Hee, das al ff geleden dat ik je hier zag. Gezellig, eet lekker!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:08 schreef marc0871 het volgende:
Nasi, met saté, zonder stokjes en pindasaus
[ afbeelding ]
Lekker.quote:
Met een vork heb je ook geen stokjes nodigquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:08 schreef marc0871 het volgende:
Nasi, met saté, zonder stokjes en pindasaus
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hee, das al ff geleden dat ik je hier zag. Gezellig, eet lekker!
Tochquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met een vork heb je ook geen stokjes nodig
Met satéstokjes hou je weinig vast, hoor. Veel te flexibel.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:06 schreef StateOfMind het volgende:
Echte bazen gebruiken de eetstokjes om daarmee mes en vork vast te houden
Agria en/of Binten genotquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Lekker.
Ik had woensdag nog een paar lekkerbekken van de kraam.
Die waren ook weer goed![]()
Ik had ook een zakje patat uit de vriezer meegenomen.
Maar als je gewend bent ze zelf te maken, is dat net geen succes![]()
Daar zat dus totaal geen smaak aan
Binten werden op een gegeven moment ook wel gif-piepers genoemd, omdat ze zo veel bespoten werden. Daarna werden ze bijna nergens meer geteeld (heb het over ruim 30 jaar geleden). Nu worden ze voornamelijk nog wel in Zeeland geteeld, net als de Agria, maar dan op meer milieuvriendelijkere wijzequote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Net 10 kilo Agria an 10 kilo binten besteld.
Aardappels zijn zo beroerd in Duitsland
heerlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:08 schreef Papabear het volgende:
Nu heb ik het geluk redelijk in de buurt van Opperdoes te wonen, dus haal ook regelmatig de Opperdoezer rondes in de oogsttijd. Heerlijk met een boter-jusje
Tante Fanny met tomatensausquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:43 schreef Karzai het volgende:
meer trek in pizza dan bami vandaag , dus dat ga ik zo maar maken
Siciliana
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |