Kunnen we vast wennenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:26 schreef rinardo het volgende:
ik heb Ariana al heel lang niet gezien?
Zit vast nog uit te huilen in de DBKquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:26 schreef rinardo het volgende:
ik heb Ariana al heel lang niet gezien?
In een andere kamer … zachte muren en vloerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zit vast nog uit te huilen in de DBK
Singing Lenie?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:37 schreef Joyce-43 het volgende:
heerlijk hoor dat stukje keer op keer te zien![]()
Dat is gewoin helemaal niet waar. Dat is niet gebeurd. Ronahi is naar hun toegekomen dat ze problemen had.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:10 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ty en Do hebben gewoon heel erg ingepraat op Ro over Tom. Alleen omdat Tom 2 keer niet instemde voor een vrijstelling voor hun.
wel het kijken waard? of zit er niks nieuws in?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:35 schreef ledn81 het volgende:
Uitzending zit wel heel goed in elkaar. Net even snel doorheen gezapt. Met de beelden uit kasteel overleg qua nominaties ook. Goed gedaan stagiaires
Volgens mij heeft Ro er al een probleem mee als Tom te luid adem haalt...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:40 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is gewoin helemaal niet waar. Dat is niet gebeurd. Ronahi is naar hun toegekomen dat ze problemen had.
ik vermaak mij er altijd wel mee, gisteren was het niet zoquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:42 schreef Lillibet het volgende:
[..]
wel het kijken waard? of zit er niks nieuws in?
ja bijna hahhaquote:
Je zag niet dat Glenn gelijk achter Ashley aanging.....om haar rustig te krijgen na haar uitbarsting.quote:
Ze had al eerder met doriana over tom geklaagdquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:40 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is gewoin helemaal niet waar. Dat is niet gebeurd. Ronahi is naar hun toegekomen dat ze problemen had.
Nee, dat het geen doetje is zoals Randy....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:45 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Om zijn eigen graf te graven bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |