Ze maakt reklame voor haar eigernmerk zwembandje?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb die vrouw nog nooit in iets anders gezien.. altijd die blote buik... waarom.. waarschijnlijk denkt ze dat ze vreselijk sexy is zo... ahum..
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze maakt reklame voor haar eigernmerk zwembandje? [ afbeelding ]
En jaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Er moet toch een reden zijn dat zoveel mensen daar (Ronahi; Dilano; Doriana; Tyron) zich ergeren aan Tom. Misschien doet hij dit niet bewust maar wanneer je 1 persoon hebt die zo sterk de hoofdrol opeist gaat niet iedereen daarmee gediend zijn.
Jandino?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
In ben zo verdomde benieuwd wat er onder die pruik zit..
Ja dat waren nog eens live shows... heerlijk..👍quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:41 schreef Ireth het volgende:
Toen waren het nog liveshows, kijk dat publiek!!![]()
[ twitter ]
* greysbones houdt de wacht, Komop @frummelie.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bewaak het fort ff, ik ben naar de wondpoli
Frummie staat paraat..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones houdt de wacht, Komop @:frummelie.
Ariaan is al klaar op de badkamer
Serieus... die is echt het boekje zoek.. om er over 10 minuten weer uit te moeten voor een batterijwissel...quote:
Toch niet gedouched?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones houdt de wacht, Komop @:frummelie.
Ariaan is al klaar op de badkamer
https://youtube.com/shorts/Si4ebWJRtBQ?si=3f5SctoVEtxQ__uEquote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
In ben zo verdomde benieuwd wat er onder die pruik zit..
Als ik haar af en toe op die kop zie krabben krijg ik er jeuk van..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:57 schreef greysbones het volgende:
Misschien wil ze daarom ook wel naar huis
Die pruik moet toch jeuken als de neten nu
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/Si4ebWJRtBQ?si=3f5SctoVEtxQ__uE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |