nou hij overstemt Karen gewoon even vind dat echt niet kunnen ze had niets in te brengenquote:

was op tv met stemmen gaf karen gewoon geen stemquote:

BB had ook in kunnen grijpenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou hij overstemt Karen gewoon even vind dat echt niet kunnen ze had niets in te brengen

ja maar ja dan moet die bij iedereen ingrijpen waren er nog meer die er niet uitkwamen maar Basiri was wel de topquote:

Ik vind het echt grappigquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:57 schreef BB-King het volgende:
Blijf het knap vinden hoe Tom en Glenn elkaar kunnen verstaan.

Hij gaf die cactus nog een knuffelquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
Zo op tv tom deed helemaal niet gemeen tegen ronahi. Wat heeft ze dat overdreven zeg

Ty en Do hebben gewoon heel erg ingepraat op Ro over Tom. Alleen omdat Tom 2 keer niet instemde voor een vrijstelling voor hun.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
Zo op tv tom deed helemaal niet gemeen tegen ronahi. Wat heeft ze dat overdreven zeg

ja dus dat ze heeft hem zo zwart lopen maken voor niets, zij kon zelf niet kiezenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:08 schreef Koos1958 het volgende:

Bullshit, Karen liet zich overstemmen!! Ze had gewoon bij haar keuze moeten blijven!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou hij overstemt Karen gewoon even vind dat echt niet kunnen ze had niets in te brengen

ja denk dat ze door prive redenen dat niet durfde ofzo omdat hij zo dominant was denk dat ze daar ervaring mee heeft gehad ofzo die idee krijg ikquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bullshit, Karen liet zich overstemmen!! Ze had gewoon bij haar keuze moeten blijven!

haal dat tril ei uit je broek
  haal dat tril ei uit je broek   

Ik weet niet of het in de uitzending was, want die heb ik niet gezien, maar op streams vertelde ze dat idd aan basililulquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja denk dat ze door prive redenen dat niet durfde ofzo omdat hij zo dominant was denk dat ze daar ervaring mee heeft gehad ofzo die idee krijg ik

ja zie je kreeg dat idee door haar gesprek net met Alicequote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in de uitzending was, want die heb ik niet gezien, maar op streams vertelde ze dat idd aan basililul

quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:18 schreef rinardo het volgende:
Ashley the bitchfight zit al in de promo voor morgen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |