Ze maakt reklame voor haar eigernmerk zwembandje?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb die vrouw nog nooit in iets anders gezien.. altijd die blote buik... waarom.. waarschijnlijk denkt ze dat ze vreselijk sexy is zo... ahum..
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze maakt reklame voor haar eigernmerk zwembandje? [ afbeelding ]
En jaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Er moet toch een reden zijn dat zoveel mensen daar (Ronahi; Dilano; Doriana; Tyron) zich ergeren aan Tom. Misschien doet hij dit niet bewust maar wanneer je 1 persoon hebt die zo sterk de hoofdrol opeist gaat niet iedereen daarmee gediend zijn.
Jandino?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
In ben zo verdomde benieuwd wat er onder die pruik zit..
Ja dat waren nog eens live shows... heerlijk..👍quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:41 schreef Ireth het volgende:
Toen waren het nog liveshows, kijk dat publiek!!![]()
[ twitter ]
* greysbones houdt de wacht, Komop @frummelie.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bewaak het fort ff, ik ben naar de wondpoli
Frummie staat paraat..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones houdt de wacht, Komop @:frummelie.
Ariaan is al klaar op de badkamer
Serieus... die is echt het boekje zoek.. om er over 10 minuten weer uit te moeten voor een batterijwissel...quote:
Toch niet gedouched?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones houdt de wacht, Komop @:frummelie.
Ariaan is al klaar op de badkamer
https://youtube.com/shorts/Si4ebWJRtBQ?si=3f5SctoVEtxQ__uEquote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
In ben zo verdomde benieuwd wat er onder die pruik zit..
Als ik haar af en toe op die kop zie krabben krijg ik er jeuk van..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:57 schreef greysbones het volgende:
Misschien wil ze daarom ook wel naar huis
Die pruik moet toch jeuken als de neten nu
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/Si4ebWJRtBQ?si=3f5SctoVEtxQ__uE
Met polonaisequote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Nou BB kom op met die batterijwissel... beetje pittig...![]()
Welk ritueel ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:17 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ben ik op tijd voor het ochtendritueel? Slapen de meesten nog?
Goedemorgen,met een beetje geluk is de ontbijttafel voor de lunch gedekt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedemorgen COS!![]()
![]()
Die meid heeft toch ook geen pit hè
Wakker worden. Naar de badkamer sjokken. Bed opmaken. Langs elkaar heen lopen met slaapogen. In de woonkamer wachten tot iemand de tafel heeft gedekt/brood gesneden.quote:
Dan ben je ruim op tijd.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wakker worden. Naar de badkamer sjokken. Bed opmaken. Langs elkaar heen lopen met slaapogen. In de woonkamer wachten tot iemand de tafel heeft gedekt/brood gesneden.
En gaan!..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met polonaise![]()
* greysbones sleurt @:Frummelie @:Jockari en @:Lonneke1983
Te laatquote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoop dat de duo's snel weer gewisseld worden want ik las dat hier en daar al werd benoemd dat de rose kamer het leukst oh nee de groene kamer het leukst is etc etc Dat haat ik.
Ruim op tijd!..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wakker worden. Naar de badkamer sjokken. Bed opmaken. Langs elkaar heen lopen met slaapogen. In de woonkamer wachten tot iemand de tafel heeft gedekt/brood gesneden.
Gaat dit over wakker worden met lelijke muziek?quote:
Klassiek mag ookquote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gaat dit over wakker worden met lelijke muziek?
Ik hoop dat ze dat weer gaan doen.
Hardcore.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:26 schreef Jockari het volgende:
Danny niest even in de bakvorm. Zo glijdt het brood er straks natuurlijk beter uit.
Ik ook, lekker hard zodat iedereen zich het apelazeris schrikt... je kan het BB..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gaat dit over wakker worden met lelijke muziek?
Ik hoop dat ze dat weer gaan doen.
Gatver..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:26 schreef Jockari het volgende:
Danny niest even in de bakvorm. Zo glijdt het brood er straks natuurlijk beter uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |