Oh, hij deed mee?quote:
Heeft ze toevallig een zoon die Kjeld heet?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze niet vertellen hoe je het snelst van plek A naar plek B komt
Ik word passief agressief van Jan Smeekens.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef hhh38 het volgende:
De favoriete commentator van @:wimderon, jawel!
Ik kijk veel maar ik zie morgen de uitslagen welquote:
Dat wordt nog wel een podiumkandidaat op de 1000 en 1500m in Calgary inderdaadquote:Op zondag 4 februari 2024 12:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Voste reed weer goede tijden in de b-groep.
SPOILER: 1500m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILER: 2nd 500m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILER: 2nd 500m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILER: Mass Start Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
20:30 1500m Women Division Aquote:Op zondag 4 februari 2024 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
Wat krijgen we vanavond? Ik zit er klaar voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |