Lijkt mij ook lekker stampen op een ritme bij de finish.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:26 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Lekker aan het snurken na een paracetamolletje. Maar ik heb er een hard hoofd in dat hij naar de peuterspeelzaal kan morgen.
Ik heb wel een heel leuke dag gehad met de sambaband. Hardlopers zijn leuk publiek, als ze met moeite net een duimpje omhoog doen voor de finish
Beterschap beiden! #duurtlangquote:Op zondag 4 februari 2024 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mw. MM heeft net geprobeerd spinazie te eten, maar dat eindigde met het leeggooien van het bord in de kliko en een acuut retourbezoek aan het bed…
😢quote:Op zondag 4 februari 2024 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mw. MM heeft net geprobeerd spinazie te eten, maar dat eindigde met het leeggooien van het bord in de kliko en een acuut retourbezoek aan het bed…
Nieuw geboren neefjes en nichtjes kregen altijd een paar All Stars of Dr. Martens van ons, maatje zo klein mogelijk…quote:Op zondag 4 februari 2024 21:26 schreef Tele6 het volgende:
Vandaar dat ik ooit All Stars ben gaan dragen -- die zijn beschikbaar van mini maatjes tot maat zeilboot.
Ooit had ik appeltjesgroene hoge All Stars, en ben ik een peuter tegengekomen met dezelfde als ik![]()
![]()
Dat zou lief zijn!quote:Op zondag 4 februari 2024 21:26 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik heb één paar nooit gedragen, omdat die écht te groot waren (gekregen). Die kom ik zeker tegen bij mn volgende huis-klus (mn werkkamer opruimen, die nu dienst doet als opslagkamer voor alle spullen die bij make-over van hal en logeerkamer nichtje uit die kamer weg moesten maar wel ergens heen), dus zal dan eens kijken of dat dan misschien wél in de buurt komt van maat 42!
Ik moet eerlijk toegeven dat ik bij de finish van een wedstrijd niks meer meekrijg van wat er om me heen gebeurt, dat is tunnelvisie richting de eindstreepquote:Op zondag 4 februari 2024 21:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lijkt mij ook lekker stampen op een ritme bij de finish.
Puf hijg.
Is dat zo? @:Tele6
Dat is schattigquote:Op zondag 4 februari 2024 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nieuw geboren neefjes en nichtjes kregen altijd een paar All Stars of Dr. Martens van ons, maatje zo klein mogelijk…
Engelbewaarder hebben we iets te vaak gehoord jaquote:Op zondag 4 februari 2024 21:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik vond tijdens de Vierdaagse alle bandjes trouwens wel erg leuk. En gewoon alle muziek. Als er een leuk liedje op kwam ging ik ook spontaan beter doorlopen (en als Engelbewaarder op kwam óók, om zo snel mogelijk buiten gehoorsafstand te zijn)
Zijn er niet ook sandalen met riempjes? (Birkenstock stijl dingen en zo)quote:Op zondag 4 februari 2024 21:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Schoenen, dat was al een complete ramp (lastige voeten) maar nu met steunkousen gaat het waarschijnlijk nog erger worden voor de zomer. Alle sandaalachtigen hebben klittenband sluitingen en die combineren niet lekker met steunkousen, die gaan er stuk van.
Zonder hielband wel, dus slippers. Maar daar kom ik niet op vooruitquote:Op zondag 4 februari 2024 21:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zijn er niet ook sandalen met riempjes? (Birkenstock stijl dingen en zo)
quote:Op zondag 4 februari 2024 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yups.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dat de man, die in een zaal naar een docu over hemzelf zit te kijken?
En dan blijken Alle Mensen rondom hem in de zaal door hem te zijn gered.
Edit: ja dus. Dan zag ik eerder de “echte” scène. 😢
Hier dus.
Zoiets? https://www.birkenstock.c(...)ippers/met-hielriem/quote:Op zondag 4 februari 2024 21:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zonder hielband wel, dus slippers. Maar daar kom ik niet op vooruit
Ja, daar zijn 2 modellen die kunnen, milano en cannes en die vind ik erg lelijk (en de cannes ook erg duur). Ik hoop dat de nieuwe collectie van wolky of ecco nog wat heeftquote:Op zondag 4 februari 2024 21:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zoiets? https://www.birkenstock.c(...)ippers/met-hielriem/
Die Cannes vind ik ook heel lelijk, maar die milano zijn gewoon birkenstocks met een extra riempje, lijkt me iig comfortabel en ik zie de laatste paar zomers de hipste mensen erin lopen.quote:Op zondag 4 februari 2024 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, daar zijn 2 modellen die kunnen, milano en cannes en die vind ik erg lelijk (en de cannes ook erg duur). Ik hoop dat de nieuwe collectie van wolky of ecco nog wat heeft
Ik ben nog van de birkenstocks met vrij smalle bandjes (draag ze al zo’n 45 jaar) dus die brede banden bbrrr. Maar daar zal het wel op uitkomen ben ik bangquote:Op zondag 4 februari 2024 22:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die Cannes vind ik ook heel lelijk, maar die milano zijn gewoon birkenstocks met een extra riempje, lijkt me iig comfortabel en ik zie de laatste paar zomers de hipste mensen erin lopen.
Maar ik hoop dan ook dat wolky/ecco wat voor je hebben!
Jeetje da’s best veel. Voelt hij zich, naast eetlust ook wat beter?quote:Op zondag 4 februari 2024 21:57 schreef sigme het volgende:
Vandaag bij zusje geweest, we hadden verlaat familiediner (rond kerst lukte niet).
Pfeifferneef is 10! kilo afgevallen. Maar hij kan inmiddels weer normaal eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |