abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212299962
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:26 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Lekker aan het snurken na een paracetamolletje. Maar ik heb er een hard hoofd in dat hij naar de peuterspeelzaal kan morgen.
Ik heb wel een heel leuke dag gehad met de sambaband. Hardlopers zijn leuk publiek, als ze met moeite net een duimpje omhoog doen voor de finish :)
Lijkt mij ook lekker stampen op een ritme bij de finish.
Puf hijg.
Is dat zo? @Tele6
  zondag 4 februari 2024 @ 21:30:12 #227
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212299967
quote:
7s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, mw. MM heeft net geprobeerd spinazie te eten, maar dat eindigde met het leeggooien van het bord in de kliko en een acuut retourbezoek aan het bed…
Beterschap beiden! #duurtlang ;(
pi_212299978
quote:

[..]
Nee, mw. MM heeft net geprobeerd spinazie te eten, maar dat eindigde met het leeggooien van het bord in de kliko en een acuut retourbezoek aan het bed…
😢
  zondag 4 februari 2024 @ 21:31:12 #229
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212299987
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:26 schreef Tele6 het volgende:
Vandaar dat ik ooit All Stars ben gaan dragen -- die zijn beschikbaar van mini maatjes tot maat zeilboot.

Ooit had ik appeltjesgroene hoge All Stars, en ben ik een peuter tegengekomen met dezelfde als ik O+ O+ O+
Nieuw geboren neefjes en nichtjes kregen altijd een paar All Stars of Dr. Martens van ons, maatje zo klein mogelijk…
pi_212299994
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:26 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik heb één paar nooit gedragen, omdat die écht te groot waren (gekregen). Die kom ik zeker tegen bij mn volgende huis-klus (mn werkkamer opruimen, die nu dienst doet als opslagkamer voor alle spullen die bij make-over van hal en logeerkamer nichtje uit die kamer weg moesten maar wel ergens heen), dus zal dan eens kijken of dat dan misschien wél in de buurt komt van maat 42!
Dat zou lief zijn! O+

Maat 41,5 pas ik ook (met dunne sokken -- in de winter loop ik vaak met wollen sokken in mijn All Stars maar dat kan met dat paar dan niet). Ik heb wel eens eerder een paar in 41,5 gehad dat mensen gewoon nog hadden staan ergens :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 februari 2024 @ 21:32:49 #231
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212300003
Schoenen... Ben blij dat ik in combo met mijn zooltjes bij VanHaren de laatste jaren altijd slaag. Memphis One kom ik altijd een eind mee. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_212300017
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
Lijkt mij ook lekker stampen op een ritme bij de finish.
Puf hijg.
Is dat zo? @:Tele6
Ik moet eerlijk toegeven dat ik bij de finish van een wedstrijd niks meer meekrijg van wat er om me heen gebeurt, dat is tunnelvisie richting de eindstreep _O-

Maar dat verschilt ook per atleet. Ik had het gister nog met een clubgenootje erover dat ik in m'n 8+ jaar van hardloop- en survivalrunwedstrijden die tunnelvisie/wedstrijdmentaliteit wel echt te pakken heb gekregen, maar dat andere mensen er vaak veel meer moeite mee hebben om "erin te komen" -- dan gaan ze zich afvragen waarom ze eraan begonnen zijn en zo. Niet aan denken! Helpt niet! ;)
pi_212300040
Ik vond tijdens de Vierdaagse alle bandjes trouwens wel erg leuk. En gewoon alle muziek. Als er een leuk liedje op kwam ging ik ook spontaan beter doorlopen (en als Engelbewaarder op kwam óók, om zo snel mogelijk buiten gehoorsafstand te zijn _O- )
pi_212300045
quote:
7s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:31 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nieuw geboren neefjes en nichtjes kregen altijd een paar All Stars of Dr. Martens van ons, maatje zo klein mogelijk…
Dat is schattig O+
  zondag 4 februari 2024 @ 21:35:59 #235
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212300047
We stonden ook bij de start van de verschillende afstanden :+
Maar inderdaad, vooral de eerste lopers die binnenkomen zitten echt in een soort bubbel.

Volgende optreden carnaval in Lampegat.
  zondag 4 februari 2024 @ 21:37:30 #236
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212300065
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik vond tijdens de Vierdaagse alle bandjes trouwens wel erg leuk. En gewoon alle muziek. Als er een leuk liedje op kwam ging ik ook spontaan beter doorlopen (en als Engelbewaarder op kwam óók, om zo snel mogelijk buiten gehoorsafstand te zijn _O- )
Engelbewaarder hebben we iets te vaak gehoord ja }:| Vierdaagse is 1 van onze hoogtepunten van het jaar altijd om te spelen O+
pi_212300217
Schoenen, dat was al een complete ramp (lastige voeten) maar nu met steunkousen gaat het waarschijnlijk nog erger worden voor de zomer. Alle sandaalachtigen hebben klittenband sluitingen en die combineren niet lekker met steunkousen, die gaan er stuk van.
We have far more in common than that which devides us..
pi_212300232
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Schoenen, dat was al een complete ramp (lastige voeten) maar nu met steunkousen gaat het waarschijnlijk nog erger worden voor de zomer. Alle sandaalachtigen hebben klittenband sluitingen en die combineren niet lekker met steunkousen, die gaan er stuk van.
Zijn er niet ook sandalen met riempjes? (Birkenstock stijl dingen en zo) :)
pi_212300252
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Zijn er niet ook sandalen met riempjes? (Birkenstock stijl dingen en zo) :)
Zonder hielband wel, dus slippers. Maar daar kom ik niet op vooruit
pi_212300269
Ik heb Vietnamezen *O* :D
Blauwe, Chuck Taylors, met converse op de hak.
pi_212300279
quote:

[..]
-O-
pi_212300288
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:24 schreef AnneX het volgende:

[..]
Is dat de man, die in een zaal naar een docu over hemzelf zit te kijken?
En dan blijken Alle Mensen rondom hem in de zaal door hem te zijn gered.

Edit: ja dus. Dan zag ik eerder de “echte” scène. 😢
Hier dus.
Yups.
O+ ;(
pi_212300330
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zonder hielband wel, dus slippers. Maar daar kom ik niet op vooruit
Zoiets? https://www.birkenstock.c(...)ippers/met-hielriem/
pi_212300336
Vandaag bij zusje geweest, we hadden verlaat familiediner (rond kerst lukte niet).
Pfeifferneef is 10! kilo afgevallen. Maar hij kan inmiddels weer normaal eten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 4 februari 2024 @ 21:57:42 #245
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212300337
Ik snak naar nieuwe schoenen. De enige schoenen waar ik nog zonder pijn (hielspoor) op kan lopen zijn mijn totaal uitgelopen Skechers en de Crocs slippers voor in huis. De 26e ga ik naar de podotherapeut, ik hoop dat dat een begin is van zooltjes ofzo zodat ik weer andere schoenen kan kopen.
Spoilers!
pi_212300374
quote:
Ja, daar zijn 2 modellen die kunnen, milano en cannes en die vind ik erg lelijk (en de cannes ook erg duur). Ik hoop dat de nieuwe collectie van wolky of ecco nog wat heeft
pi_212300394
Jeetje @sigme dat is veel :o voelt 'ie zich ook al stuk beter nu hij weer normaal kan eten?
@Lucky_Strike hielspoor is zo naar.. hopelijk kan de podotherapeut iets betekenen!

Ik droeg dus altijd allstars, maar na anderhalf jaar shin splints, een beginnende hielspoor en vervolgens ook nog voor de tweede keer mn enkelbanden inscheuren op t hockeyveld (eerste keer op 16e ofzo), moest ik van de fysio schoenen kopen met betere ondersteuning :D dat werden nike air max. Daarna scheurde ik mn enkelbanden wel nogmaals in :+ maar geen shin splints of hielspoor klachten meer gehad! Nou draag ik ook wel compressiekousen tijdens het sporten sindsdien, dus of dat echt door de schoenen komt, geen idee. Ik vind ze wel ook echt hemels zitten en all stars krijg ik wel echt snel pijn in voeten, enkels en knieën van inmiddels, dus ik hou het hier maar bij :)
pi_212300396
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, daar zijn 2 modellen die kunnen, milano en cannes en die vind ik erg lelijk (en de cannes ook erg duur). Ik hoop dat de nieuwe collectie van wolky of ecco nog wat heeft
Die Cannes vind ik ook heel lelijk, maar die milano zijn gewoon birkenstocks met een extra riempje, lijkt me iig comfortabel en ik zie de laatste paar zomers de hipste mensen erin lopen. :D
Maar ik hoop dan ook dat wolky/ecco wat voor je hebben!
pi_212300419
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 22:04 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Die Cannes vind ik ook heel lelijk, maar die milano zijn gewoon birkenstocks met een extra riempje, lijkt me iig comfortabel en ik zie de laatste paar zomers de hipste mensen erin lopen. :D
Maar ik hoop dan ook dat wolky/ecco wat voor je hebben!
Ik ben nog van de birkenstocks met vrij smalle bandjes (draag ze al zo’n 45 jaar) dus die brede banden bbrrr. Maar daar zal het wel op uitkomen ben ik bang
pi_212300441
quote:
7s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:57 schreef sigme het volgende:
Vandaag bij zusje geweest, we hadden verlaat familiediner (rond kerst lukte niet).
Pfeifferneef is 10! kilo afgevallen. Maar hij kan inmiddels weer normaal eten.
Jeetje da’s best veel. Voelt hij zich, naast eetlust ook wat beter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')