Ja dat kan. Maar dat zie ik hier echt niet zo erg gebeuren dat je kan zeggen dat het ‘duidelijk is dat BB Ariana er uit wil’. Helemaal niet zelfs. Ariana zorgt zelf voor spraakmakend gedrag en opmerkingen waarvan het logisch is dat dat een uitzending haalt. Doet ze toch echt zelf.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie dat anders. De Febo kan zo sturing geven aan het stemgedrag, dat is wat ik wilde zeggen.
Sterkte meidquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
Voor degene die fan zijn van Ariane is het best naar de cos te lezen..
Geniet er van zolang het kan, want morgenavond is ze wieberonnnn.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
Voor degene die fan zijn van Ariane is het best naar de cos te lezen..
Ze gaf zelf aan het niet gehoord te hebben maar naar aanleiding van het gesprek net Glenn ervanuit gegaan dat het zo was.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:08 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Man hou toch op ze lag ernaast heeft alles gehoord net als Tom van de week die lag ook te luisteren
Heh? Volgens mij snap je het zelf niet :’)quote:
Zodra de nieuwe die nog eventueel binnenkomt zich een keer uitlaat over wat gezien is hangt ze.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hierna is het wachten tot Ronahi door de mand valt, zij neemt het stokje over
Ik ben fan van Danny.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geniet er van zolang het kan, want morgenavond is ze wieberonnnn.
Klopt, zat de live te kijken en was bijna zeker ervan dat Geraldine toch iets tegen Ariana zou zeggen over het geroddel over Tom en alle vrouwen rond hem.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja exact. Dat is heel normaal toch, 24 uur in 45 minuten proppen, laat alleen maar highlights zien en dus kan het niet anders dan dat er genoeg de uitzending niet kan halen. En de verhaallijnen die dan het meest aansprekend zijn worden gepakt.
Gezien Ariana voor nogal een shitload aan momenten met vreemd gedrag zorgt, tja ze doet dat zelf, vind ik het niet gek dat dat een bepaalde ruimte in de uitzending inneemt. Vind dat niet framen, dat vind ik iets anders. Ze wordt imo echt niet expres heel negatief neergezet. Ze laten gewoon een deel van haar zelf uitgevoerde vreemde gedrag zien, niet op een vet geframede aangedikte manier per se imo.
Ik denk dat het voor haar geestelijke gesteldheid ook beter is.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:20 schreef freaky40 het volgende:
Duidelijk dat BB Ariana er uit wil, zo wordt het ook geframed in de uitzendingen.
Precies, dat van Ronahi door het huis sleuren enz is niet eens getoond bijvoorbeeld. Er wordt echt nog veel weggelaten en ze wordt eerder gespaard dan geframed imo.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Eens. Dat gedoe van Ariana over Tom, met Karen en Ronahi, is heel beschaafd in de uitzending gebracht. Veel beschaafder dan dat het daadwerkelijk was.
Team Ashleyquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ben fan van Danny.![]()
Ashley vind ik een ordinair viswijf.
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geniet er van zolang het kan, want morgenavond is ze wieberonnnn.
Danny is idd erg spraakmakend en zichtbaarquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik ben fan van Danny.![]()
Ashley vind ik een ordinair viswijf.
Dat heb je verkeerd begrepen......wat ze niet wist en net van Glenn gehoord had was dat Ariana naar Glenn was gegaan en had gevraagd of ze op haar hadden gestemd.....terwijl Ashley de hele tijd al had gevraagd is er wat Ariana waarop die zei nee hoor niks....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:45 schreef marky het volgende:
[..]
Ze gaf zelf aan het niet gehoord te hebben maar naar aanleiding van het gesprek net Glenn ervanuit gegaan dat het zo was.
Ja daarom.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Danny is idd erg spraakmakend en zichtbaar
Je draait het leuk om maar ik begrijp dat je het zelf niet helemaal doorhebtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heh? Volgens mij snap je het zelf niet :’)
Hij zegt dat BB Ariana eruit wil en dat dat zo geframed wordt.
Jij focust op het woordje ‘het’ terwijl het gaat om Ariana dus ‘ze’ klopt gewoon.
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:54 schreef Snoozey het volgende:
als het over danny gaat moet ik heel vaak denken, wie is dat dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |