tijd voor Botman
Sow Kania. Als ze snel gaan openen én binnenbochten gaan houden worden die Polen wel heel gevaarlijk![]()
quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Jus uit een pakjequote:
Dat maak je toch gewoon in de pan waarin je het vlees braadt, barbaar
Geen baanrecord
Ik eet sowieso nooit jus.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jus uit een pakje
Dat maak je toch gewoon in de pan waarin je het vlees braadt, barbaar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Murakami doet me denken aan die Japanner die altijd 100 meters won toen dat nog een world cup onderdeel was. Was dat Oikawa?![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
heywoodu
![]()
Droom kapotVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Oikawa was wel zo'n sprintbommetje voor de openingen jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:09 schreef hhh38 het volgende:
Murakami doet me denken aan die Japanner die altijd 100 meters won toen dat nog een world cup onderdeel was. Was dat Oikawa?
Dat ging altijd tussen Oikawa, Kato en Yu meen ik jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:09 schreef hhh38 het volgende:
Murakami doet me denken aan die Japanner die altijd 100 meters won toen dat nog een world cup onderdeel was. Was dat Oikawa?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Morgen nog een 500 toch?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Shinhama kan er nog onderNo Dyson Barrier is going to stop me!
heywoodu
![]()
Shinhama ziek?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
We zien het.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:11 schreef hhh38 het volgende:
Shinhama start binnen, dat wordt een toptijd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Shinhama probeert het niet eens
Flopshow.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Bijna goede timing van Kim, volgende keer even die finish 65 meter later inzetten en het zit goed!Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Dat denk ik eigenlijk welquote:
SPOILER: 1st 500m Men Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ik vind het waarschijnlijker dat het erin schoot ergens in die binnenbocht, maar zo zag het er niet uit![]()
Nederlanders zijn echt slecht dit weekend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Botman netjes hoor
Ziek, zwak of afwezigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederlanders zijn echt slecht dit weekend.![]()
Is dit de thuisbaan van Dubreuil?
Zijn broer schijnt stadionspeaker te zijn!quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
En z'n vader is de baas daar. Dat riekt naar belangenverstrengeling!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zijn broer schijnt stadionspeaker te zijn!Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Nederland wint niet, oh nee!!1!1[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zelfs zijn vader en moeder helpen mee! Alleen zijn zus was te lui om te komen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zijn broer schijnt stadionspeaker te zijn!You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Gewoon kind eruit persen op het ijs!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelfs zijn vader en moeder helpen mee! Alleen zijn zus was te lui om te komen.![]()
We mogen klagen dat Nederlanders niet alles winnen omdat we geen fuck geven om ploegenachtervolging
Juist ja Erben![]()
Met ondertussen Ice, Ice, baby! Op de achtergrond!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon kind eruit persen op het ijs!!You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Altijd dat eindeloze hameren op wel/geen olympisch seizoen, er zijn gewoon 2 doelen dit jaar en volgend jaar begin je weer opnieuw.![]()
heywoodu
![]()
Sow, dat pak zit strak.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
ChuteNo Dyson Barrier is going to stop me!
heywoodu
![]()
Ietwat knullig.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Alsof de Nederlanders wel goed trainen op dit soort onderdelen
heywoodu
![]()
Hele luchtcirculatie naar de tyfus.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Kok voor 'een goed laatste slot'.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Knappe tijd
Met de handen op de rug!quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
De regisseur zat er 100 van de 100x naastCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Laten ze niet eens de finish van de Poolse zien
Goed geluid[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alleen op de stream, wanne stront.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eredivisie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat moet er nu voor bijzonders komen op NPO3 dat dit afgekapt moet worden?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
SPOILER: Team Sprint Women Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Koolhovenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat moet er nu voor bijzonders komen op NPO3 dat dit afgekapt moet worden?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bert kom er maar in.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef hhh38 het volgende:
Krol wordt aangepraat dat ie moet stoppenBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
heywoodu
![]()
Geef die gewoon lekker aan de kinders van de lokale schaatsclub ofzo. Zeker weten dat die er veel blijer mee zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker 50 euro per vlucht extra betalen voor zunne grote bekerVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Eindelijk doet Michael weer eens iets
Ze vliegen niet met Ryanair hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker 50 euro per vlucht extra betalen voor zunne grote beker[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoolwerf kan er niks van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
De 17-jarige Sasaki
Nederlandse mannen, kap er maar mee.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
heywoodu
![]()
Oh, hij deed mee?quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hoolwerf veel te laatNo Dyson Barrier is going to stop me!
Hoolwerf 4eBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Giovannini wint het klassement (en vijfde in deze race). Hersman loopt weer achterNo Dyson Barrier is going to stop me!
Heeft ze toevallig een zoon die Kjeld heet?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze niet vertellen hoe je het snelst van plek A naar plek B komt![]()
Ik word passief agressief van Jan Smeekens.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef hhh38 het volgende:
De favoriete commentator van @:wimderon, jawel!
En van schuurpapierstem Robbert de Rijk met z'n achterlijke vragen die de geïnterviewden steevast niet verstaan en z'n pogingen om Bert na te doen bij filmpjes van opwarmende schaatsers.
En van Ted Jan.![]()
World cup junioren begint om 2:00Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ik kijk veel maar ik zie morgen de uitslagen welquote:![]()
![]()
Dat wordt nog wel een podiumkandidaat op de 1000 en 1500m in Calgary inderdaadquote:Op zondag 4 februari 2024 12:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Voste reed weer goede tijden in de b-groep.![]()
SPOILER: 1500m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
SPOILER: 2nd 500m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Knappe 34,99 van Zhao. vorige week was hij maar amper sneller in SLC.
4 Continents reed hij wel een PR van 34,70Citius, Altius, Fortius.![]()
Van Drost wint b groep bij vrouwen in 38,51. Had gisteren top 10 in a groep geweestCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
SPOILER: 2nd 500m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
SPOILER: Mass Start Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
20:30 1500m Women Division Aquote:Op zondag 4 februari 2024 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
Wat krijgen we vanavond? Ik zit er klaar voor
21:22 2nd 500m Men Division A
21:52 2nd 500m Women Division A
22:41 Team Sprint Men Division A
23:17 Mass Start Women Division ABoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Senk joe!quote:Op zondag 4 februari 2024 20:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
20:30 1500m Women Division A
21:22 2nd 500m Men Division A
21:52 2nd 500m Women Division A
22:41 Team Sprint Men Division A
23:17 Mass Start Women Division AMy friends all drive horses![]()
De vrouw ligt ziek op bed, dus dan kan er schaatsen gekeken worden.
Erg mooi.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Foei Mexiquote:Op zondag 4 februari 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg mooi.My friends all drive horses![]()
Ze heeft teveel gezopen. Eigen schuld.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hopelijk leest ze niet mee.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
heywoodu
![]()
Als ze gezond is kan er niet gekeken worden wat je wilt kijken?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg mooi.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hij zit onder de plak.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze gezond is kan er niet gekeken worden wat je wilt kijken?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Dan kijk ik meestal niet live naar schaatsen nee. Want tussen de ritten door een trage sport, waardoor ik liever samen iets anders kijk als het live bezig is en het schaatsen terugkijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze gezond is kan er niet gekeken worden wat je wilt kijken?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel een goeie.quote:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Wat was het antwoord?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Geen antwoord. Men heeft geen idee.quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Een tijd boven de 2.02Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
2:02Marja Vis zou het beter doen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die stijl van McCluskey ziet er echt niet uit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gaat Fleetwood Mac nog steeds stijgen in de Mex 2000?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft teveel gezopen. Eigen schuld.My friends all drive horses![]()
Waarom niet he?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gaat Fleetwood Mac nog steeds stijgen in de Mex 2000?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dochter van Lollo nog niet in beeld?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Is die ook mee naar Canada gegaan?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Geen idee. Zeg nu ook wel dochter, maar kan ook zomaar een zoon zijnquote:Op zondag 4 februari 2024 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is die ook mee naar Canada gegaan?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ze moet haar haar weer eens bijkleuren.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Het was een zoontje ja, zal wel niet veranderd zijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen idee. Zeg nu ook wel dochter, maar kan ook zomaar een zoon zijnYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Wel vroeg voor een geslachtsverandering inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was een zoontje ja, zal wel niet veranderd zijn.
Niet weten dat ie Tomasso heet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: