O ok hahaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft er aan lopen trekken, ik heb haar op de voet gevolgd vanmorgen..
Per vergissing haar schaamhaar toupetje opgezet ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen Cos![]()
Volgens mij heeft ariane andere pruik op kijk maar naar de scheiding
nee die heeft randy vandaag op en zat hij net doorheen te harkenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Per vergissing haar schaamhaar toupetje opgezet ?
Nou zegquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:01 schreef Lillibet het volgende:
[..]
nee die heeft randy vandaag op en zat hij net doorheen te harken
Dat beschrijft het wel goedquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Er is een woord voor dat lachje van Karen.
Koket?
Done.quote:
Klinkt als een cartoon.quote:
Daar vergis jij je in denk ik. Ze is volgens mij veel sluwer en in combi met Tyron gevaarlijk. Hoe snel waren ze er samen niet uit met die nominaties en gingen ze beide makkelijk overstag ondanks dat er in beide keuzes een maatje zat. Als die blijven en de pon winnen is denk ik niemand echt veilig.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Doriana de minst interessante persoon daar.
Die mag wel weg morgen.
Tyron heeft nooit BB gezien. Weet niet waar hij inzit. Wat ik niet begrijp is dat de beslissende stem van Randy kwam en hij die kennelijk niets verwijt?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 03:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben in de Hottub met elkaar afgesproken elkaar een beetje te dekken. Elkaar proberen van de nominatielijst te houden en wat te gunnen etc. Dat is vorige week misgegaan bij Lenie. Toen heeft Tom niet voor Lenie gekozen en Tyron wel zijn woord gehouden. Daarna heeft Tom niets aan Tyron gegunt waaruit Tyron opmaakt dat Tom zijn woord niet heeft gehouden. Tyron zit daar vrij simpel in een man een man een woord een woord. Hij vertrouwt Tom niet meer.
Dat zal best maar ze laat haar persoonlijkheid niet zien. Maakt geen keuze. Stopt haar boosheid weg.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:06 schreef marky het volgende:
[..]
Daar vergis jij je in denk ik. Ze is volgens mij veel sluwer en in combi met Tyron gevaarlijk. Hoe snel waren ze er samen niet uit met die nominaties en gingen ze beide makkelijk overstag ondanks dat er in beide keuzes een maatje zat. Als die blijven en de pon winnen is denk ik niemand echt veilig.
Ik ga er eens naar kijken ja. Heb er zo vaak naar zitten kijken om te kunnen ontdekken of het een pruik is dat ik wel weet hoe die scheiding er eruit ziet. Vond het opmerkelijk DAT er een scheiding was want die zie je meestal niet bij een pruik.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen Cos![]()
Volgens mij heeft ariane andere pruik op kijk maar naar de scheiding
Volgens Danny heeft iedereen op haar gestemd, en niet met de bedoeling om Randy weg te krijgen. Dat zou Danny tegen haar gezegd hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana speelt weer fluisterbitch .. en het gaat uiteraard weer over het stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |