ooops ja inderdaad sorry ( was een foutje hoor ) (TT)quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan ben je aan het spoileren, hier zitten mensen die alleen de uitzendingen kijken!
Was niet persoonlijk hoor. Ik had jouw post niet eens gezien. Maar het is meer als geheugensteuntje bedoeld.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ooops ja inderdaad sorry ( was een foutje hoor ) (TT)![]()
![]()
gaat topic weer op slot pffff
is goed hoor had juist die smilies er al bijquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Was niet persoonlijk hoor. Ik had jouw post niet eens gezien. Maar het is meer als geheugensteuntje bedoeld.
Waarom wil je het liefst dat Randy naar huis gaat?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:02 schreef livelink het volgende:
Ik wacht wel met stemmen tot de laatste twee. Ik zie het liefst Randy naar huis gaan, maar dat zal er wel niet inzitten.
Ik vind Randy zo nietszeggend. Hij doet me gewoon helemaal niks. Niet in positieve en niet in negatieve zin. Dan zie ik liever Ariana of Doriana of Tyron blijven. Daar heb ik tenminste nog gevoelens bij, al dan niet positief.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:14 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Waarom wil je het liefst dat Randy naar huis gaat?
Ik weet het zelf eigenlijk niet meer.
Ik heb bij Ariana zulke wisselende gevoelens, ik kan haar niet peilen, maar ze is in ieder geval niet saai nee.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Randy zo nietszeggend. Hij doet me gewoon helemaal niks. Niet in positieve en niet in negatieve zin. Dan zie ik liever Ariana of Doriana of Tyron blijven. Daar heb ik tenminste nog gevoelens bij, al dan niet positief.
Ja ik ook. Vanavond stemmen tijdens de uitzending.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:02 schreef livelink het volgende:
Ik wacht wel met stemmen tot de laatste twee. [..]
Eentje vanavond, zeiden ze net.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik ben benieuwd of er vanavond nou 1 of 2 uit moeten. Ze moeten ooit iets met die duo's als er een oneven aantal mensen zijn. Ze kunnen er niet maar steeds mensen bij moeten stoppen in dat huis.
Ja,dat is even spannendquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik ben benieuwd of er vanavond nou 1 of 2 uit moeten. Ze moeten ooit iets met die duo's als er een oneven aantal mensen zijn. Ze kunnen er niet maar steeds mensen bij moeten stoppen in dat huis.
Ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:14 schreef livelink het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze nu echt heel erg lang met de bewoners aan het praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |