Smerige spelletjesquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ronahi verwijt ariana wat ze zelf ook doet.
selectiecriteriaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ik verbaas me altijd dat sommige altijd zo weinig zelfreflectie hebben. Ze zegt dat ariana smoest. Ze doet zelf nog veel meer.
Ja, maar nog niet zo erg....Ariana heeft gezegd aan Ashley dat Ronahi aan Ariana haar borsten heeft gezeten tot twee keer toe en dat vond ze niet leuk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ronahi verwijt ariana wat ze zelf ook doet.
Arianaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:19 schreef Willewa het volgende:
Ik schakel net in.
Doriana: rook ineens een hele walm van mijn parfum.
Over wie gaat dit?
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit moeten we hebben, een hoop gezeik om niks [ afbeelding ][ link | afbeelding ]
Same samequote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
UGH dat ik eerste weekjes Ronahi als een van mijn favo's had, ik schaam me nu kapot
Ja maar ik wil ook een leuke streamquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
2 kan je wel hebben![]()
Geen geluid
1 is echt niet te doen
Het lijkt me ook wel beter voor haarquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:20 schreef freaky40 het volgende:
Duidelijk dat BB Ariana er uit wil, zo wordt het ook geframed in de uitzendingen.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook een leuke stream
Dori komt amper of nauwelijks voor in de uitzendingen dus die komt bijna nooit negatief in beeld danquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:20 schreef freaky40 het volgende:
Duidelijk dat BB Ariana er uit wil, zo wordt het ook geframed in de uitzendingen.
Laat me raden ..... Tomquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:20 schreef Lillibet het volgende:
ronahi zit te klagen dat ariana de hele tijd loopt te klagen over het zellufduhhh stop daarmeeeej
zegt ze ook
Wel minder TV momentjes, maar blijkbaar wil BB er niet zo'n show van maken. Het is geen EJVJL/De Bondgenoten dus dat houden ze wel in ogenschouw.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel beter voor haar
Hierna is het wachten tot Ronahi door de mand valt, zij neemt het stokje overquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel minder TV momentjes, maar blijkbaar wil BB er niet zo'n show van maken. Het is geen EJVJL/De Bondgenoten dus dat houden ze wel in ogenschouw.
Die had er vorige week al uit gemoeten.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hierna is het wachten tot Ronahi door de mand valt, zij neemt het stokje over
toen deed ze ook genoeg janken voor die vrijstellingquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die had er vorige week al uit gemoeten.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
Haha het leukste van het hele gedoe is dat nu mensen op Ariana gaat stemmen op haar in het huis te houden.
Ze gunnen elkaar het licht in de ogen nog niet eensquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik hoor het Ashley nog zeggen vorige week, ''ik gun jou een langer verblijf, nieuwelingen verdienen een eerlijke kans''
tegen beide Ronahi en Doriana
Vind jij echt dat ze ‘geframed’ wordt?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:20 schreef freaky40 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |