Die is voor Bart Buijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:42 schreef Halcon het volgende:
Geen trui voor de renner met het langste haar of zo?
Gaviria is zelfs met snor een mooie jongenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:42 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan inderdaad niet.
Heeft vorig jaar een paar keer bij de vrouwen commentaar gedaan en dat deed die prima.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:29 schreef DeeBee het volgende:
Kan deze man er iets van? Al is de standaard bij de NOS niet al te hoog de laatste jaren natuurlijk...
Tijd voor duiding van @heywooduquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik weet meer over het uitvoeren van een open hart operatie dan over skiën, maar Jorgen Nordhagen is net wereldkampioen cross country geworden met meer dan twee minuten voorsprong.
Dat klopt, hij stopt ermee. Alle focus gaat op de fiets. Ik heb wel begrepen dat zijn grootste concurrent, ene Lars Heggen, niet deelnam, maar het moge duidelijk zijn dat we hier met een uitzonderlijk talent te maken hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tijd voor duiding van @:heywoodu
Ik meende wel ergens gelezen te hebben dat hij na deze winter definitief stopt met langlaufen.
Hij was vrij dominant ja, hoewel eerlijkheid wel gebiedt te zeggen dat de rest van de kopgroep bij zijn vroege aanval al heel snel de handdoek in de ring gooidequote:Op woensdag 7 februari 2024 14:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tijd voor duiding van @:heywoodu
Ik meende wel ergens gelezen te hebben dat hij na deze winter definitief stopt met langlaufen.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat Jumbo deze Lars Heggen nu moet vastleggen en de nieuwe Cipollini gevonden is?quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij was vrij dominant ja, hoewel eerlijkheid wel gebiedt te zeggen dat de rest van de kopgroep bij zijn vroege aanval al heel snel de handdoek in de ring gooide(maar hij stampte wel lekker door tot aan het einde)
Lars Heggen had overigens geen verschil gemaakt in dit geval, er zaten nog wat andere Noren in de kopgroep en die lieten de rest rustig het werk doen. Heggen is een sprinter, getuige zijn wereldtitel op de sprint maandag, waar mijn FPCL-teamlid Nordhagen dan weer niet aanwezig was.
Kijk nou uit, straks gaat Wielerflits met de eer lopen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat Jumbo deze Lars Heggen nu moet vastleggen en de nieuwe Cipollini gevonden is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |