ja bijna hahhaquote:
Je zag niet dat Glenn gelijk achter Ashley aanging.....om haar rustig te krijgen na haar uitbarsting.quote:
Ze had al eerder met doriana over tom geklaagdquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:40 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is gewoin helemaal niet waar. Dat is niet gebeurd. Ronahi is naar hun toegekomen dat ze problemen had.
Nee, dat het geen doetje is zoals Randy....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:45 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Om zijn eigen graf te graven bedoel je?
Tom is gewoon niet makkelijk. Denk dat hij voor daar in het huis best lastig is om mee om te gaan. Hij communiceert heel slecht. Zijn gezicht zegt wat anders dan zijn stem. Als hij zwijgt zegt zijn uitdrukking wat hij vindt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ro er al een probleem mee als Tom te luid adem haalt...
Voor zover ik kan/mag beoordelen op basis van wat wij zien/horen, vind ik Tom helemaal niet moeilijk. Hij is recht door zee, komt gewoon lijnrecht uit voor wat hij wil/denkt en is daarin niet achterbaks en/of sneaky. Wysiwyg.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:48 schreef marky het volgende:
[..]
Tom is gewoon niet makkelijk. Denk dat hij voor daar in het huis best lastig is om mee om te gaan. Hij communiceert heel slecht. Zijn gezicht zegt wat anders dan zijn stem. Als hij zwijgt zegt zijn uitdrukking wat hij vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor zover ik kan/mag beoordelen op basis van wat wij zien/horen, vind ik Tom helemaal niet moeilijk. Hij is recht door zee, komt gewoon lijnrecht uit voor wat hij wil/denkt en is daarin niet achterbaks en/of sneaky. Wysiwyg.Tom zit niet in het Ty groepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als Ty je favoriet is
Dan is Tom dus de lul
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
samen zien wij veel hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:47 schreef odie22 het volgende:
we zien nog geen kwart van wat er allemaal gebeurt in het huis, blijft lastig ook al kijk je veel streams
ik heb haar alleenn nog maar over haar zus gehoordquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:49 schreef ben34567 het volgende:
Benieuwd morgen hoe de familie van Ariana zal zijn.
is goed, zal ik niet meer doen, 63 stemmen is ook veel betrouwbaarderquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Duidelijk dus. Post dus nix meer van de volder....
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor zover ik kan/mag beoordelen op basis van wat wij zien/horen, vind ik Tom helemaal niet moeilijk. Hij is recht door zee, komt gewoon lijnrecht uit voor wat hij wil/denkt en is daarin niet achterbaks en/of sneaky. Wysiwyg.Hij is helemaal niet recht door zee. Hij bevaart een rivier gaat alle kanten op. Dat is voor veel mensen lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tom ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:58 schreef Ireth het volgende:
Op 1 60 seconds, op 2 een SL, maar welke bewoners missen we nu op 1 en waar zijn die??
Zoveel mensen, zoveel meningen. Ook op een kronkelige rivier kan je rechtdoor blijven varen...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:57 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet recht door zee. Hij bevaart een rivier gaat alle kanten op. Dat is voor veel mensen lastig.
Als Ashley je favoriet is en Tom zit bijna bij haar op schoot dan vindt je akkes wat Tom doet helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom zit niet in het Ty groepje
En als Ty je favoriet is
Dan is Tom dus de lul
Ashley is zeker niet mijn favorietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:59 schreef marky het volgende:
[..]
Als Ashley je favoriet is en Tom zit bijna bij haar op schoot dan vindt je akkes wat Tom doet helemaal geweldig.
Danny ligt ook op 1 zie ik..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom ?
Ashley ?
Ariana
Alice
Danny ?
triple A is weg volgens mijquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom ?
Ashley ?
Ariana
Alice
Danny ?
Ik neem aan dat Ariana niet bij Ashley of Alice of Tom isquote:
Nou heb ik toch best wel wat op rivieren gevaren maar als je alleen rechtuit stuurt ga je echt de kribbe op.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel meningen. Ook op een kronkelige rivier kan je rechtdoor blijven varen...
Je klinkt bijna jaloers op het gegeven dat Tom bij Ashley mag liggen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:59 schreef marky het volgende:
[..]
Als Ashley je favoriet is en Tom zit bijna bij haar op schoot dan vindt je akkes wat Tom doet helemaal geweldig.
hintsquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:01 schreef GayGuy het volgende:
Goedenavond. Wat zijn ze druk? Wat doen ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |