Tom is gewoon niet makkelijk. Denk dat hij voor daar in het huis best lastig is om mee om te gaan. Hij communiceert heel slecht. Zijn gezicht zegt wat anders dan zijn stem. Als hij zwijgt zegt zijn uitdrukking wat hij vindt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ro er al een probleem mee als Tom te luid adem haalt...
Voor zover ik kan/mag beoordelen op basis van wat wij zien/horen, vind ik Tom helemaal niet moeilijk. Hij is recht door zee, komt gewoon lijnrecht uit voor wat hij wil/denkt en is daarin niet achterbaks en/of sneaky. Wysiwyg.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:48 schreef marky het volgende:
[..]
Tom is gewoon niet makkelijk. Denk dat hij voor daar in het huis best lastig is om mee om te gaan. Hij communiceert heel slecht. Zijn gezicht zegt wat anders dan zijn stem. Als hij zwijgt zegt zijn uitdrukking wat hij vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor zover ik kan/mag beoordelen op basis van wat wij zien/horen, vind ik Tom helemaal niet moeilijk. Hij is recht door zee, komt gewoon lijnrecht uit voor wat hij wil/denkt en is daarin niet achterbaks en/of sneaky. Wysiwyg.Tom zit niet in het Ty groepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als Ty je favoriet is
Dan is Tom dus de lul
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
samen zien wij veel hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:47 schreef odie22 het volgende:
we zien nog geen kwart van wat er allemaal gebeurt in het huis, blijft lastig ook al kijk je veel streams
ik heb haar alleenn nog maar over haar zus gehoordquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:49 schreef ben34567 het volgende:
Benieuwd morgen hoe de familie van Ariana zal zijn.
is goed, zal ik niet meer doen, 63 stemmen is ook veel betrouwbaarderquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Duidelijk dus. Post dus nix meer van de volder....
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor zover ik kan/mag beoordelen op basis van wat wij zien/horen, vind ik Tom helemaal niet moeilijk. Hij is recht door zee, komt gewoon lijnrecht uit voor wat hij wil/denkt en is daarin niet achterbaks en/of sneaky. Wysiwyg.Hij is helemaal niet recht door zee. Hij bevaart een rivier gaat alle kanten op. Dat is voor veel mensen lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tom ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:58 schreef Ireth het volgende:
Op 1 60 seconds, op 2 een SL, maar welke bewoners missen we nu op 1 en waar zijn die??
Zoveel mensen, zoveel meningen. Ook op een kronkelige rivier kan je rechtdoor blijven varen...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:57 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet recht door zee. Hij bevaart een rivier gaat alle kanten op. Dat is voor veel mensen lastig.
Als Ashley je favoriet is en Tom zit bijna bij haar op schoot dan vindt je akkes wat Tom doet helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom zit niet in het Ty groepje
En als Ty je favoriet is
Dan is Tom dus de lul
Ashley is zeker niet mijn favorietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:59 schreef marky het volgende:
[..]
Als Ashley je favoriet is en Tom zit bijna bij haar op schoot dan vindt je akkes wat Tom doet helemaal geweldig.
Danny ligt ook op 1 zie ik..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom ?
Ashley ?
Ariana
Alice
Danny ?
triple A is weg volgens mijquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom ?
Ashley ?
Ariana
Alice
Danny ?
Ik neem aan dat Ariana niet bij Ashley of Alice of Tom isquote:
Nou heb ik toch best wel wat op rivieren gevaren maar als je alleen rechtuit stuurt ga je echt de kribbe op.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel meningen. Ook op een kronkelige rivier kan je rechtdoor blijven varen...
Je klinkt bijna jaloers op het gegeven dat Tom bij Ashley mag liggen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:59 schreef marky het volgende:
[..]
Als Ashley je favoriet is en Tom zit bijna bij haar op schoot dan vindt je akkes wat Tom doet helemaal geweldig.
hintsquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:01 schreef GayGuy het volgende:
Goedenavond. Wat zijn ze druk? Wat doen ze?
Stomquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:01 schreef GayGuy het volgende:
Goedenavond. Wat zijn ze druk? Wat doen ze?
Je hebt rechtuit in dezelfde richting en je hebt rechtuit door in het midden te blijven varen. Ligt maar net aan je eigen perspectieven wat je onder rechtuit verstaat. Ik kan op een kronkelige pad in het midden blijven wandelen en op hetzelfde punt belanden als jij straight recht vooruit gaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:01 schreef marky het volgende:
[..]
Nou heb ik toch best wel wat op rivieren gevaren maar als je alleen rechtuit stuurt ga je echt de kribbe op.
Wijze vrouw aan het woordquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt rechtuit in dezelfde richting en je hebt rechtuit door in het midden te blijven varen. Ligt maar net aan je eigen perspectieven wat je onder rechtuit verstaat. Ik kan op een kronkelige pad in het midden blijven wandelen en op hetzelfde punt belanden als jij straight recht vooruit gaat.
helpen de vuilniszakken vullen van Ariaantje?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:58 schreef Ireth het volgende:
Op 1 60 seconds, op 2 een SL, maar welke bewoners missen we nu op 1 en waar zijn die??
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
helpen de vuilniszakken vullen van Ariaantje?
Moet je dan voor het hele groepje zijn......nou daar hou ik helemaal niet van.....en ook niet leuk....1 favoriet is genoeg.....En tom mag voor sommige het einde zijn ik heb helemaal niks met hem en vindt hem een moeilijk mannetje toevallig das heeeel toevallig.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom zit niet in het Ty groepje
En als Ty je favoriet is
Dan is Tom dus de lul
Doelde niet op jouquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet je dan voor het hele groepje zijn......nou dat hou ik helemaal niet van.....en ook niet leuk....1 favoriet is genoeg.....En tom mag voor sommige het einde zijn ik heb helemaal niks met hem en vindt hem een moeilijk mannetje toevallig das heeeel toevallig.
Als het erg warm wordt in dat bed loopt al dat plastic uit dat lijf. Geef mij maar een echte bos hout voor de deur.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je klinkt bijna jaloers op het gegeven dat Tom bij Ashley mag liggen.![]()
![]()
heb je daar geen beelden van vannacht ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
helpen de vuilniszakken vullen van Ariaantje?
Nee ik sliep. Misschien @Hoempahquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je daar geen beelden van vannacht ?
Rechtuit gaat sneller en is effectiever. Zeker in de setting van BB.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt rechtuit in dezelfde richting en je hebt rechtuit door in het midden te blijven varen. Ligt maar net aan je eigen perspectieven wat je onder rechtuit verstaat. Ik kan op een kronkelige pad in het midden blijven wandelen en op hetzelfde punt belanden als jij straight recht vooruit gaat.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:13 schreef ledn81 het volgende:
Het loopt nog niet storm met de boekingen bij Lenie denk
Zit op twitter berichtjes te liken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:13 schreef ledn81 het volgende:
Het loopt nog niet storm met de boekingen bij Lenie denk
Zit op twitter berichtjes te liken![]()
[ afbeelding ]
Hoempah in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je daar geen beelden van vannacht ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |