I i i i i k heb het gevoel dat jullie m m m m mij niet a a a a aardig vinden hier...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met polonaise![]()
* greysbones sleurt @:Frummelie @:Jockari en @:Lonneke1983
Heb speciaal nog het tegeltje gemaakt waarom je vroeg.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
I i i i i k heb het gevoel dat jullie m m m m mij niet a a a a aardig vinden hier...
Ja m m m m maar jij ne ne ne geert me ook niet..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb speciaal nog het tegeltje gemaakt waarom je vroeg.
Agh kusje d'r op..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
I i i i i k heb het gevoel dat jullie m m m m mij niet a a a a aardig vinden hier...
Ronahi.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
Danny gaat nu pas brood bakken?
Ariane maakt sinasappelsap.
Jimmy is op. Hij heeft raar gedroomd.
Rohani is op.
Een buikie mag best maar die van Jimmy is over de top...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:32 schreef Ireth het volgende:
Ik vind die buik die onder dat T-shirt uit hangt toch niet zo heel erg smakelijk
Edit: ik heb het niet over Arie!
Oeps. Ronahiquote:
Sinaasappels hebben ook gevoel.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:35 schreef Ireth het volgende:
Is arie bang dat die sinaasappels gaan gillen als ze te hard drukt ofzo??
IK ben geen hond die gecommandeerd hoeft te wordenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat mee.Verwijderen alleen is water naar de zee dragen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:35 schreef Ireth het volgende:
Is arie bang dat die sinaasappels gaan gillen als ze te hard drukt ofzo??
Bericht verwijderd.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben geen hond die gecommandeerd hoeft te worden![]()
En ik kan niet meer doen dan ik gedaan heb, lees je DM voor je hier begint te blaffen.
Ik weet dat je niet kan reageren maar heb je bewust een DM gedaan zodat we er hier niet over hoeven te beginnen
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinaasappels hebben ook gevoel.
Heb geen DM Dot.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben geen hond die gecommandeerd hoeft te worden![]()
En ik kan niet meer doen dan ik gedaan heb, lees je DM voor je hier begint te blaffen.
Ik weet dat je niet kan reageren maar heb je bewust een DM gedaan zodat we er hier niet over hoeven te beginnen
Tot ze beseft dat ze in herhaling valt over in herhaling vallen en dan daarover steeds weer in herhaling valtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:39 schreef TheLuckyman het volgende:
Rohani merkt op dat ze zich blijft herhalen, en wil daar mee stoppen. Ze blijft hangen in haar frustraties. Tegen hoeveel mensen zal ze dit nu weer zeggen?
Ronahi.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:39 schreef TheLuckyman het volgende:
Rohani merkt op dat ze zich blijft herhalen, en wil daar mee stoppen. Ze blijft hangen in haar frustraties. Tegen hoeveel mensen zal ze dit nu weer zeggen?
Is het een echtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen Cos![]()
Volgens mij heeft ariane andere pruik op kijk maar naar de scheiding
Goed gezien. Ashley doet dit ook. Die gedraagt zich als de upper highschool bitch. Meedoen of er buiten staan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik had het niet over wat er op de streams komt maar eerder de groepsdynamiek. Tom en Ashley gedragen zich nu als de 'popi jopies'; de sociaal sterke en sfeermakers van de groep en de anderen zijn maar bijfiguren. Hoge bomen vallen veel wind en niet iedereen is daarmee gediend vandaar dat er zo veel geroddeld wordt over Tom. Ik zie het misschien helemaal anders maar met een Tom in een groep kan je daar nooit zelf een plaats of rol van betekenis hebben tenzij hij u daar de kans toe geeft. Met andere woorden je moet zijn hielen likken of je komt buiten de groep te staan.
Zal ik je opgeven voor volgend jaar?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:43 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen zonnetjes!!!![]()
(Echt, ik zou zo'n t*r*ng ochtendhumeur hebben van die lampen elke ochtend....)
Nu al zin in.Dan gaat de COS helemaal loesoe.quote:
Ze is er vanmorgen een beetje mee aant pielen geweest en trekje hier een trekje daar...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen Cos![]()
Beetje frummelen zeg maar?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze is er vanmorgen een beetje mee aant pielen geweest en trekje hier een trekje daar...
ook in tegeltjes topic gezet?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb speciaal nog het tegeltje gemaakt waarom je vroeg.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen Cos![]()
Ze heeft er aan lopen trekken, ik heb haar op de voet gevolgd vanmorgen..quote:
pruikinspectiequote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft er aan lopen trekken, ik heb haar op de voet gevolgd vanmorgen..
Echt een niks zeggend figuur.. beetje jammer..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Doriana de minst interessante persoon daar.
Die mag wel weg morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |