abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 februari 2024 @ 17:59:01 #176
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_212296991
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Je vraagt je ook af waarom je als Lidl-Trek, blijkbaar met een onbeperkt budget, zo'n gozer haalt. Wat er hier gebeurde is precies wat je kon verwachten als je daar Oomen en Konrad hebt zitten. Oomen kan niets, Konrad denkt alleen maar aan zichzelf.
Wanneer heeft Konrad nou eens een leuke uitslag gereden? Dan toch liever figuren als Zimmermann die nog wel eens een keer een eind komen.
  Redactie Sport zondag 4 februari 2024 @ 20:23:01 #177
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212298985
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:59 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wanneer heeft Konrad nou eens een leuke uitslag gereden? Dan toch liever figuren als Zimmermann die nog wel eens een keer een eind komen.
Konrad is echt de meest waardeloze knecht die je kunt hebben.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_212298993
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Konrad is echt de meest waardeloze knecht die je kunt hebben.
Vroeger wel een aardige voor FCPL.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport zondag 4 februari 2024 @ 20:24:06 #179
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212298997
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 20:23 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Vroeger wel een aardige voor FCPL.
Vorig seizoen zelfs nog wel tevreden mee geweest. Die deed het goed in mijn team vol BV'tjes.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 4 februari 2024 @ 21:44:14 #180
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_212300184
Morgen 0 (nul) koersen. Heeft het leven nog wel zin?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_212300446
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Je vraagt je ook af waarom je als Lidl-Trek, blijkbaar met een onbeperkt budget, zo'n gozer haalt. Wat er hier gebeurde is precies wat je kon verwachten als je daar Oomen en Konrad hebt zitten. Oomen kan niets, Konrad denkt alleen maar aan zichzelf.
Boogerd wist een paar dagen terug nog te vertellen dat kopman Sam allerlei kansen is beloofd in met name kleinere rittenkoersen. Wat zal kloppen aangezien hij dat uit eerste hand van Steven de Jongh heeft natuurlijk.
  Moderator zondag 4 februari 2024 @ 22:18:08 #182
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_212300517
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 22:08 schreef wimderon het volgende:

[..]
Boogerd wist een paar dagen terug nog te vertellen dat kopman Sam allerlei kansen is beloofd in met name kleinere rittenkoersen. Wat zal kloppen aangezien hij dat uit eerste hand van Steven de Jongh heeft natuurlijk.
Steven de Jongh lijkt mij niet over te lopen van het verstand.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 5 februari 2024 @ 20:37:32 #183
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_212311615
Ik sta deze week volledig achter Diego Pescador.
  maandag 5 februari 2024 @ 20:40:09 #184
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_212311647
Opmerkelijk om Cavendish én Bol met Morkov te sturen naar Colombia, Astana zijnde. Kan je dan niet beter Bol sturen naar AlUla
pi_212313619
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opmerkelijk om Cavendish én Bol met Morkov te sturen naar Colombia, Astana zijnde. Kan je dan niet beter Bol sturen naar AlUla
Ze verwachten blijkbaar twee massasprints daar en er is weinig sprintconcurrentie.
  Moderator dinsdag 6 februari 2024 @ 10:28:57 #186
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_212316366
twitter

Uiteraard wil die basketballer van Flanders Classics wel meedoen aan dit verhaal, verwijder die lul uit mijn sport voordat het te laat is.

De hele ziel van de sport in de uitverkoop doen voor een paar twee tot drie miljoen aan extra inkomsten, iedereen die instemt heeft bloed(geld) aan zijn handen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_212316432
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 10:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]

Uiteraard wil die basketballer van Flanders Classics wel meedoen aan dit verhaal, verwijder die lul uit mijn sport voordat het te laat is.

De hele ziel van de sport in de uitverkoop doen voor een paar twee tot drie miljoen aan extra inkomsten, iedereen die instemt heeft bloed(geld) aan zijn handen.
2 a 3 miljoen. Als dan de hoofdsponsor wegvalt, heb je nog steeds een probleem. Voor Visma is het misschien een compensatie van de gokcenten van BetCity die weg gaan vallen.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 14:43:23 #188
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_212319197
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dat niet gewoon de sprinttrein die ze op het oog hebben?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_212319271
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Steven de Jongh lijkt mij niet over te lopen van het verstand.
Maar het is niet alsof ze bij Trek ooit een plan hebben gehad met hun aankoopbeleid.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_212320901
quote:
‘Revolutionaire’ klikpedalen zorgen voor chaos in Franse rittenkoers: UCI verbiedt gebruik amper uur voor de start

Mads Pedersen schreef zondag de eindzege in de Ster van Bessèges op zijn naam. Eerder in de Franse rittenkoers zorgde de UCI klaarblijkelijk voor wat ophef.

De Ster van Bessèges begon slecht aangezien de eerste etappe geannuleerd werd na aanhoudend boerenprotest. De tweede etappe kon wel doorgaan en werd gewonnen door Axel Laurance, die Pedersen in Rousson klopte met een machtssprint bergop. Bij de start in Marguerittes liep het echter mis voor Nice Métropole Côte d’Azur.

De Franse continentale wielerploeg wilde starten met een prototype van een nieuwe klikpedaal: de Ekoi PW8. Een naar het schijnt revolutionaire uitvinding die renners tot 8 watt extra zou opleveren. De PW8 heeft een apart design vergeleken met de meer standaardpedalen van Shimano, Look en Time. Daarom zou er ook een speciale schoen voor nodig zijn. Kostprijs voor de ontwikkeling aldus Ekoi: 2 miljoen euro.

Nice Métropole Côte d’Azur (en Burgos BH) zouden er sinds december mee aan het testen zijn, maar ermee koersen… Dat was wat anders. Volgens Matos Vélo liet de UCI amper een uur voor de start van de rit naar Rousson weten dat de Franse ploeg niet met de PW8 mocht starten wegens (nog) niet goedgekeurd en/of toegelaten. Nieuw materiaal testen mag, maar dan moet de papierwinkel wel in orde zijn en dat was hier niet het geval.

De renners moesten daardoor in allerijl op zoek nieuwe schoenen én klikpedalen. Het hotel was te veraf gelegen en dus werd er gesmeekt bij andere teams. Een aantal renners kocht ook een tweedehandssetje bij een kraampje vlakbij de start. Uiteindelijk kon iedereen op tijd vertrekken. Andrea Mifsud reed de beste uitslag die dag, met een 31ste plek op 37 seconden van de winnaar.
pi_212320987
quote:
Grote baas van Movistar wil de koers “menselijker” maken met opmerkelijk voorstel: “Waarom geen wissels toestaan ​​in grote rondes?”

Dinsdag start met de Ronde van Colombia een rittenkoers waarin Movistar wil scoren met kopmannen Nairo Quintana en Ivan Sosa. Meteen een goed moment voor grote Eusebio Uzue om een voorstel te doen om de wielersport wat te veranderen. Of beter: “menselijker te maken”.

Volgens de 68-jarige Spanjaard staat de koers al 40 jaar stil. “Het wielrennen is de meest onbeweeglijke sport die er bestaat”, aldus Unzue bij L’Equipe. “We blijven dingen doen zoals 40 jaar geleden, toen ik begon. Maak de regels eens wat menselijker. Wees niet zo grof, zo overdreven onmenselijk.”

Unzue geeft een voorbeeld. “Een renner die valt, moet soms zestig of tachtig kilometer afleggen met een gebroken bot om de volgende dag te kunnen starten. Hij kan namelijk pas onderzoeken ondergaan als hij bij de finish is, nadat hij als een dier heeft afgezien. Kan dit echt niet menselijker? Is een crash niet voldoende reden om in een ambulance te stappen en de volgende dag te kunnen starten zonder de rit uit te hebben gereden? We moeten niet, zoals in het voetbal, een wedstrijd stilleggen voor een blessurebehandeling, maar toch. We moeten de gezondheid van de renners beter beschermen.”

Nog een stap voorwaarts volgens de Spanjaard: wissels in grote rondes. “Waarom zouden we dat niet toestaan ​​als er in de eerste week een van je renners moet opgeven?”, klinkt het. Zo verloor Movistar vorig jaar speerpunt Enric Mas al op de eerste dag van de Tour. “Alle ploegen bereiden zich voor met tien of elf renners, wij laten er op het laatste moment twee of drie thuis en als er een renner valt, heb je dan geen recht op een invaller? Waarom niet proberen… Laten we een stap vooruit zetten en kijken of iedereen het interessant vindt. We hebben verandering nodig.”
  dinsdag 6 februari 2024 @ 18:47:47 #192
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_212321946
Nog 30 kilometer allen.
pi_212321969
Kopgroep nog 35 tellen.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 18:58:47 #194
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_212322063
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:09:21 #195
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_212322193
quote:
"Ongeremd" is wel een eufemistische beschrijving van zn daalkunsten
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 6 februari 2024 @ 19:18:57 #196
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_212322350
4km nog
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 6 februari 2024 @ 19:21:57 #197
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_212322388
Dit commentaar is tamelijk enthousiast voor een massasprint
pi_212322393