Ik zou wel 'in' en 'niet' omwisselen.quote:
Het gaat van de loting afhangen in Calgary. Een loting tegen een Dawson of Fish zou heel nadelig zijn want dan moet ie het alleen doenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik waag te betwijfelen of Roest sneller zou rijden
SPOILER: 5000m Men Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Bloembollen.quote:
Het ging over Ghiotto.quote:
Ik neem aan dat ie gewoon wil winnenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd of TJ Flowers in Calgary op 6 blank-schema vertrekt
SPOILER: 5000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Volgens mij gaat het om combinatieklassement 1500m/5000m.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:20 schreef hhh38 het volgende:
Volgens het schaatsforum gaat het zo in de B-groep 1500m gelijk om een Allround ticket, maar ik snap er zelf nog steeds niks van.
Beau Snellink moet zometeen ongeveer 7 tienden sneller zijn dan z'n rechtstreekse tegenstander Peter Michael (als die onder de 1:49 gaat)
Ja dat snap ik nog wel. Maar wie waar staat in het klassement en welke tijden ze hebben gereden moet je zelf maar uitzoeken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om combinatieklassement 1500m/5000m.
Maar er is voorzover ik weet nergens een klassement te vinden dus ik moet je verdere antwoord schuldig blijven.
Beau is flink wat sneller.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:20 schreef hhh38 het volgende:
Volgens het schaatsforum gaat het zo in de B-groep 1500m gelijk om een Allround ticket, maar ik snap er zelf nog steeds niks van.
Beau Snellink moet zometeen ongeveer 7 tienden sneller zijn dan z'n rechtstreekse tegenstander Peter Michael (als die onder de 1:49 gaat)
Maar volgens mij is z'n eigen tijd niet snel genoeg, want hij moest zichzelf ook nog verbeteren ofzo.quote:
Klopt toch met je vorige post?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar volgens mij is z'n eigen tijd niet snel genoeg, want hij moest zichzelf ook nog verbeteren ofzo.
Oh anderen zeggen weer dat het genoeg is. Schiet mij maar lek.
Ik dacht dat Michael al een tijd laag in de 1:49 had staan, met die 2 seconden verschil gisteren in het voordeel van Michael moest Snellink dan zelf ook 1:48.5 rijden. Maar blijkbaar toch niet.quote:
Ik vind het al prijzenswaardig dat je het nog probeert te duiden, ik ben de logica allang kwijt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar volgens mij is z'n eigen tijd niet snel genoeg, want hij moest zichzelf ook nog verbeteren ofzo.
Oh anderen zeggen weer dat het genoeg is. Schiet mij maar lek.
Het meest overzichtelijk is in principe kijken naar de startlijst van de 500m op het WK allround straks, dan weet je ongeveer wel wie er kan, mag en wil starten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het al prijzenswaardig dat je het nog probeert te duiden, ik ben de logica allang kwijt.
SPOILER: 1500m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1st 500m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1st 500m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
Present!Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
Gaan we nou wéér zeiken over het puntensysteem?
Het is niet dat er een vol seizoen met tig World Cup-wedstrijden is, natuurlijk wordt het gewoon lastig om op een afstand te winnen als je een wedstrijd mist/overslaat.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |